Fan vad Ravelli är klängig. Skapar en aning märklig stämning med sina konstanta kramar och klängande. Han släpper aldrig taget heller när han kramas. För helvete.
Christian Olsson kunde ha blivit Sveriges överlägset bäste friidrottare genom tiderna om inte skadorna spolierat minst halva karriären. Nu delar han nog titeln med Holm och Klüft.
Precis, han hade kunnat bli ännu bättre men skadorna förstörde allt. Tänker lite samma med Tomas Brolin.
Precis, han hade kunnat bli ännu bättre men skadorna förstörde allt. Tänker lite samma med Tomas Brolin.
Skadorna förstörde inte för Brolin. Han var fullt frisk när han gick till Leeds. Däremot så var övergången till Leeds kanske inte den bästa karriärmässigt och när har det mentala drivet att spela och träna hårt när han inte tycker det är roligt så blir slutresultatet inte så bra.
Ravelli vilket jävla stolpskott,
Gå ut i tidningen och grina ut pga av en nattduell, och man fick så stilla i 10-15 min haha.
Hoppas fanskapet åker ut nästa program.
Riktigt tråkig grupp. Jag blir bara förbannad när jag ser tråk-Frölander sitta och äta broccoli och Ravellis eviga ordbajsande utan finess. Hoppas på Anna och Christian.
Riktigt tråkig grupp. Jag blir bara förbannad när jag ser tråk-Frölander sitta och äta broccoli och Ravellis eviga ordbajsande utan finess. Hoppas på Anna och Christian.
Nästan varje gång Ravelli är i bild och lyssnar på nåt så sitter han med öppen mun. Ungefär som han sett Jesus gå på vattnet. Ser nästan ut som om han är retarderad och efterbliven.