2014-04-20, 20:50
Medlem
Anna laurell så jävla söt! Vattuman ,preciss som jag .
Lars frölander blir nog svårslagen och jag tror han vinner hela Mästarnas mästare iår.
Citera
2014-04-20, 20:54
Moderator
Dr Kings avatar
Bra av Marit att vara ärlig angående valet till nattduellen och inte dra till med någon lögn om att hon lottat eller liknande.
Citera
2014-04-20, 20:59
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Anna laurell så jävla söt! Vattuman ,preciss som jag .
Lars frölander blir nog svårslagen och jag tror han vinner hela Mästarnas mästare iår.

Jepp, en vinnartyp. Han är stencool, prestigelös och verkar ha bra tävlingsnerver. Lite som Stenmark.
Citera
2014-04-20, 21:18
Medlem
Trumpeters avatar
Frölander lär vinna gruppen, och jag tror att Olsson slår Anna i nattduellen.
Citera
2014-04-20, 21:26
Medlem
Anna Laurell är en two-face. Ibland är hon snygg, ibland är hon inte så snygg.
Citera
2014-04-20, 22:05
Medlem
Fan vad Ravelli är klängig. Skapar en aning märklig stämning med sina konstanta kramar och klängande. Han släpper aldrig taget heller när han kramas. För helvete.
Citera
2014-04-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Christian Olsson kunde ha blivit Sveriges överlägset bäste friidrottare genom tiderna om inte skadorna spolierat minst halva karriären. Nu delar han nog titeln med Holm och Klüft.

Precis, han hade kunnat bli ännu bättre men skadorna förstörde allt. Tänker lite samma med Tomas Brolin.
Citera
2014-04-21, 01:40
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Precis, han hade kunnat bli ännu bättre men skadorna förstörde allt. Tänker lite samma med Tomas Brolin.

Skadorna förstörde inte för Brolin. Han var fullt frisk när han gick till Leeds. Däremot så var övergången till Leeds kanske inte den bästa karriärmässigt och när har det mentala drivet att spela och träna hårt när han inte tycker det är roligt så blir slutresultatet inte så bra.
Citera
2014-04-21, 02:32
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Frölander lär vinna gruppen, och jag tror att Olsson slår Anna i nattduellen.
Frölander håller jag med om - men jag tror Olsson får det svårt i nattduellen. Långa ostyriga armar
Citera
2014-04-21, 07:43
Medlem
dwgs avatar
Ravelli vilket jävla stolpskott,
Gå ut i tidningen och grina ut pga av en nattduell, och man fick så stilla i 10-15 min haha.
Hoppas fanskapet åker ut nästa program.
Citera
2014-04-21, 08:22
Medlem
von_Ss avatar
Riktigt tråkig grupp. Jag blir bara förbannad när jag ser tråk-Frölander sitta och äta broccoli och Ravellis eviga ordbajsande utan finess. Hoppas på Anna och Christian.
Citera
2014-04-21, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Riktigt tråkig grupp. Jag blir bara förbannad när jag ser tråk-Frölander sitta och äta broccoli och Ravellis eviga ordbajsande utan finess. Hoppas på Anna och Christian.

Nästan varje gång Ravelli är i bild och lyssnar på nåt så sitter han med öppen mun. Ungefär som han sett Jesus gå på vattnet. Ser nästan ut som om han är retarderad och efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in