Citat:
Ursprungligen postat av
Pentyl
Det låter för all del rimligt men om du inte gissar, betyder det då att du har tillgång till råfakta på något sätt? Kan du dela med dig av den i så fall, kanske de skrivna rapporterna, eller liknande?
Jag vet inte riktigt vad det är du tvivlar på men om chauffören nu är anmäld för våld mot tjänsteman så betyder det antingen två saker:
1: Han greps på riktigt för bedrägligt beteende och de fabricerade sen historien om våld mot tjänsteman, han greps då officiellt för våld mot tjänsteman.
2: Han utförde våld mot tjänsteman och greps då officiellt för våld mot tjänsteman.
Om du utvecklar din fråga kanske jag kan förklara bättre. Men i såna här lägen behövs inga rapporter m.m.
Om du undrar om hur jag vet han är anmäld för våld mot tjänsteman så stod det i en av tidningarna.
Jag har även läst vad ett vittne som satt inne på bussen har sett och det var att chauffören "gapade rejält samt var väldigt fysisk" även inne på bussen detta har dock inte kommit ut på något sätt så du kan välja att inte tro mig på det och det har jag full förståelse för.