Citat:
Ursprungligen postat av
Bollreg
Så nu överreagerar folk på en video igen.
Kom ihåg händelsen med 12-åringen på Malmö tågcentral innan ni gör bort er igen.
Snart kommer det förhoppningsvis en video som visar varför busschauffören blev bojad och nu är anmäld för våld mot tjänsteman.
Citat:
Ursprungligen postat av
hash
Precis, hade negern vart lite smidig så hade denna situation förmodligen aldrig uppkommit.
Lite sunt förnuft hade inte skadat

Citat:
Ursprungligen postat av
Deco89
Innan någon bör kommentera så ska man se HELA händelseförloppet, vem vet vad busschaufören gjort innan det började filmas?
Jag vet bara vad jag själv ser när jag åker buss och stöter på kontrollanterna. Västtrafik bytte sina kontrollanter (som misshandlade en ung tjej framför kamera) mot ett vaktbolag. De skulle få utbildning och bemöta kunderna bättre.
Men alla vet väl hur väktare beter sig? Precis som om avsaknaden av självförtroende hämtas in genom att ha mycket luft i bröstkorgen, stirra med tomma ögon och tala med en hård, enformig ton lite extra högt. Tro mig, det har bara blivit värre sen väktare tog över.
...eller tro mig inte, se filmen på Aftonbladet. Där hör och ser ni beteendet, checka av det jag skrev ovan. Det är ganska klart och tydligt att dessa personer inte ska ha det jobb de har.
OnT:
Det jag saknar är att bussförare ställer sig bakom den misshandlade föraren och kräver att han får upprättelse. Eller vågar de inte?