2015-05-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QQQ7000
Båda är rundhalsade, "sweater" har en vågrät söm på ryggen, den andra som heter "sweatshirt crew" har inte det.

Orden kommer från Johnells.se.

Jag tycker varken någon av dem ser ut att vara en pullover, men jag kan ha fel. Här har ni två bilder.

Sweater:
http://www.johnells.se/men/kategori/overdelar/trojor/college-1/sweater-9

Sweatshirt crew:
www.johnells.se/men/kategori/overdelar/trojor/college-1/sweatshirt-crew-4

Det är två olika modeller från SI, därför benämns dom olika. Dock tror jag, utan att vara 100, att den med sömmen på ryggen är lite tunnare.
Citera
2015-05-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Bry dig inte om det, de har helt enkelt skrivit fel då tröjorna är i två olika nyanser..

Det är likadan nyans men olika modeller, menar du.

Båda är färgen V0037
Citera
2015-05-28, 17:35
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkter

Båda är färgen V0037

Jag rådfrågade en polare och han sa med att han uppfattade att den med sömmen på ryggen var tunnare. Skönt med lite tunnare på sommaren, så fick bli den! Tack så mycket alla som hjälpt mig i denna djungeln!
Citera
2015-05-28, 17:44
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkter

Båda är färgen V0037
Då kanske de är från olika säsonger? Denna säsong har riktigt tunna sweats..
Citera
2015-05-28, 19:19
Medlem
Citat:

Det är som du säger.
Citera
2015-05-28, 20:31
Medlem
Vad är värst, att ha en halv storlek för litet eller en storlek för stor på ett par dojor? Nån som vet några vettiga sulor man kan stoppa i eller så? Känns nästan bättre att köra på för stora...
Citera
2015-05-28, 21:10
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Vad är värst, att ha en halv storlek för litet eller en storlek för stor på ett par dojor? Nån som vet några vettiga sulor man kan stoppa i eller så? Känns nästan bättre att köra på för stora...
Att köpa för små är alltid värst.. Stora kan du i alla fall använda utan att riskera att få ont.
Sulor har jag ingen koll på
Citera
2015-05-28, 22:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Som ovan är inne på, för små kan bli ett rent helvete, köpte ett par för små adidas forest hills, hade sen nageltrångsproblematik i över ett år efter det.
Citera
2015-05-28, 22:54
Medlem
Citat:

Finns dugliga sulor hos både Ecco och Stadium, för att nämna bland dom vanligaste butikerna i Sve.
Citera
2015-05-29, 06:37
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:

Stämmer bra, den med "sömmen" på ryggen är från vår/sommar kollektionen 2015 (6215) medans den utan "sömmen" är lite tjockare och tillhör höst/vinter 2014 (6115)
Citera
2015-05-29, 12:32
Medlem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.825165400853867.1073741829.732839786753096& type=1
Plurimus ser ut att bli riktigt spännande, värt att hålla koll på.
Citera
2015-05-29, 13:23
Medlem
Rippless avatar
Citat:

Jag har stora problem med att hitta skor jag tycker är bra. Har 42 i mina kängor, medan 44 i mina Stan Smith är för små. Köpte nyligen ett par Jack Purcell i 44, de är för små (även fast jag har ett par JP som är i 44 som är slut nu som passar). Har flertalet gånger fått hem för stora skor från hemsidor. Det är helt hopplöst. Dock är ju för små skor ett problem och en fara medan för stora mest är oskönt. Velar du mellan två storlekar så ta den stora, kan ju inte vara så mycket för stor om du velar mellan två?

Skinnskor har ju en tendens att töja sig, dock gäller väl detta mest på bredden.

Finns sulor för typ 40 kr på Stadium och diverse sportbutiker, problemet med dessa är att de stinker skit efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in