2015-05-28, 17:00
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Fugglarns tips har spridit sig som löpeld. Alltfler och fler spammar bs nu för att öka i mmr.

Det är seriöst en jungle bs i varje game jag spelar, det går aldrig bra för laget med jungle bs. Sätt dual offlane varav en roamar så är bs nedstängd hela gamet och laget med afk junglern spelar i underläge med bara 1 support, vilket leder till väldigt få roams och inga tp saves.

Personerna som spelar jungle bs brukar även vara av slaget 'mute all och ska vinna själv' som hör hemma på <3k mmr och sen när de är lvl 6 börjar de kolla på mapen och inse att de faktist förlorat alla lanes. Då unmutar dom och flamar tills basen är trasig.

Kan man typ få folk bannade för att de köpt acc? Fick möta en snubbe med 5k mmr, compendium lvl 1074 och han spelade som om han precis startat dota för första gången . Rika jävla slyngel
Senast redigerad av wastaah 2015-05-28 kl. 17:08.
Citera
2015-05-29, 01:02
Medlem
Krasigts avatar
http://www.dota2.com/international/compendium

De nya immortal itemsen är nu ute.
Citera
2015-05-29, 11:22
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
http://www.dota2.com/international/compendium

De nya immortal itemsen är nu ute.

Tinker på första, enda jag vill ha. Sweet.

Lite besviken på att dom mestadels ger immortals till riktiga kiss-heroes.
Citera
2015-05-29, 11:54
Medlem
Jontalinens avatar
Samma jävla AM, Sven och Void som alltid får items, gäsp. Ge mig Wisp Death star arcana.
Citera
2015-05-29, 19:57
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Samma jävla AM, Sven och Void som alltid får items, gäsp. Ge mig Wisp Death star arcana.

Haha håller med, dock sjukt jävla nöjd att jag fick lesh staven, min favorit hero och han har bara haft skit items
Citera
2015-05-30, 02:53
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Ja immortal chest II var ett enormt misslyckande om man jämför med ettan, egentligen bara leshstaven som var något att ha. Är dock glad över att de svåraste itemsen att få är dem i särklass fulaste. Seriöst, vem sätter på dem gyllene AM bashers frivilligt, har aldrig sett något fulare
Citera
2015-05-30, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Ja immortal chest II var ett enormt misslyckande om man jämför med ettan, egentligen bara leshstaven som var något att ha. Är dock glad över att de svåraste itemsen att få är dem i särklass fulaste. Seriöst, vem sätter på dem gyllene AM bashers frivilligt, har aldrig sett något fulare
Håller med, lila var mycket snyggare. Tyckte däremot att SF vapnet var helt ok. Som tur var fick man tre av dem.
Senast redigerad av pukknub 2015-05-30 kl. 12:25.
Citera
2015-05-30, 21:58
Medlem
Gantss avatar
Alliance ute. Kass draft i de matcher jag såg dem spela. De var alltid "behind" i sina matcher och på något galet sätt vinna. Sen var vissa av deras draft väldigt konstigt. Support Nightstalker ?

Btw någon mer som tycker att Navi har hamnat i en väldigt lätt grupp (B)? Jämfört med vilka som finns i grupp A.
Citera
2015-05-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Alliance ute. Kass draft i de matcher jag såg dem spela. De var alltid "behind" i sina matcher och på något galet sätt vinna. Sen var vissa av deras draft väldigt konstigt. Support Nightstalker ?

Btw någon mer som tycker att Navi har hamnat i en väldigt lätt grupp (B)? Jämfört med vilka som finns i grupp A.
Ja, extremt mycket lättare grupp.
Citera
2015-05-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Tar tillbaka det där vann en match till trots 2 DC i mitt lag och nu fick vi firstpick techies. Helt uppenbart att jag får skitspelare ännu en gång efter 3400, precis som jag skrev tidigare.
Får man fråga varför du ens spelar solo rankat? Det låter definitivt inte som att du får ut mycket nöje av det.
Citera
2015-05-31, 05:03
Medlem
Krasigts avatar
Vad ni försöker rättfärdiga det att Alliance är ute. De spelade som skit, draftade som skit och är dessutom ganska mycket skit. Alltid varit ett överhypat lag.

EDIT: Med det sagt så antyder jag inte att Na'Vi är bra öht.
Citera
2015-05-31, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Vad ni försöker rättfärdiga det att Alliance är ute. De spelade som skit, draftade som skit och är dessutom ganska mycket skit. Alltid varit ett överhypat lag.

EDIT: Med det sagt så antyder jag inte att Na'Vi är bra öht.
Na'Vi är i samma klass som Alliance, om inte ännu sämre. Men deras grupp är en barnlek jämfört med grupp a. Na'Vi lär dock torska mot 4asc och sedan NiP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in