Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Åh vilken bra spelare jag är, sen jag lovade att enbart spela cancer 5 vinster 5 bloodseeker 85 33 71 totalt. Hujeda mig, allt som behövdes var ju att byta spelstil och vägra supporta. Nu är jag mycket bättre uppenbarligen än vad jag var igår.
Det är uppenbart att MMR bara är en grind, och sålänge man skiter i sina medspelare på lägre MMR går det bra. Undra på att man blir irriterad när jag tycker det är roligast att spela support/ganker och tvingas in att spela Pub-OP heroes för att ha en chans att spela med vettiga människor.
Pro-tip; Bloodseeker är komplett värdelös. Lär dig en riktig hero mid istället, du kommer aldrig komma undan med det där när du närmar dig 4k mmr.
Citat:
Ursprungligen postat av
joonsj
Troll? Han är ju den sämsta carryn av mainstream-lagen idag, t.o.m. värre än BlaCk.
Du har uppenbarligen ingen större koll. Titta på hur Alliance spelar idag och gjort senaste året så får du kanske lite bättre bild av hans prestationer. Han dominerade 2013-2014 och 2007-2011 i princip. Finns en anledningen till att han kallas "L-god" i Kina, uppfann i princip den vedertagna builden på SF och Spectre samt varit relevant i toppen i över tio år. Visa lite respekt för en spelare som varit banbrytande under så lång tid.