2015-05-25, 20:28
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Oerhört svårt att lära sig och ännu svårare att bemästra spelet. Kan vara både en fördel och nackdel.
Hmmm låter precis som ett spel jag skulle gilla... tyvärr har jag inte så mkt tid i och med jobb :/
Citera
2015-05-25, 23:13
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Åh vilken bra spelare jag är, sen jag lovade att enbart spela cancer 5 vinster 5 bloodseeker 85 33 71 totalt. Hujeda mig, allt som behövdes var ju att byta spelstil och vägra supporta. Nu är jag mycket bättre uppenbarligen än vad jag var igår.

Det är uppenbart att MMR bara är en grind, och sålänge man skiter i sina medspelare på lägre MMR går det bra. Undra på att man blir irriterad när jag tycker det är roligast att spela support/ganker och tvingas in att spela Pub-OP heroes för att ha en chans att spela med vettiga människor.

Pro-tip; Bloodseeker är komplett värdelös. Lär dig en riktig hero mid istället, du kommer aldrig komma undan med det där när du närmar dig 4k mmr.

Citat:
Ursprungligen postat av joonsj
Troll? Han är ju den sämsta carryn av mainstream-lagen idag, t.o.m. värre än BlaCk.

Du har uppenbarligen ingen större koll. Titta på hur Alliance spelar idag och gjort senaste året så får du kanske lite bättre bild av hans prestationer. Han dominerade 2013-2014 och 2007-2011 i princip. Finns en anledningen till att han kallas "L-god" i Kina, uppfann i princip den vedertagna builden på SF och Spectre samt varit relevant i toppen i över tio år. Visa lite respekt för en spelare som varit banbrytande under så lång tid.
Citera
2015-05-25, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joonsj
Aa Loda var/är ju bra...

Påstår du annat?
Citera
2015-05-26, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Wards spelar ingen större roll på lägre nivåer, bortsett från nummer 1 ursäkt till att göra bort sig. "No wards, noob supports" etc. Inte så att man kan spendera guld från 1.5 creeps för att fixa vision vart man vill i 7 minuter...

Hur som helst kollar inte folk nog mycket på minimappen på lägre nivåer. Spelar ingen roll om de har wards eller inte.

så kul spelar ingen roll antal wards eller var på mappen, det 'e alltid "No wards, noob supports" :P

grejjen är att om man wardar så har man sånnt övertag mot andra laget på låga nivåer
Citera
2015-05-26, 21:26
Medlem
Askenars avatar
Har börjat se mer och mer Dark Seer på rankade matcher, varför i allsin dar väljer man honom? Enlighten me!

Kan ju tillägga att hjälten mot de mest "tankade" hjältarna.
Citera
2015-05-26, 21:36
Medlem
Hundlejons avatar
L-god best swe carry 10/10.

Han är i en svacka nu bara, men snart så.
Citera
2015-05-27, 02:49
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Har börjat se mer och mer Dark Seer på rankade matcher, varför i allsin dar väljer man honom? Enlighten me!

Stark i lane, naturlig escape mechanism, möjlighet till enorma wombo-combos med Vacuum + Wall. Har alltid varit populär men ganska svag i föregående patcher. Bra counter till Brood som varit populär senaste tiden.
Citera
2015-05-27, 23:29
Medlem
wastaahs avatar
Vad fan har hänt, från ingenstans så är det nu en jävla jungle bloodseeker i varje game som bara afkar och förstör detta på 4.5k++
Citera
2015-05-27, 23:57
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Vad fan har hänt, från ingenstans så är det nu en jävla jungle bloodseeker i varje game som bara afkar och förstör detta på 4.5k++

Det var som... Körde två matcher idag med en bloodseeker i mitt lag och gjorde exakt det som du beskrev.

Det som gjorde mig mest förbannad var att när vi behövde hen som mest saknade hjälten mana. Kan tilläggas att spelaren var på level 15, vid den nivån bör man åtminstone köpa en Void Stone.
Citera
2015-05-28, 02:16
Medlem
Citat:
Det var som... Körde två matcher idag med en bloodseeker i mitt lag och gjorde exakt det som du beskrev.

Det som gjorde mig mest förbannad var att när vi behövde hen som mest saknade hjälten mana. Kan tilläggas att spelaren var på level 15, vid den nivån bör man åtminstone köpa en Void Stone.
Bloodseeker använder inte ens mana för att skoga, bara ultin och silence kostar mana.
Förstår dock verkligen inte varför i hela världen han skulle köpa en void stone.
Citera
2015-05-28, 02:42
Medlem
Citat:

Antagligen för att Zai våldtog iG med DS under Red Bull lanet.
Citera
2015-05-28, 10:57
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah

Citat:

Fugglarns tips har spridit sig som löpeld. Alltfler och fler spammar bs nu för att öka i mmr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in