2015-05-28, 07:31
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Läste också det, men var mer nojjig för utlandsbetalningen egentligen, de har under alla år kört via brev. Skickade igår runt lunch, så de har det idag under dagen.. Tippar på att jag har mitt på måndag, skriver en rad här, då.

Okej, då låter det ok ändå. Jag skickar mitt idag, skriver också här när grejerna är mottagna.
2015-05-28, 09:30
Medlem
jonness avatar
Vad är det för "problem" med ABs sida? De stänger titt som tätt shoppen?
2015-05-28, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
Vad är det för "problem" med ABs sida? De stänger titt som tätt shoppen?

Helvete, såg det där nu. Det har ju vart generellt oroligt på marknaden sedan fan februari/mars, tror inte du kommer få något bra svar på vad för problem det är, ingen info finns på deras HB-tråd än så länge heller.

Blir la till att hålla tummarna nu
2015-05-28, 15:50
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quet
Någon som vet en bra shop för fint clen?

Mvh

powernordic har genesis o den gör precis vad den ska
2015-05-28, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Helvete, såg det där nu. Det har ju vart generellt oroligt på marknaden sedan fan februari/mars, tror inte du kommer få något bra svar på vad för problem det är, ingen info finns på deras HB-tråd än så länge heller.

Blir la till att hålla tummarna nu

Fick mail av AB om att det är lagret som börjar svika, och det är därför de stängt.
2015-05-28, 16:44
Medlem
shady-basterds avatar
Så, nu jävlar om da house igen efter en tids frånvaro :-)
Och det första som slår mig är stabiliteten på marknaden, en skvätt jobbigt,,

Dax att följa tråden igen och kolla vilka som är grönade så man kan kliva på tåget igen,,

/shady-basterd
2015-05-28, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shady-basterd
Så, nu jävlar om da house igen efter en tids frånvaro :-)
Och det första som slår mig är stabiliteten på marknaden, en skvätt jobbigt,,

Dax att följa tråden igen och kolla vilka som är grönade så man kan kliva på tåget igen,,

/shady-basterd

Välkommen tillbaka.
2015-05-28, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
DK har rätt bra Albuterol annars.

Fråga angående AB, har någon annan här också skickat cash i brev? Jag hade läst om betalning till utlandskonto osv, men detta verkar AB alltså ha övergett? Av någon anledning fick jag en lite halvnojig känsla när jag märkte detta.

Det var lite problem med bankerna utomlands. Fick göra om betalning till annat konto sist jag handlade och andra gången gick det utan problem. Tog 4 bankdagar att få tillbaka den ursprungliga betalningen.
Grönar AB då jag har fått mina prylar. Bra service genom strulet med utomlandsbetalningen.
2015-05-28, 23:10
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Ger AB en gröning, fick dbollarna 3-4 dagar efter beställning och allt funkade felfritt. Dock så snackade AB om att banken hade låst hans pengar på konton och frågade om det gick att dra tillbaka transaktionen, men detta gick inte och han skickade mina varor ändå.
2015-05-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Någon som kan gröna Peptidmästaren? "steroidmästaren" Länge sen man hörde något om denna shop!

Sen skulle jag gärna ha reda på en pålitlig försäljare av Diamond Pharmas testo cyp?

Mvh jojjan

Bömp
2015-05-31, 02:36
Medlem
shady-basterds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Är solid pharma fortdarande grön??

Mvh

Bumpar denna liten och undrar om solid pharma.c*m

/shady
2015-06-01, 00:46
Medlem
Stathams avatar
Är det någon som kan rekommendera en shop med Tren A som håller kvalitet?
det är ju total krasch på den svenska marknaden nu, tycker mig inte hitta en endaste shop som verkar ha Tren av kvalitet.

priset spelar mindre roll, betalar gärna 90kr/ml ifall det är tren och inte testo p i vialen.

sååå, är det någon som nyligen har eller kör tren som håller måttet och kan rekommendera en shop?

Mvh Statham

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in