2015-05-23, 14:51
Medlem
Trays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Återigen vill jag varna för sveashop som är RÖD. Tar man emot beställningar innan dom gamla är utskickade är man scam i min bok. Jag och många fler har väntat över en månad på beställning. Beställ INTE.

Jag håller med dig har väntat över 2 månader på min sista beställnig! Dom säger att dom skickat ut två nya till mig men herregud två månader RÖDA
2015-05-23, 15:00
Medlem
Trays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
har kört sveas testo e och dbol nu, tycker man får bra tryck av deras dbol, testot har inte kickat än på allvar tror jag gått cirka 4 veckor.
Dock fick jag inte med mina clomid som jag beställde, vilket gör mig jävligt sur. gått 1 månad nu och dom lovar hela tiden att de ska komma nästa vecka etc, men ser inte röken av de. har jag blivit blåst eller?

dom har lovat mig att skicka ut nytt i över två månader..
2015-05-25, 13:51
Medlem
qdqdqs avatar
Grönar superman lab snabb leverans som sist inget trassel eller krångel allt var som det skulle, deras oljor har jag inte börjat med än men dom förra funka väldigt bra. Så ser fram emot att påbörja dem och börja bygga mer massa igen.

Mvh qdqdq
2015-05-25, 23:34
Medlem
Lee666s avatar
Grönar Swed-store.
Fick sakerna för en vecka sedan men har glömt att gröna.
2015-05-26, 11:46
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Tips på shoppar som tar btc?

Kolla med scs.nu, dem har ganska mycket utöver sin sida. Och dem tar btc.
2015-05-26, 12:19
Avslutad
Någon shop med kvalitativ arimidex?
2015-05-26, 16:22
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Någon shop med kvalitativ arimidex?

polaren säger att gymlabs funkar som förväntat! 1mg i kapslar. funkar ju att köra 1mg e3d som lägst då
2015-05-26, 23:15
Medlem
Någon som kan gröna Peptidmästaren? "steroidmästaren" Länge sen man hörde något om denna shop!

Sen skulle jag gärna ha reda på en pålitlig försäljare av Diamond Pharmas testo cyp?

Mvh jojjan
2015-05-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Grönar superman lab snabb leverans som sist inget trassel eller krångel allt var som det skulle, deras oljor har jag inte börjat med än men dom förra funka väldigt bra. Så ser fram emot att påbörja dem och börja bygga mer massa igen.

Mvh qdqdq

Tja säg hur du reagerar på oljorna sen
2015-05-27, 19:43
Medlem
Någon som vet en bra shop för fint clen?

Mvh
2015-05-28, 00:20
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quet
Någon som vet en bra shop för fint clen?

Mvh

DK har rätt bra Albuterol annars.

Fråga angående AB, har någon annan här också skickat cash i brev? Jag hade läst om betalning till utlandskonto osv, men detta verkar AB alltså ha övergett? Av någon anledning fick jag en lite halvnojig känsla när jag märkte detta.
2015-05-28, 07:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
DK har rätt bra Albuterol annars.

Fråga angående AB, har någon annan här också skickat cash i brev? Jag hade läst om betalning till utlandskonto osv, men detta verkar AB alltså ha övergett? Av någon anledning fick jag en lite halvnojig känsla när jag märkte detta.

Läste också det, men var mer nojjig för utlandsbetalningen egentligen, de har under alla år kört via brev. Skickade igår runt lunch, så de har det idag under dagen.. Tippar på att jag har mitt på måndag, skriver en rad här, då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in