2015-05-19, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Ni som beställt från Apoteksboden det senaste, har ni använt deras beställningsformulär (lägg i kassan-typ av beställning)? Har för mig att det rekomenderades att inte använda detta, så jag slängde iväg ett mail som vanligt. Inget svar. Kan det vara därför?

Känns alltid säkrare att använda mail!

Mvh
2015-05-19, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Ni som beställt från Apoteksboden det senaste, har ni använt deras beställningsformulär (lägg i kassan-typ av beställning)? Har för mig att det rekomenderades att inte använda detta, så jag slängde iväg ett mail som vanligt. Inget svar. Kan det vara därför?

Snackade med dem angående en order som läggs nästa vecka och den här frågan togs upp, men de vill ha det via hemsidan.
2015-05-19, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nallen72
Dom ser ut att vara uppe nu igen. Eller ser jag fel?

De är on, har surrat med dem i veckan.
2015-05-19, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nallen72
Så bortsett ifrån att jag faktiskt kommer åka dit för en otillåten substans (vilket jag inte vill) så kan jag tryggt handla från ett UG-labb. Något som skiljer sig från övriga i positiv bemärkelse??

Ja den risken kommer du aldrig undan. Vill du veta mer om skillnaderna mellan finns utförliga recensioner på forumet i kurrapporter och egna trådar.
2015-05-20, 11:35
Medlem
playboy7s avatar
En stor varning!! Blev blåst på 1700:- från Renkr*ft.com allt va bra med beställningen tills jag förde över pengarna har prövat att kontakta dom på deras counermail åtskilliga ggr. så jävla trist
ngn annan som råkat ut för deras tutningar?
2015-05-20, 13:34
Medlem
Framtidsatlets avatar
Någon här som kan gröna AB, som shoppat där väldigt nyligen?
2015-05-21, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playboy7
En stor varning!! Blev blåst på 1700:- från Renkr*ft.com allt va bra med beställningen tills jag förde över pengarna har prövat att kontakta dom på deras counermail åtskilliga ggr. så jävla trist
ngn annan som råkat ut för deras tutningar?

Yes, väntade sen slutet av mars och fick inte mycket mer än uppskjutningar och bortförklaringar.

Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet

AB skickade ut en frontning till mig när jag insåg att Renkraft aldrig skulle lyckas leverera i tid eftersom de inte lyckades maila tillbaks i tid.
Det var i sista veckorna i april har jag för mig.
Ska betala för den och beställa mer nu i nästa vecka.
2015-05-21, 18:09
Medlem
Hejsan12345s avatar
Tips på shoppar som tar btc?
2015-05-21, 22:37
Medlem
rakmackan99s avatar
Spartan? Deras sibutramin (Reduce) är den äkta?
2015-05-22, 19:02
Medlem
tj.s avatar
Citat:
OBS! Proxy-postning är numera förbjudet!

Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kan bli aktuella för regelbrott mot 1.01. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.
Återigen.
/Mod
2015-05-22, 19:53
Medlem
Unniss avatar
Återigen vill jag varna för sveashop som är RÖD. Tar man emot beställningar innan dom gamla är utskickade är man scam i min bok. Jag och många fler har väntat över en månad på beställning. Beställ INTE.
2015-05-23, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet

Ab är gröna. Handlade hos dom för någon vecka sen. Fick grejorna på samma vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in