Jupp, "cheese singles" finns som cheddar och nån till variant.
Inte goda nånstans i min smak (smakar övht inte ost utan mest konstigt tycker jag iaf, men det gäller inte bara lidls variant utan alla sk "hamburgerostar"), men finns nog dom som gillar dom med.
Men då gillar du inte heller inte osten på McDonald's hamburgare? Lite den smaken jag är ute efter och svenska smältostar är värdelösa på den biten och smakar märkligt och plastigt.
Senast redigerad av Kirk.Douglas 2015-05-23 kl. 23:41.
Men då gillar du inte heller inte osten på McDonald's hamburgare? Lite den smaken jag är ute efter och svenska smältostar är värdelösa på den biten och smakar märkligt och plastigt.
Kan rekommendera dig att köpa en fin cheddar istället och ha på, kilopriset brukar bli billigare + att du kan använda den till massor med andra saker än att bara ha på burgaren. Lidls cheddar sortiment är det inget fel på!
Kan rekommendera dig att köpa en fin cheddar istället och ha på, kilopriset brukar bli billigare + att du kan använda den till massor med andra saker än att bara ha på burgaren. Lidls cheddar sortiment är det inget fel på!
Ja brukar göra det men smältostar har ändå speciella egenskaper du inte får till med en "vanlig" ost.
Äter övht inte på donken, deras mat är vidrig och burgarna värst av allt.
Det gör inte heller jag, men jag gillar just deras smältost. Men då förstår jag att du inte gillar smältostar oavsett.
Jag gillar också smältost till burgare och brukar köpa den med cheddarsmak som finns på Lidl. Tycker att den är bra, bättre än varianten från Kraft som finns på exempelvis ICA. Den här smälter ned fint, den känns mer som riktig ost än många andra varianter. Men lite kemivarning tycker jag alltid att det är på sån ost.
Tyvärr tycker jag att den grekiska veckan känns rätt trist, jag är inget jättefan av grekiskt käk generellt och det här kändes inte så rasande kul överlag.