V.2 har de 1kg fryst kyckling file för 50kr och kycklingen innehåller 12-13% lake. Det är väldigt bra då många innehåller över 20%
Bra pris.
För er gymmonsters och athleter cirkusapor finns det gainomax 2 för 20kr. Bananas are for Monkkeeys.
De kommer ha proteinpulver men ovärt tyckte jag för få protein och för dyrt. Bättre att hålla sig till den där sidan med grönt tema. gymvaruhus eller vad de kallar sig minns inte.
Sen minns jag inte mer vad jag såg i reklambladet.
Sniglar ingår inte i standardsortimentet. Jag tror att de dyker upp när det är franskt tema. Av någon anledning så brukar de bli kvar ett tag efter.
Jag gillar dem i alla fall, men ingen annan i familjen smakar på dem...
Lidls Lasagne (extrapris nu) är såååå jävla god. Fan jag skulle kunna leva på skiten.
En sak som jag saknar är att det inte finns några färdiga pasta-såser. Måste alltid springa iväg till Ica eller dylikt när jag ska slänga ihop mina slaffsiga pasta-röror
Senast redigerad av Tjockstark 2014-01-13 kl. 10:43.
Nytt på Lidl: Bordsguld. Trodde det var samma som Bregott, alltså smör och rapsolja, men ser i deras reklamblad att det är en blandning av smör och margarin! Då går det bort, för margarin äter jag inte.
Nytt på Lidl: Bordsguld. Trodde det var samma som Bregott, alltså smör och rapsolja, men ser i deras reklamblad att det är en blandning av smör och margarin! Då går det bort, för margarin äter jag inte.
Det är samma sak som Bregott.
Innehållet är smör, rapsolja, vatten salt samt vitamin A och D.
Att det står "smör- och margarinblandning" är troligtvis en språkmiss pga det (tyvärr) tämligen vanliga användandet av "smörgåsmargarin" om bredbara fettter för smörgåsen.
Att det står "smör- och margarinblandning" är troligtvis en språkmiss pga det (tyvärr) tämligen vanliga användandet av "smörgåsmargarin" om bredbara fettter för smörgåsen.
Tack för bilderna. Det är väl palmoljan aka "vegetabilisk olja" man vill undvika?
Tack för bilderna. Det är väl palmoljan aka "vegetabilisk olja" man vill undvika?
Den vill man definitivt undvika, likaså "härdat vegetabiliskt fett". Margarin inehåller omestrat fett (dvs fettsyrorna har brutists sönder och kopplats ihop till nya fetter) som också ska undvikas.