2015-11-13, 13:12
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenspak
Är den bra?: http://reklamblad.lidl.se/88c78b5a-410b-4258-a45d-8a81b8aeac1e/#/16

Det mesta från silvercrest är helt okej. Har inte testat just den dock.
Citera
2015-11-18, 14:28
Medlem
Stor prisskillnad på mjölk! Min lokala ICA-butik tar 10:90 för en liter mellanmjölk! Hos Lidl kostar den 7:29.
Citera
2015-11-18, 19:14
Medlem
Dr.Katis avatar
Har Lidl slutat med ett flertal konserver?
Var på Lidl i dag för första gången på några månader, inga champinjoner på burk, inga små gurkor på burk, inga oliver på burk, ingen majs på burk, kanske missade jag något annat men detta var vad jag sökte efter idag!
Citera
2015-11-18, 20:06
Medlem
nivamans avatar
Många har ju tipsat om XXL Schnitzlarna i kartong.
Dom är riktigt goda.

Däremot köp INTE schnitzlarna i påse. Samma tillverkare, men de är långt ifrån lika goda.
Citera
2015-11-18, 20:22
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivaman
Många har ju tipsat om XXL Schnitzlarna i kartong.
Dom är riktigt goda.

Däremot köp INTE schnitzlarna i påse. Samma tillverkare, men de är långt ifrån lika goda.
Helt riktigt, det måste vara XXL-varianten!
Citera
2015-11-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Var på Lidl i dag för första gången på några månader, inga champinjoner på burk, inga små gurkor på burk, inga oliver på burk, ingen majs på burk, kanske missade jag något annat men detta var vad jag sökte efter idag!

Beror väl på vilket fabrikat du menar men Freshonas finns iaf på mitt Lidl.
Citera
2015-11-19, 17:30
Medlem
Jimbos avatar
Grandino kakorna finns fortfarande kvar. 13.95 för 8 kakor av yppersta kvalité. Dubbelchoklad och de med vit choklad/tranbär är kanon.

Missa inte heller att plocka på er några ekologiska Raw energi bars. En tia styck.
Kokos/mandel och haselnötsvarianten är helt klart bäst. Mycket nyttigheter för liten peng. Verkar som dom blir ratade, vilket säkert innebär att Lidl slutar med dom. Har hållet dom för mig sjölv bra länge nu....men nu börjar jag bli orolig.
Senast redigerad av Jimbo 2015-11-19 kl. 17:40.
Citera
2015-11-19, 20:11
Medlem
Citat:
Champinjoner på burk - Djävulens påfund, lika bra att det inte finns. Har dock inte tänkt på det själv
Smågrukor på burk - Tyvärr ingen aning då jag aldrig köpt själv
Oliver på burk - Finns ju hur mycket som helst! Speciellt nu när det varit Spanska, Grekiska och Italienska veckor. Har dock turen att bo vid en butik där temavarorna inte är det folket handlar i första hand vilket innebär att jag får tag på temavaror från två veckor tillbaka utan problem.
Majs på burk -> Det finns, leta noggrannare

...eller fråga personalen bara?
Citera
2015-11-19, 20:20
Medlem
Sereenas avatar
Citat:

Samtliga fanns då på mitt lidl i diverse varianter.
Citera
2015-11-19, 20:43
Medlem
Sereenas avatar
Te-kokaren dom har just nu var helt okej.
Citera
2015-11-19, 21:30
Medlem
Noe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Te-kokaren dom har just nu var helt okej.
Knepig att diska?

Verkar som att Lidl håller på att fasa ut en del gamla konserver (bla krossade tomater på burk) och allt hamnar under namnet Freshona.

Kan någon bekräfta att Sofra osten i burk är godare än deras 200 grams låtsasfeta?
Citera
2015-11-20, 12:34
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noe-
Verkar som att Lidl håller på att fasa ut en del gamla konserver (bla krossade tomater på burk) och allt hamnar under namnet Freshona.

De smaksatta krossade tomaterna i konserv kommer och går i sortimentet, jag passar alltid på att ladda upp med många burkar när det finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in