2015-05-21, 22:09
Medlem
audaspexxs avatar
Synd att tacokryddan har gått ur sortimentet.

Mest för att kunderna frågar om den jämt där jag jobbar!

Mitt tips: Deluxe Creme Brulee i glasskål. Riktigt god, 15 kronor för ett 2-pack.

Som vissa kanske har sett så har Lidl dessa "återhämtningsdrycker" (finsk UHT lättmjölk med lite socker och aromämnen) som kallas för "Sportyfeel". Det kommer att rulla ut lite mer grejjer från samma märke, bl.a Whey-pulver, inom kort. Har sålts i Finland de senaste typ 2 månaderna.

Bild på diverse produkter
Citera
2015-05-22, 08:52
Medlem
416.5hps avatar
Feel the fuel!
Citera
2015-05-22, 19:25
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Öppnade mitt paket idag och tog tillsammans med en macka och lite marinerade grönsaker. Tyckte dock fisken inte smakade någonting alls, ska de ätas som de är eller ska de stekas? Söker man på nätet verkar det ju vanligt att steka/fritera färska filéer men vet inte om det är möjligt med dessa? Funderar dock på att köpa ett par paket till medan de finns kvar i butik och se om det är nån skillnad.

Tjena, så som jag ätit boquerones i Spanien så var dem inte stekta före, utan de skall ätas som de är. Det kan vara så att vissa batches smakar olika men de som jag åt var goda. Prova köp ett paket till om det finns kvar hos dig LIDL handlare
Citera
2015-05-23, 00:37
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Inhandlade idag "chef select" pulled chicken curry/chili 49:-
enligt mig riktigt bra , övriga?
Citera
2015-05-23, 19:50
Moderator
rotadents avatar
Jag köpte Lidls Vienetta-ripoff, vanilj-varianten. God, krämig glass och i övrigt som originalet. Jag tycker att mycket av Lidls glass är riktigt bra.
Citera
2015-05-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand-Piech
Enebackens svenska bacon var en höjdare, bra och inte för rökig smak och doft, mycket kött och lagom med fett. Fasta skivor och inte som mamma scans kletiga skivor som knappt går att dra loss från varandra utan att falla i bitar.

Bästa färdigskivade baconet jag fått tag på hittills.
Du tycker inte det är jävligt salt?
Citera
2015-05-23, 20:49
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Nix, inte mer än vad bacon ska vara. Har nu också köpt stekfläsket från Enebacken för test efter rekommendationerna i tråden.

Tycker det mesta som säljs under Enebacken-namnet är riktigt bra, kokt smörgåsskinka, köttbullar, falukorv osv.

Testade Dulanos kabanoss också, en höjdare.
Senast redigerad av Ferdinand-Piech 2015-05-23 kl. 20:53.
Citera
2015-05-23, 20:53
Medlem
Köpte deras deluxe tiramisu och jag gilla den. Man känner av alkoholen den är god. Köpte deras choklad som liknar pringles chips i formen och den var riktigt god. Krispig i med att den är tunn. Köpte den som har krossade hasselnötter i.
Citera
2015-05-23, 21:28
Medlem
Vethuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Håller med!
Jag gillar Lidl men, deras sidfläsk och bacon är på tok för översaltat.
Citera
2015-05-23, 22:42
Medlem
Har GranArom Highland Gold 100% Arabica utgått ur sortimentet?
Citera
2015-05-23, 22:47
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Finn Tenery Cheddar smältost för hamburgare på Lidl i Sverige?
Citera
2015-05-23, 23:26
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Finn Tenery Cheddar smältost för hamburgare på Lidl i Sverige?

Jupp, "cheese singles" finns som cheddar och nån till variant.

Inte goda nånstans i min smak (smakar övht inte ost utan mest konstigt tycker jag iaf, men det gäller inte bara lidls variant utan alla sk "hamburgerostar"), men finns nog dom som gillar dom med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in