2015-05-25, 03:03
Medlem
Hej allihop!

Det är så att jag har gjort bort mig...
Pissar varje vecka inför att få ritalin och ska kissa nu på fredag. Jag har vart CBFRI i några månader nu men tog i fyllan några bloss gräs i lördags... kommer alltså vara 6 dagar sedan senaste röktillfälle när jag gör provet, är det kört?

Får tillägga att det var en klen join, kanske fick i mig 0.1-0.2 g totalt.

Tacksam för svar!
2015-05-25, 14:07
Medlem
Frågar igen eftersom jag sökt men inte hittat något direkt svar! Och någon borde ju ha koll..

Vilka av dessa syns när man lämnar urinprov? Ska lämna om några dagar och behöver verkligen veta så jag kan förbereda mig!!

5c-AKB48
Flubromazolam
BK-2c-B
Allyleskalin
NEB

Som sagt är väldigt tacksam om man kan få ett snabbt svar!!
2015-05-25, 17:48
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soolan
Frågar igen eftersom jag sökt men inte hittat något direkt svar! Och någon borde ju ha koll..

Vilka av dessa syns när man lämnar urinprov? Ska lämna om några dagar och behöver verkligen veta så jag kan förbereda mig!!

5c-AKB48
Flubromazolam
BK-2c-B
Allyleskalin
NEB

Som sagt är väldigt tacksam om man kan få ett snabbt svar!!

Vet att Ally ej syns men att Flub syns om de söker efter Benso. De andra kan jag tyvärr inte svara på.
2015-05-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalize420
Hej allihop!

Det är så att jag har gjort bort mig...
Pissar varje vecka inför att få ritalin och ska kissa nu på fredag. Jag har vart CBFRI i några månader nu men tog i fyllan några bloss gräs i lördags... kommer alltså vara 6 dagar sedan senaste röktillfälle när jag gör provet, är det kört?

Får tillägga att det var en klen join, kanske fick i mig 0.1-0.2 g totalt.

Tacksam för svar!

Du kan vara lugn
2015-05-25, 23:44
Medlem
Tack för dom lugnande orden, är nojig i min natur så det känns jävligt tungt ändå. Kan ju sjukanmäla mig ändå så att mina chanser ökar ytterligare. Om jag hydrerar mig på testdagen så borde det dock faktiskt vara ganska lugnt som du säger.
2015-05-26, 07:29
Medlem
Har en nojjig fråga! Snart dags för hälsokontroll på jobbet, med tillhörande pissprov. Mao företagshälsa.

Skulle chansa på att det blir nästa vecka, fick reda på det igår. Känner mig ruskigt osäker på att jag klarar mig från cannabis. Det jag undrar om folk som varit på sådan här enkel företagshälsa och fått göra drogprov, får man pissa ifred? Håller på och renar mig nu utifall att, men iom att det är en simpel hälsokontroll skulle jag bli förvånad om dem står och hänger över axeln som en hök med massa speglar på badrummet.
2015-05-26, 09:53
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohlsson
Har en nojjig fråga! Snart dags för hälsokontroll på jobbet, med tillhörande pissprov. Mao företagshälsa.

Skulle chansa på att det blir nästa vecka, fick reda på det igår. Känner mig ruskigt osäker på att jag klarar mig från cannabis. Det jag undrar om folk som varit på sådan här enkel företagshälsa och fått göra drogprov, får man pissa ifred? Håller på och renar mig nu utifall att, men iom att det är en simpel hälsokontroll skulle jag bli förvånad om dem står och hänger över axeln som en hök med massa speglar på badrummet.

Alla jobb har olika drogprov. Fick du inte ett papper om vad som ska kollas?
Det fick jag senast vid en hälsokontroll.

Det mättes blodtryck, midjeomfång, BMI, längd, vikt, blodsocker, syn & hörsel. Utöver det hade arbetsgivaren sagt till att de kommer även testa för droger, vilket var THC samt Benso.

Jag fick kissa enskilt i ett rum med en lucka vid väggen där jag ställde min mugg efteråt.
2015-05-26, 11:08
Medlem
SDKZs avatar
10mg zolpidem per kväll för att sova ej i flummsyfte I 3 dagar och UP (analys) vet att det ej syns på sticka men på analys kan det synas. 5 dagar efter är det grönt?
Senast redigerad av SDKZ 2015-05-26 kl. 11:23.
2015-05-26, 12:19
Medlem
ShouldBeFines avatar
Tja en polare ska lämna up strax, multi 4sticka han tog oxy inatt. Nån fara?
2015-05-26, 15:07
Medlem
Enbilfixarallts avatar
Hallå!

Är det samma sak med tramadol som med röka att det sitter längre i pisset än i blodet??
2015-05-26, 15:07
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Tja en polare ska lämna up strax, multi 4sticka han tog oxy inatt. Nån fara?

ShouldBeFine oxy är väl en opioid och stickorna visar väl bara opiater vad jag förstått. Jag kissar rent på sticka fast jag ätit tramadol, så det borde vara lugnt
2015-05-26, 17:50
Medlem
petrus17s avatar
Va finns de för möjligheter med ensån här sticka? För er som inte orkar klicka på länken detekterar den amfetamin, benzo, sub, cannabis, klonazepam, fentanyl, kokain, metadon, metamfetamin, morfin (opiater), oxy och tramadol. De står också att mdma visas som meta. Vet om att jag kan ta pcp, ketamin, lyrica, spice, stilnoct och imovane, ghb.. men något mer lättillgängligt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in