2015-05-24, 00:02
Medlem
Blygfisens avatar
Var kan man köpa stickor för kontroll av THC?
2015-05-24, 02:54
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Var kan man köpa stickor för kontroll av THC?

Varenda Google sökning. Kostar mindre än 100kr sen påkommer frakt kostnad.
2015-05-24, 10:14
Medlem
SDKZs avatar
Jag undrar om jag skulle äta 2mg xanor och har urinprov om 8 dagar, provet skickas på analys. Är det lugnt eller kommer det finnas spår av alprazolam och metaboliter(finns det på alprazolam?) Tex som diazepam bryts ner till andra ämnen?
2015-05-24, 13:46
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Varenda Google sökning. Kostar mindre än 100kr sen påkommer frakt kostnad.

Ja men det kommer upp flera sorters stickor, jag kanske borde ha frågat om vilken ÅF som är bäst
T ex Pro-test eller från Narkotikatest. Tack för svar iaf!
2015-05-24, 14:29
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ja men det kommer upp flera sorters stickor, jag kanske borde ha frågat om vilken ÅF som är bäst
T ex Pro-test eller från Narkotikatest. Tack för svar iaf!

Jag har köpt från narkotikatest ett par gånger och några andra som jag inte riktigt minns namnen på. Gillar narkotikatests bäst, de har haft bäst leveranstider beskrivning och paketering. Vissa slänger bra ner en sticka i ett brunt kuvert. och då ser det inte lika diskret ut.
2015-05-24, 14:48
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Jag har köpt från narkotikatest ett par gånger och några andra som jag inte riktigt minns namnen på. Gillar narkotikatests bäst, de har haft bäst leveranstider beskrivning och paketering. Vissa slänger bra ner en sticka i ett brunt kuvert. och då ser det inte lika diskret ut.

Tack för svar!
Kommer beställa från Narkotikatest samt Ferle efter att ha läst dryga 80sidor.
2015-05-24, 19:14
Medlem
200kgs avatar
Tjena.

Jag vet nog egentligen svaret men vill höra era åsikter om detta. Jag är en relativt frisk man i 20 års åldern väger ca 90-90kg för tillfället och har bra rutiner etc under dagarna.
Tog ett återfall i helgen och tog ca 300mg amfetamin på fredgaskvällen och en liten 0.5mg xanax dagen efter på lördagen dvs. Skall på UP på fredag runt 17-18 tiden och undrar om jag är 100% säker eller ska jag se till att träna, dricka, pissa etc mycket? Tar förövrigt kreatin varje dag och dricker mycket vatten hela tiden.

Edit:
Har varit inlåst i ca 3 månader och har inte använt någon sedan jag åkte in, värt att tillägga.

Mvh.
2015-05-24, 19:32
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Tjena.

Jag vet nog egentligen svaret men vill höra era åsikter om detta. Jag är en relativt frisk man i 20 års åldern väger ca 90-90kg för tillfället och har bra rutiner etc under dagarna.
Tog ett återfall i helgen och tog ca 300mg amfetamin på fredgaskvällen och en liten 0.5mg xanax dagen efter på lördagen dvs. Skall på UP på fredag runt 17-18 tiden och undrar om jag är 100% säker eller ska jag se till att träna, dricka, pissa etc mycket? Tar förövrigt kreatin varje dag och dricker mycket vatten hela tiden.

Edit:
Har varit inlåst i ca 3 månader och har inte använt någon sedan jag åkte in, värt att tillägga.

Mvh.

Halveringstid enligt google: Alprazolam (Xanax®) - 6-12 hours, Amfetamin 9-13 hours.

Du borde alltså vara säker, att hydrera hjälper föga.
2015-05-24, 19:37
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Halveringstid enligt google: Alprazolam (Xanax®) - 6-12 hours, Amfetamin 9-13 hours.

Du borde alltså vara säker, att hydrera hjälper föga.

Okej, kollade också på det men det är ju så krångligt att räkna ut halveringstid men 1mg xanor ska ju vara 12h i alla fall och borde vara ute efter ett dygn eller nåt och jag tog inte ens 1mg.
Tacksam för ditt svar.
2015-05-24, 19:40
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Okej, kollade också på det men det är ju så krångligt att räkna ut halveringstid men 1mg xanor ska ju vara 12h i alla fall och borde vara ute efter ett dygn eller nåt och jag tog inte ens 1mg.
Tacksam för ditt svar.

På ett dygn (24h) så har du haft två halveringar på Xanax, så 0.5 > 0.25 > 0.125.
Sen vet jag inte vid vilka gränser som mäts på dessa droger, vet du det så kan du räkna ut om du är "säker".
2015-05-24, 19:40
Medlem
200kgs avatar
Citat:
På ett dygn (24h) så har du haft två halveringar på Xanax, så 0.5 > 0.25 > 0.125.
Sen vet jag inte vid vilka gränser som mäts på dessa droger, vet du det så kan du räkna ut om du är "säker".

Yes, okej. Kör på mycket vatten veckan ut och kopiösa mängder timmarna innan UP. Mvh.
2015-05-24, 20:00
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Yes, okej. Kör på mycket vatten veckan ut och kopiösa mängder timmarna innan UP. Mvh.

Vatten hjälper inte till att snabba på halveringstiden, det enda du kan åstadkomma är att få genomskinligt urin och du får ta om provet om de misstänker att du fuskar med flit.

Träning är däremot bra, aldrig fel med en stabil metabolism.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in