2014-06-24, 09:53
Medlem
cyberdolls avatar
Tog två imovane i lördags kväll, har pissprov ikväll och det kommer skickas på analys (där de kollar efter imovane bl.a.). Är det lugnt?
2014-06-24, 10:23
Medlem
Hur länge syns E tabs alternativt rent MDMA i kroppen? både i blodet och på leverprov.
Undrar om samma sak för kokain.
2014-06-24, 10:24
Medlem
smiley_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
Tog två imovane i lördags kväll, har pissprov ikväll och det kommer skickas på analys (där de kollar efter imovane bl.a.). Är det lugnt?

Imovane har väldigt kort halveringstid på 4-6 timmar, och Xanor har 12 timmars halveringstid.

Beroende lite på din ämnestomsättning så ska 1mg xanor gå ur på ca 1 dygn, om du då ätit 2 imovane så borde det vara lungt eftersom halveringstiden är men än dubbelt så kort.. Hoppas jag inte är ute å snurrar nu. Tror att det gällde även analys, lite osäker.

MVH//
2014-06-24, 10:40
Medlem
smiley_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxxad
Hur länge syns E tabs alternativt rent MDMA i kroppen? både i blodet och på leverprov.
Undrar om samma sak för kokain.

Här kan du läsa om MDMA och E på leverprover. (FB) Hur länge sitter e i kroppen om man ska ta leverprov? MDMA ska tydligen inte synas på leverprov
Och här kan du Läsa om hur MDMA syns på blod och piss (FB) Syns MDMA på urin samt blodprov?

Kokainet kan jag inte hjälpa dig med

MVH
2014-06-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smiley_swe
Här kan du läsa om MDMA och E på leverprover. (FB) Hur länge sitter e i kroppen om man ska ta leverprov? MDMA ska tydligen inte synas på leverprov
Och här kan du Läsa om hur MDMA syns på blod och piss (FB) Syns MDMA på urin samt blodprov?

Kokainet kan jag inte hjälpa dig med

MVH

tack för svar! får hoppas någon annan kan hjälpa mig med kolafrågan
2014-06-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saxxad
tack för svar! får hoppas någon annan kan hjälpa mig med kolafrågan
kolla första sidan
2014-06-24, 17:45
Medlem
Hej. Väldigt oerfaren på området och risk för att låta lite dum. Men har ett test Tisdag, 2 Juli.
Har tagit väldigt lite tjack både Tors-fre-lör, typ 0,2g per dag. Åt en halv "blå" söndagmorgon och rökte lite hasch, delade på 1g på tre personer. Sist jag rökt innan detta var nog 6 veckor sedan. Finns det någon risk att jag torskar på provet då det gått 9dagar sedan denna helg? Kanske svårt att svara på men bör jag vara orolig? Är 180cm väger 86kg och är vältränad.
2014-06-24, 18:55
Medlem
calihs avatar
Tja!

Jag drack 1 folköl idag (tisdag) och ska lämna CDt prov på fredag. Har lämnat CDT prov utan anmärkning dom senaste månaderna.
Och hur exakta är dessa prov?

Hur stor är risken att det kommer att visa förhöjda värden som bevisar alkoholintag?
Har hört att CDT prov endast visar om man intagit lite större mängde alkohol.

Tacksam för snabba svar

/Calih
Senast redigerad av calih 2014-06-24 kl. 19:00.
2014-06-30, 20:48
Medlem
Kan SKL kolla när man senast rökt om pissprovet skickas dit? tacksam för svar, framtiden står på spel
2014-07-01, 01:29
Medlem
Hej kära flashback. Hjälp mig att sluta noja!

Gjorde ett drogtest inför nyanställning nyligen.

Rökte cannabis för ca 35 dagar sen, gjort 3st cannabistester från multitest.se med morgonurinet med ca 1 veckas mellanrum mellan varje, alla visat negativt.

På testdagen hydrerade jag mig inte utan fick kämpa för att klämma ut ett par droppar :P Hade dock pissat på morgonen innan.

Inte kan jag visa positivt om alla mina egna tester visat negativt? Jag tänkte inte alls på att hydrera mig vid riktiga testet dumt nog men inte kan en företagshälsovård vara mycket mer exakt än dessa på multitest.se http://multitest.se/Drogtest_Singel/Drogtest-cannabis-hash-marijuana/Drogtest-cannabis

Kan man vara negativ, och sedan bli positiv utav nån konstig anledning?

/ En nojjig kille som sagt upp sig från sitt nuvarande jobb och hoppas han inte torskar till det nya jobbet för att han rökt för 35 dagar sen!
2014-07-01, 03:13
Bannlyst
Tjenare,

Jag är ledig fram tills den 7:de och funderar på att köpa en 5:a grönt, men på mitt jobb så kan det förekomma slumpvisa svabbtester. Är det lungt om jag röker 2 dagar och sen softar på det eller kommer jag visa positivt?

Rökte senast förra helgen kanske 3 joints sen midsommar detsamma.

Tacksam för svar!
2014-07-01, 13:43
Medlem
s8ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astylee
Tjenare,

Jag är ledig fram tills den 7:de och funderar på att köpa en 5:a grönt, men på mitt jobb så kan det förekomma slumpvisa svabbtester. Är det lungt om jag röker 2 dagar och sen softar på det eller kommer jag visa positivt?

Rökte senast förra helgen kanske 3 joints sen midsommar detsamma.

Tacksam för svar!

Det är nog lugnt om du tränar och bastar (behöver ju inte basta, men svettas) dina resterande lediga dagar. Ät mat med lite fett också om jag inte minns den här proceduren fel. Annars hade jag inte chansat, men jag är ju Nojjan Nojjansson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in