2015-04-23, 17:59
  #6361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markusruhl
Fy fan.. Jag rökte allt själv, ja.
Jag tränar också styrketräning på gym och jobbar 9 timmar om dagen fysiskt arbete, det kanske snabbar på processen? Dricker uppskattningsvis 2-2.5 liter vatten om dagen också.
Usch vilken äcklig ångest man har nu

Varför ska du lämna blodprov? Det är en drog kontroll förmodar jag? Det är svårare att få ur det ur blodet eftersom det är i blodet de aktiva metaboliterna är där. Jag lämnade blodprov varje vecka och varannan vecka vid olika tillfällen i ca ett halvår vid båda tillfällena. jag rökte inte över ett gram och verkligen inte mer än när det var 3-4 dagar kvar! Rökte max 0.3-0.5 själv och ibland dela jag med polare samma mängd. Den ända gången jag torska var när jag rökte 3 dagar innan och då hade jag rökt ca 2-3 dagar i sträck.. Du kan ha mega mega tur och klara dig men jag är 90% säker på att du torskar tyvärr. När du rökte den mängden själv så är risken väldigt stor, det hade varit annorlunda om du bara rökte 0.3-0.5 själv ena dagen

är lite bäng nu men hoppas de går o läsa.
2015-04-23, 19:02
  #6362
Medlem
Mightyodens avatar
Ursäkta om detta är lite OT men är det någon som vet om Navet tar kontakt med polisen om man visar positivt? Är 19 men skulle det vara någon skillnad om jag var minderårig?
2015-04-23, 19:54
  #6363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Quetiapin har svinlång halveringstid och hydrering skulle inte ge något, men det skickas på analys om det är positivt på sticka. Quetiapin är lugnt även om du eventuellt kan behöva förklara varför du tog det om du inte har det på recept. Bättre än att torska på knark inför jobb dock.

Definiera gärna "svinlång" ? 1-2 veckor är dem siffror jag har fått fram. Men det måste väl vara flera faktorer som spelar in? Jag har som sagt bara tagit totalt 100mg, och det var första gången, någonsin. Jag väger 80+ och tränar regelbundet (hög metabolism).
2015-04-23, 21:45
  #6364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis89
Jag har sedan drygt 2 år tagit citodon, efter en båtbensoperation. I förgår så fick jag en sömntablett av en kamrat för att kunna somna. Något som inte hänt förut.
Nu till frågan, jag var idag på arbetsintervju och blev även ombedd att lämna pissprov inom kommande dagar.
Sömntabletten hette "Quetiapin" och var på 100mg. Efter lite googlande, så hittade jag att dem kan ge utslag på metadon. Men vad jag fattat, så är metadon en opiat. Kan jag åka på detta ändå? Jag brukar inga andra preparat än just citodon, och endast vid behov (drygt 3 veckor sedan senast).

Tack på förhand.

"Quetiapin / seroquel är en anti psykos medicin som vissa får föt att somna på. Jag har haft denna medicin tidigare och varit på doser mellan 100-250mg per kväll. Jag har lämnat up under den tiden åxå och det har inte visat något alls. jag tror du kan va tvär lugn.

I värsta fall berätta som de är. den tabletten är inte narkotika.. bara en skit medicin som inte fungerade på mig!
2015-04-23, 23:41
  #6365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
"Quetiapin / seroquel är en anti psykos medicin som vissa får föt att somna på. Jag har haft denna medicin tidigare och varit på doser mellan 100-250mg per kväll. Jag har lämnat up under den tiden åxå och det har inte visat något alls. jag tror du kan va tvär lugn.

I värsta fall berätta som de är. den tabletten är inte narkotika.. bara en skit medicin som inte fungerade på mig!


Tack, det där var riktigt skönt att läsa.
2015-04-24, 00:29
  #6366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Varför ska du lämna blodprov? Det är en drog kontroll förmodar jag? Det är svårare att få ur det ur blodet eftersom det är i blodet de aktiva metaboliterna är där. Jag lämnade blodprov varje vecka och varannan vecka vid olika tillfällen i ca ett halvår vid båda tillfällena. jag rökte inte över ett gram och verkligen inte mer än när det var 3-4 dagar kvar! Rökte max 0.3-0.5 själv och ibland dela jag med polare samma mängd. Den ända gången jag torska var när jag rökte 3 dagar innan och då hade jag rökt ca 2-3 dagar i sträck.. Du kan ha mega mega tur och klara dig men jag är 90% säker på att du torskar tyvärr. När du rökte den mängden själv så är risken väldigt stor, det hade varit annorlunda om du bara rökte 0.3-0.5 själv ena dagen

är lite bäng nu men hoppas de går o läsa.
Nejnej. provet är redan taget, jag inväntar just nu bara resultatet från blodanalysen. fitta också jag orkar inte torska körkortet igen!!
2015-04-24, 17:40
  #6367
Medlem
hej undrar om nån kan ge svar på hur lång halveringstid det är på subutex, om man tar 4mg hur länge syns det pisset i tacksam för snabba svar
2015-04-24, 23:16
  #6368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
hej undrar om nån kan ge svar på hur lång halveringstid det är på subutex, om man tar 4mg hur länge syns det pisset i tacksam för snabba svar

Tjena! kanske lite sent svar men iaf! Halveringstiden ligger på ca 37 timmar. Jag som lämnar up kan ta 4mg på torsdag kl 11 och vara ren på måndag kl 11! Jag har även blivit ren fortare när jag satt på lvm, doch var det norspan och jag tog ca 6-8mg och var ren på 2 dagar. Men det är väldigt olika hur fort folk blir rena. Jag blir ren fort iaf. hoppas det går bra
2015-04-25, 09:34
  #6369
Medlem
KSalol 3,5 dagar innan själva drogprovet. Går det bli negativ på det? Inga stora doser, 2mg per dag tre dar i rad typ, sista dagen endast 1mg. Jag har bra metabolism eftersom jag klarat mig på att ha tagit en 8a sub dagarna innan förra drogtestet och tog till och med en liten lina samma dag. De sökte dessutom specifikt efter subutex på analysen. Har klarat mig också på 2 dagar efter stora mängder tramadol under en helg, typ 4-5g totalt på på tre dagar. Men är orolig för Ksalol med tanke på att det jag åkt dit på tidigare var Valium, som dock hade intagits samma dag som det oförberedda testet. Vad tror ni om mina chanser? Dricka mycket vatten och vitaminer? Fejka urinprovet är inte aktuellt, kontaminera det endast om det är väldigt låga chanser att klara sig.

Eller erkänna att man tagit Ksalol som man fått av en kompis för att man hade en panikattack eller haft svårt att sova och inte hade en aning om att det var narkotikaklassat? Det är inte polisen som gör testet utan arbetsgivaren.
2015-04-26, 22:30
  #6370
Medlem
Behöver lite hjälp här!

Jo, min polare undrar hur länge de bruna kan sitta inne i urinet om man enbart tar ett gott blås?

(Han är ren atm)
2015-04-27, 16:19
  #6371
Medlem
E det någon som vet! Jag har idag gjort ett pissprov för droger samt anabola lät en kompis pissa i en plast burk sen hade jag en annan behållare när jag åkte till provet! Jag fick rätt temperatur o så men undrar om dom kan se att pisset legat i en plast behållare som inte är steril?
2015-04-27, 19:49
  #6372
Medlem
Hejsan det är så att jag blev tagen för drograttfylla för ett tag sen för thc.. nu har jag blivit kallad till socialen för utredning av mina alkohol och drogvanor... det jag undrar är om jag kommer få lämna UP till dom direkt eller om dom kommer kalla mig för UP efter att dom utrett mina alkohol och drogvanor
tack på förhand.
Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in