2015-05-19, 16:24
Medlem
GlasKupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Någon som kan länka ett par helschyssta vita sneakers?

Dessa skor kan ju vara en idé: http://www.kentwang.com/shoes/sneaker-white.html#
Vågar inte uttala mig om kvalitén dock. Sen får du se upp för tull också.
Citera
2015-05-21, 14:35
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa goggles (glasen) till jackan?

Har nämligen druckit bort mina på en fylla..
Citera
2015-05-22, 01:14
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoykung
Någon som vet vart man kan köpa goggles (glasen) till jackan?

Har nämligen druckit bort mina på en fylla..
Maila CP och skicka bilder på numret på jackan.

Tror ni jag kan få min cp jacka såld som har förstörd färg? Verkar inte gå att rädda den om man inte lägger massa pengar pengar på det.
Citera
2015-05-22, 09:20
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Maila CP och skicka bilder på numret på jackan.

Tror ni jag kan få min cp jacka såld som har förstörd färg? Verkar inte gå att rädda den om man inte lägger massa pengar pengar på det.

Kanske nästan är mer värt att pröva färga om den själv än att försöka sälja den?
Lär vara svårt att få ut någon större summa för den om jag får gissa, nog för jag kan missta mig
Citera
2015-05-22, 11:45
Medlem
http://store.cpcompany.com/en/sunnydays-man?/a/1/o/15offen/?utm_source=CpCompany&utm_medium=Newsletter&utm_ca mpaign=15offen
15% off
Citera
2015-05-24, 18:48
Medlem
www.streetwize.se har en hel del riktigt nice casualkläder faktiskt, handlat där en hel del
Citera
2015-05-25, 12:43
Medlem
St.Smiths avatar
Köpte en "C.P Company Goggle Chrome Parachute Jacket" från Borstahusenclothing för 3700 kr. Känns som ett riktigt bra pris. På den officiella sidan ligger den på 550 pund.

Däremot fanns den bara kvar i strl. 52 vilket jag tror kan vara lite stort, men förhoppningsvis sitter den bra. Annars får jag sälja den bara.

Återkommer med bilder!

Edit: Har inte fått jackan än, men vill tacka Borstahusenclothing för schysst service och snabbt svar på mailen!
Citera
2015-05-25, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St.Smith
Köpte en "C.P Company Goggle Chrome Parachute Jacket" från Borstahusenclothing för 3700 kr. Känns som ett riktigt bra pris. På den officiella sidan ligger den på 550 pund.

Däremot fanns den bara kvar i strl. 52 vilket jag tror kan vara lite stort, men förhoppningsvis sitter den bra. Annars får jag sälja den bara.

Återkommer med bilder!

Edit: Har inte fått jackan än, men vill tacka Borstahusenclothing för schysst service och snabbt svar på mailen!

Använde du den där 25% rabatten då? Skulle inte den sluta förra helgen?
/Förvirrad kund
Citera
2015-05-25, 13:42
Medlem
St.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FACTOmannen
Använde du den där 25% rabatten då? Skulle inte den sluta förra helgen?
/Förvirrad kund
Yes, det stämmer.

Angående rabatten: när jag skrev upp mig stod det att koden var giltig i typ 31 dagar. Läste ingenting om att den bara skulle gälla t.o.m. förra helgen (däremot ser jag att man "bara" får 15 % rabatt om man skriver upp sig på nyhetsbrevet nu). Det drogs i alla fall av 25 % när jag betalade
Citera
2015-05-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St.Smith
Yes, det stämmer.

Angående rabatten: när jag skrev upp mig stod det att koden var giltig i typ 31 dagar. Läste ingenting om att den bara skulle gälla t.o.m. förra helgen (däremot ser jag att man "bara" får 15 % rabatt om man skriver upp sig på nyhetsbrevet nu). Det drogs i alla fall av 25 % när jag betalade

Jaha, nu är jag med.
Men vad bra då, alledess lagom till den 25e. Blir nog att slå till på nån aquascutumpike
Citera
2015-05-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FACTOmannen
Jaha, nu är jag med.
Men vad bra då, alledess lagom till den 25e. Blir nog att slå till på nån aquascutumpike
Köpte en Aqua pike´på 25% rabatten där. Riktigt stilren med bra kvalité. Bara att slå till
Citera
2015-05-26, 06:48
Medlem
Vad tycker ni om MICRO REPS?: http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41508264wi.html

Hur är den i material/storlek jämfört med denna: http://www.cpcompany.co.uk/collections/goggle-jackets/products/c-p-company-chrome-high-density-nylon-goggle-multipocket-jacket-orange-62b04128e00004450

Har L i SI tröjor, och 52 i C.P jackan i länken. Tycker den är snygg som fan och känns ganska prisvärd(3800 med frakt till dörren), men undrar även om det släpps a/w varianter och hur mycket det skiljer i pris. Har ju dock redan C.P jackan, och vill inte ha en till lika tunn och känslig. Går den att ha på hösten eller är den extremt tunn etc?

Slutligen, brukar det finnas mycket prisvärt för 4-5000 i a/w kollektionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in