2015-05-22, 00:41
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Jag blir snortäppt i näsan efter denna. Blir ni det också? Eller har jag bara oflyt?

Nu har jag inte använt 3-CMC men jag är bekant med andra syntetiska pulver som kan skapa oreda i näsan. Ett väldigt bra tips är att införskaffa en nässköljare som finns att köpa på Apoteket. Köp gärna också Nozoil, vilket du kan finna i välsorterade ICA-butiker liksom på Apoteket.

Använd nässköljaren emellanåt under tiden som du använder substansen och spraya till och från med oljenässprayen. Snyt dig också.

Din näsa, dess innanmäte och näsans slemhinnor kommer obönhörligen att tacka dig för det.

Nasaline: https://www.apoteket.se/produkt/nasaline-1-st-205467/

Nozoil: https://www.apoteket.se/produkt/nozoil-original-10-ml-256347/?nosto=epiteket-productpage
Citera
2015-05-22, 01:05
  #386
Medlem
SnowInformers avatar
3-cmc + sub var en trevlig kombination kan jag rapportera. Skön mix av noddande och glädjen man får från 3-cmc.
Citera
2015-05-22, 17:32
  #387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Nu har jag inte använt 3-CMC men jag är bekant med andra syntetiska pulver som kan skapa oreda i näsan. Ett väldigt bra tips är att införskaffa en nässköljare som finns att köpa på Apoteket. Köp gärna också Nozoil, vilket du kan finna i välsorterade ICA-butiker liksom på Apoteket.

Använd nässköljaren emellanåt under tiden som du använder substansen och spraya till och från med oljenässprayen. Snyt dig också.

Din näsa, dess innanmäte och näsans slemhinnor kommer obönhörligen att tacka dig för det.

Nasaline: https://www.apoteket.se/produkt/nasaline-1-st-205467/

Nozoil: https://www.apoteket.se/produkt/nozoil-original-10-ml-256347/?nosto=epiteket-productpage
Försvinner inte effekt med din metod?
Citera
2015-05-22, 18:05
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Försvinner inte effekt med din metod?

Allt är relativt. En uttorkad näsa med skinnlossning tar inte upp substansen heller något vidare. Jag tror personligen på att en frisk och fuktig näsa absorberar mer av ett pulver än om huden är irriterad och torr. Dock har jag inga källor som stärker det, utan endast min egen erfarenhet att gå efter. Resultatet kan ju bli annorlunda för andra än för mig - det förnekar jag inte.
Citera
2015-05-22, 18:12
  #389
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Allt är relativt. En uttorkad näsa med skinnlossning tar inte upp substansen heller något vidare. Jag tror personligen på att en frisk och fuktig näsa absorberar mer av ett pulver än om huden är irriterad och torr. Dock har jag inga källor som stärker det, utan endast min egen erfarenhet att gå efter. Resultatet kan ju bli annorlunda för andra än för mig - det förnekar jag inte.

Din metod funkar bra kör också bra näsvård för bättre resultat.
Citera
2015-05-22, 18:33
  #390
Medlem
Kan man bomba detta? Svider så ini helvete i snoken...
Citera
2015-05-22, 18:58
  #391
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Kan man bomba detta? Svider så ini helvete i snoken...

Ja
Citera
2015-05-22, 21:10
  #392
Medlem
Sacrilegiums avatar
Har idag fått äran att prova denna vackra substans.

Som föregående talare så sitter en 150mgs skott riktigt fint. Det som är positivt med den är att det är ändå väldigt klart rus, och till och med lite aptit nu mot kvällning. (startade 15.00 och senaste pannan 19.00.

Helt klart godkänt, känns mycket nyttigare än 4-cmc.

Snart dags för en refill och snöa vidare

Segla lugnt
Citera
2015-05-22, 23:17
  #393
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Kan man bomba detta? Svider så ini helvete i snoken...

Jag bombar och snortar samtidigt funkar bra, har provat RP men blev besviken så jag har fortsatt med bomb/snort.
Citera
2015-05-23, 17:29
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Minst 0,2 i snoken även om du inte har någon tolerans, annars blir det lite klent kan jag tycka. Jag finner den här rätt tråkig att bomba och kör bara på näsor. Börjar med 250-300mg, då mår jag riktigt bra. Sen 2-3 timmar senare kanske jag fyller på med 100-150mg och fortsätter så tills det är slut eller jag går och lägger mig. Det kan infinna sig ett jobbigt återdoseringsbegär helt klart men jag tycker att det är hanterbart.

Om du ger den en chans till hoppas jag att du får en bättre stund! Mvh
Jaså det är sådana doser vi talar om, då kan jag tänka mig att den är trevlig Kände mig lika trasig efteråt som på MDMA, då vet jag vilken jag väljer.

Den kan nog vara väldig lik MDMA, det jag kände var väldigt klart!
Citera
2015-05-24, 15:00
  #395
Medlem
Sacrilegiums avatar
Var inte helt nöjd med denna, efter dom första pannnorna var man tvungen att ta så stora.


4,5 g räckte in ens 3 dar
Citera
2015-05-24, 23:48
  #396
Medlem
Redigt-Skevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacrilegium
Var inte helt nöjd med denna, efter dom första pannnorna var man tvungen att ta så stora.


4,5 g räckte in ens 3 dar
Vart hade du köpt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in