Har idag fått äran att prova denna vackra substans.
Som föregående talare så sitter en 150mgs skott riktigt fint. Det som är positivt med den är att det är ändå väldigt klart rus, och till och med lite aptit nu mot kvällning. (startade 15.00 och senaste pannan 19.00.
Helt klart godkänt, känns mycket nyttigare än 4-cmc.
Snart dags för en refill och snöa vidare
Segla lugnt