Citat:
Ursprungligen postat av
Snisse
Riktig skön!
Men hur står ni ut med den vidriga droppande smaken i halsen efter att man har dragit en lina?
Några tips? Man blir ju spyfärdig utav den!
Tacksam för svar 😉
Har man provat HDMP-28 kan man alltid tänka att det inte är lika illa som där i alla fall. Backdroppet från de flesta (alla?) substanser i HCl-form försvinner ju på ca fem minuter för mig i alla fall, medan HDMP-28:s (som verkar vara fribas istället) sitter i EN TIMME! Det är riktigt störande faktiskt.
Du kanske kan suga på en Fishermans-friend eller ta ett starkt tuggummi tills det äckliga klingat av?
EDIT: Ytterligare metod som möjligen kan hjälpa lite är att dela upp i mindre linor och inte ta mycket precis på en gång. Istället för 100 mg pang bom så kanske 25 mg, vänta en min, 25 mg till osv. Borde bli lättare för slemhinnorna att ta upp substansen då och mindre bör hamna i svalget.