2015-05-25, 13:52
  #397
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Jag bombar och snortar samtidigt funkar bra, har provat RP men blev besviken så jag har fortsatt med bomb/snort.


Väldigt nyfiken på varför RP inte gick hem, mig veterligen slår dom flesta substanser hårdare RP än nasaa och orala intag.
Kan du ha kört för låg dos? För mycket vatten?

Om du inte missat nåt så är det ju substansen som inte fungerar rektalt, varför?
Citera
2015-05-25, 15:20
  #398
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Kan man bomba detta? Svider så ini helvete i snoken...

Japp! Håller med att det svider men det är fan värt det! Drog precis en 200 mg lina från bolagets och ojojoj vad bra man mår nu
Citera
2015-05-25, 22:58
  #399
Medlem
Sacrilegiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redigt-Skev
Vart hade du köpt det?

Beställde 2 g från fcbolaget och 2,5 på rckemilaier ooch rckemilalier höll definitivt högre prestanda
Citera
2015-05-25, 23:02
  #400
Medlem
Redigt-Skevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacrilegium
Beställde 2 g från fcbolaget och 2,5 på rckemilaier ooch rckemilalier höll definitivt högre prestanda
Tråkigt att höra. Får hem mitt från rcbolaget imorgon. Övervägde att beställa från rck men dom var lite dyrare.
Citera
2015-05-25, 23:27
  #401
Medlem
Riktig skön!
Men hur står ni ut med den vidriga droppande smaken i halsen efter att man har dragit en lina?
Några tips? Man blir ju spyfärdig utav den!
Tacksam för svar 😉
Citera
2015-05-25, 23:38
  #402
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Riktig skön!
Men hur står ni ut med den vidriga droppande smaken i halsen efter att man har dragit en lina?
Några tips? Man blir ju spyfärdig utav den!
Tacksam för svar 😉

Har man provat HDMP-28 kan man alltid tänka att det inte är lika illa som där i alla fall. Backdroppet från de flesta (alla?) substanser i HCl-form försvinner ju på ca fem minuter för mig i alla fall, medan HDMP-28:s (som verkar vara fribas istället) sitter i EN TIMME! Det är riktigt störande faktiskt.

Du kanske kan suga på en Fishermans-friend eller ta ett starkt tuggummi tills det äckliga klingat av?

EDIT: Ytterligare metod som möjligen kan hjälpa lite är att dela upp i mindre linor och inte ta mycket precis på en gång. Istället för 100 mg pang bom så kanske 25 mg, vänta en min, 25 mg till osv. Borde bli lättare för slemhinnorna att ta upp substansen då och mindre bör hamna i svalget.
__________________
Senast redigerad av esant 2015-05-25 kl. 23:40.
Citera
2015-05-26, 00:15
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Har man provat HDMP-28 kan man alltid tänka att det inte är lika illa som där i alla fall. Backdroppet från de flesta (alla?) substanser i HCl-form försvinner ju på ca fem minuter för mig i alla fall, medan HDMP-28:s (som verkar vara fribas istället) sitter i EN TIMME! Det är riktigt störande faktiskt.

Du kanske kan suga på en Fishermans-friend eller ta ett starkt tuggummi tills det äckliga klingat av?

EDIT: Ytterligare metod som möjligen kan hjälpa lite är att dela upp i mindre linor och inte ta mycket precis på en gång. Istället för 100 mg pang bom så kanske 25 mg, vänta en min, 25 mg till osv. Borde bli lättare för slemhinnorna att ta upp substansen då och mindre bör hamna i svalget.
Jo. Satt och småtuggade på en frukt. Försvann efter runt 10 min.
När kan man fylla på igen? Krävs en större lina?
Citera
2015-05-27, 19:06
  #404
Medlem
pmsls avatar
Fick mitt från rckemikalier frågade om NEB sample men va slut men fick kraftig 3-cmc sample istället, Rock on!
Citera
2015-05-27, 19:08
  #405
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Väldigt nyfiken på varför RP inte gick hem, mig veterligen slår dom flesta substanser hårdare RP än nasaa och orala intag.
Kan du ha kört för låg dos? För mycket vatten?

Om du inte missat nåt så är det ju substansen som inte fungerar rektalt, varför?

Körde med 2ml vatten och ögon mottade substansen körde 2 pannor!
Citera
2015-05-29, 23:08
  #406
Bannlyst
Fick en generös leverans av RCK idag. Bland annat var det ett gram 3-cmc i stora kristaller.

Tänkte bara höra hur svårt det är att sova efter, hur är återdoseringsbehovet, värt att fylla på med snort eller duger bomb och en bomb till efter en timme?

Viktigaste frågan är hur lätt man somnar? Har väldigt svårt att somna på affe. Brukar somna först ett dygn efter sista dosen.
Citera
2015-05-30, 00:27
  #407
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Fick en generös leverans av RCK idag. Bland annat var det ett gram 3-cmc i stora kristaller.

Tänkte bara höra hur svårt det är att sova efter, hur är återdoseringsbehovet, värt att fylla på med snort eller duger bomb och en bomb till efter en timme?

Viktigaste frågan är hur lätt man somnar? Har väldigt svårt att somna på affe. Brukar somna först ett dygn efter sista dosen.

Jag tycker att det är relativt lätt att somna. Varje gång jag tagit 3-cmc så har jag somnat 5-6 timmar efter sista dosen.
Citera
2015-06-01, 14:01
  #408
Medlem
hubbe92s avatar
Är denna lik 3-mmc? För den var ju klockren. Är Rck*emikalier gröna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in