2015-05-20, 22:29
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Vill passa på att än en gång tacka rckems för utmärkt service. Snabbt, diskret och fick 2,9g istället för 2,5g. Kittlar dödskönt i snoken så här på semesterns första dag!
säger desamma stort tack till rckem!! Fick extra i min order också
Citera
2015-05-20, 23:06
Medlem
Aa rckem's grejer håller hög kvalité och får det alltid dagen efter jag beställt! (Betalar med Ukash.)
De bjuder nästan alltid på samples och är allmänt serviceminded o seriösa.
Rekommenderas varmt! Inte bara på 3-cmc utan mer lr mindre allt de säljer! Har provat en hel del o allt har hållit mkt hög kvalité.
Citera
2015-05-21, 01:45
Medlem
pmsls avatar
Frågar ni efter samples eller skickar dom lite random?
Citera
2015-05-21, 02:19
Medlem
RocknRollRolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl

RCkem skickar till samples till nya kunder vad jag märkt. Nu har jag beställt så många ggr och har inte fått några samples de senaste gångerna =)

Är makalöst nöjd med RCkem's produkter, priser och för att inte tala om deras service som gjort mig helt stum flera gånger. De vet verkligen vad kundvård innebär. Har haft mycket strul med mina betalkort på grund av utlandsbetalningar och de har hjälpt mig varje gång med bravur så det fixats sig. De leverar snabbt med smarta diskreta försändelser. Man kan betala med kort eller Ukash. För evigt en stamkund hos dem.

Min favorit av produkterna är 3-CMC som ofta ger sådana starka sköna rus så man knappt ens kan prata eller gå vissa gånger och kan hålla i sig från ca 15 min till 60 min. När ruset lagt sig kommer det ett ecstasy liknande tillstånd med pigghet i någon timme tills man drar en-två linor till. Man får det bästa av två världar av 3-CMC.
Senast redigerad av RocknRollRolf 2015-05-21 kl. 02:23.
Citera
2015-05-21, 03:59
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollRolf
RCkem skickar till samples till nya kunder vad jag märkt. Nu har jag beställt så många ggr och har inte fått några samples de senaste gångerna =)

Är makalöst nöjd med RCkem's produkter, priser och för att inte tala om deras service som gjort mig helt stum flera gånger. De vet verkligen vad kundvård innebär. Har haft mycket strul med mina betalkort på grund av utlandsbetalningar och de har hjälpt mig varje gång med bravur så det fixats sig. De leverar snabbt med smarta diskreta försändelser. Man kan betala med kort eller Ukash. För evigt en stamkund hos dem.

Min favorit av produkterna är 3-CMC som ofta ger sådana starka sköna rus så man knappt ens kan prata eller gå vissa gånger och kan hålla i sig från ca 15 min till 60 min. När ruset lagt sig kommer det ett ecstasy liknande tillstånd med pigghet i någon timme tills man drar en-två linor till. Man får det bästa av två världar av 3-CMC.

Jag håller med i stora delar av vad du skrev, mycket trevliga att ha att göra med, jag skrev och påpekade om sega leverans tider med Schenker (tog 7 dagar sist). tipsade om ett annat sätt som har sms avisering som rckems vill ha. Hoppas dom byter. La en 5g beställning av 3-cmc gillar den skarpt. Köpte sist 2,5g och den räckte precis 24timmar. Måste lära mig o kliva av 12 timmar tidigare hahaha
Citera
2015-05-21, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl

De är väldigt generösa, minst sagt. När jag lagt mina beställningar så har de hamnat på 1000kr och uppåt. Då lägger de alltid lite extra i och om jag bett om att få testa något så har de skickat med det.

Men det är ingen fråga längre ifall de är gröna eller inte, så jag ser inte varför de skulle fortsätta ge bort sina produkter.
Älskar deras 3-CMC, där kan vi snacka kristaller
Citera
2015-05-21, 18:53
Medlem
Beställde mig lite 3-CMC och brukade här i veckan från RC-C. Börja med en snok på 125mg.
Helt ok MD-light, men kändes som att det fattades något, bombade ytterligare 100 och snortade 100 efter en och en halv timme. Hamna på ungefär samma nivå.

Ett par timmar efter det när det gått ur så uppstod ett enorm återdoseringsbegär, fyfarao säger jag bara. Fick en rejäl "tuesday blues" också. Så det var definitivt inte värt för mig tyvärr
Citera
2015-05-21, 19:55
Medlem
pmsls avatar
Ser att Asken har listat 3-cmc skickade mail om när det kommer, gillar postförskott!
Citera
2015-05-21, 20:29
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Beställde mig lite 3-CMC och brukade här i veckan från RC-C. Börja med en snok på 125mg.
Helt ok MD-light, men kändes som att det fattades något, bombade ytterligare 100 och snortade 100 efter en och en halv timme. Hamna på ungefär samma nivå.

Ett par timmar efter det när det gått ur så uppstod ett enorm återdoseringsbegär, fyfarao säger jag bara. Fick en rejäl "tuesday blues" också. Så det var definitivt inte värt för mig tyvärr

Minst 0,2 i snoken även om du inte har någon tolerans, annars blir det lite klent kan jag tycka. Jag finner den här rätt tråkig att bomba och kör bara på näsor. Börjar med 250-300mg, då mår jag riktigt bra. Sen 2-3 timmar senare kanske jag fyller på med 100-150mg och fortsätter så tills det är slut eller jag går och lägger mig. Det kan infinna sig ett jobbigt återdoseringsbegär helt klart men jag tycker att det är hanterbart.

Om du ger den en chans till hoppas jag att du får en bättre stund! Mvh
Citera
2015-05-21, 21:29
Medlem
MicrograMs avatar
Jag blir snortäppt i näsan efter denna. Blir ni det också? Eller har jag bara oflyt?
Citera
2015-05-21, 21:41
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Jag blir snortäppt i näsan efter denna. Blir ni det också? Eller har jag bara oflyt?

Det kan jag också bli. Mindre kul.
Citera
2015-05-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM

Gult snor i två dagar nu. Tycker också att jag känner en del fysiska besvär som uttorkning, ont i muskler och leder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in