[quote=Lblom|53384865]Nej du tappar inte känseln helt, bara skitsnack, minskad ja, men borta helt, absolut inte.
Är inte en doktor, men tror det sitter mer nerver och sånt skit i handen, än penisen. Därför dom säger att t.ex blodprov i fingertoppen känns mer än ett blodprov i armen.
Jag skulle säga att min smärttröskel är ganska låg, och jag rörde mig inte en fena av sprutan i penisen, det ända som fick mig att röra mig va att det kom som en chock liksom, reflex att man tror det ska göra skit ont, men det i själva verket inte gör ont alls.[/QUOT
Aha okej
Citat:
Ursprungligen postat av
Lblom
Jag va precis som dig, orolig för att berätta för min morsa, jag tog upp det på en fest när morsan hade druckit så hon kanske glömde bort det dagen efter, men hon svarade bara med "Jaha, din pappa hade det när han va ung"
Skulle gissa på att din pappa eller hans pappa har haft problem med förhuden så du fått det från honom. Absolut inget att skämmas över. Det är dina föräldrar, dom har sett din penis mer än en gång. Så att prata om den är ingenting för dom, det kommer va som att fråga dem om en förkylning.
Läste också att du varit orolig över att få stånd när urologen tittade på krigaren, det kommer inte hända, du är 20 år, inte 13, sen även om det händer är det helt naturligt och doktorn har varit med om det säkert mer än en gång.
Svårt att tro att jag skulle kunna få stånd nu när jag tänker efter, situationen känns för konstig
Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2075
Eftersom att du målar upp en bild av att det inte är något speciellt ingrepp en omskärelse så vill jag länka till min historia som ligger något år bakåt i tråden. Hur svårt/lätt ingreppet är beror mycket på hur pass allvarligt trång förhud man har. I mitt fall var förhuden och ollonet ihopväxt i mångt och mycket.
(FB) Ingrepp vid trång förhud (omskärelse)
Aj aj, känns som att du hade en jävla otur. Hur är din ollos känsel idag?