2015-05-11, 18:22
Medlem
Unniss avatar
någon som fått beställning från spartan supplies? Läste att dom var snabba men nu har jag väntat en vecka och nada.
2015-05-11, 19:15
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
någon som vet om swed-stores galenika är äkta? hört att de ska finnas mycket fake på marknaden.

Finns det NÅGON äkta Galenika någonstans?? Allt verkar vara fejk nuförtiden.
2015-05-12, 20:31
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallen72

Ingen insatt och vetandes av alla kloka och rutinerade människor som finns här??
2015-05-12, 22:16
Avslutad
Citat:
Ingen insatt och vetandes av alla kloka och rutinerade människor som finns här??

Varför måste det vara Galenika? Finns bra UG-labb som levererar likvärdig kvalitet.
2015-05-12, 22:52
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Varför måste det vara Galenika? Finns bra UG-labb som levererar likvärdig kvalitet.

För att det är en kontrollerad produkt, man vet vad den innehåller.
Man vet att den fungerar. Jag har aldrig hört någon som klagat på äkta Galenika.
Jag genomgår regelbundet prover pga av Nebidobehandling, vill därför vara 100% säker på att det är testo och inga andra prep i sprutan.

Jag har erfarenhet av UG-labb och det är inga bra erfarenheter, iof några år sedan.
2015-05-12, 23:46
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
För att det är en kontrollerad produkt, man vet vad den innehåller.
Man vet att den fungerar. Jag har aldrig hört någon som klagat på äkta Galenika.
Jag genomgår regelbundet prover pga av Nebidobehandling, vill därför vara 100% säker på att det är testo och inga andra prep i sprutan.

Jag har erfarenhet av UG-labb och det är inga bra erfarenheter, iof några år sedan.

Att det skulle vara annat prepp en testo i kan du glömma. Inte fan slänger man i en dyrare råvara i en testo vial
2015-05-13, 11:58
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Att det skulle vara annat prepp en testo i kan du glömma. Inte fan slänger man i en dyrare råvara i en testo vial
Jag vet med säkerhet att det har hänt, inte vad gäller dyrare eller inte, men en bekant till mig i samma situation som jag
Blev testad efter att ha tagit testo från ett UG-labb och det visade sig att hade trenbolone i systemet. Han har aldrig tagit någon annan substans än testosteron (vetandes). Nu var ju detta ett par år sedan som jag nämnde.
2015-05-13, 14:09
Avslutad
Citat:

I min erfarenhet är det personliga kontakter i liten utsträckning som löser Galenika. Som tidigare svar du fått kan jag också poängtera att om du köper testo e är det jävligt långsökt att tro att någon skulle försämra sina marginaler genom att lura i dig t.ex. Tren.
2015-05-13, 14:10
Avslutad
Citat:
Jag vet med säkerhet att det har hänt, inte vad gäller dyrare eller inte, men en bekant till mig i samma situation som jag
Blev testad efter att ha tagit testo från ett UG-labb och det visade sig att hade trenbolone i systemet. Han har aldrig tagit någon annan substans än testosteron (vetandes). Nu var ju detta ett par år sedan som jag nämnde.

Det kan bli spårbara nivåer av att man kokar testo i en kanna man tidigare kokat tren, ingenting som påverkar din kropp utöver reaktionen du får av testresultatet.
2015-05-13, 17:17
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det kan bli spårbara nivåer av att man kokar testo i en kanna man tidigare kokat tren, ingenting som påverkar din kropp utöver reaktionen du får av testresultatet.

Så bortsett ifrån att jag faktiskt kommer åka dit för en otillåten substans (vilket jag inte vill) så kan jag tryggt handla från ett UG-labb. Något som skiljer sig från övriga i positiv bemärkelse??
2015-05-13, 18:32
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
AB öppnar i början av nästa vecka enl. uppgift

Dom ser ut att vara uppe nu igen. Eller ser jag fel?
2015-05-13, 19:26
Avslutad
Citat:
Så bortsett ifrån att jag faktiskt kommer åka dit för en otillåten substans (vilket jag inte vill) så kan jag tryggt handla från ett UG-labb. Något som skiljer sig från övriga i positiv bemärkelse??

Oavsett om du kör Galenika eller Negerkungens testo så kommer det visa förhöjda värden vid ett test bortsett att det inte är vatten du köpt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in