2015-05-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
Grönar AB som vanligt

Beställde grejorna ibörjan av veckan och fick varorna idag

apoteksboden? Är dom igång igen efter allt strul som varit? Sugen på att köpa, men kommer nog inte beställa från dom, deras förtroende går inte att reparera tyvärr.
2015-05-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
apoteksboden? Är dom igång igen efter allt strul som varit? Sugen på att köpa, men kommer nog inte beställa från dom, deras förtroende går inte att reparera tyvärr.

Visst det var strul men hallå sånt händer i den branschen. Det viktiga är att konsumenterna får sina varor tillslut vilket vi fick.

Oljan är mycket bättre på testo nu med förövrigt. Får aldrig lårkaka längre, vilket nästan var ett problem förut.

Ja dom är igång Igen
Senast redigerad av Pumpzor 2015-05-15 kl. 17:29.
2015-05-15, 18:50
Medlem
Unniss avatar
Någon som fått grejer från svea i veckan? Har väntat på pct-grejer i typ en månad. Alla skulle få senast onsdag i veckan, men det snacket har jag hört förr. Någon som vet nåt om svea?
2015-05-15, 20:25
Medlem
Är solid pharma fortdarande grön??

Mvh
2015-05-16, 01:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal

Ofan inget förtroende på AB? För mig är dom absolut dom bästa. Finns ingen som ger så bra info om ens beställningar. Deras produkter är ju absolut toppklass. Men strul? Dom hade väl stängt ett tag och en del fick vänta. Men dom fixade ju allt. För mig är AB bäst.
2015-05-17, 11:08
Medlem
Tycker det är rätt olustigt när 2 elite sponsor säljare på hb, Svea och Renkraft som ska vara dom bästa shopparna men ingen av dom kan leverera, de är för dåligt
2015-05-17, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Tycker det är rätt olustigt när 2 elite sponsor säljare på hb, Svea och Renkraft som ska vara dom bästa shopparna men ingen av dom kan leverera, de är för dåligt

Det är enbart för att dom betalat för sina platser. Kunde lika väl varit två pizzabagare. Känns som att om man vill ha bra kvalitet så ska man kika bland 'Nya säljare'.

Oavsett så är det fruktansvärt pinsamt av HB att låta shopparna bete sig hursomhelst utan repressalier.
2015-05-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är enbart för att dom betalat för sina platser. Kunde lika väl varit två pizzabagare. Känns som att om man vill ha bra kvalitet så ska man kika bland 'Nya säljare'.

Oavsett så är det fruktansvärt pinsamt av HB att låta shopparna bete sig hursomhelst utan repressalier.
Ja precis

tråkigt dom inte kan ta tag i det och plocka bort dessa, står i stickyn bästa och säkraste shopparna, Jo tjena.... Menmen bara det betalas så är man nöjd men blir bara så fel
2015-05-17, 14:36
Medlem
Citat:

Admin på HB skiter fullständigt i hur shopparna sköter sig så länge han får håva in sina stålar på alla säljar annonser.
Är väl en 30st+ nått sånt annonsörer idag, räknar man på att varje annonsör i snitt betalar kanske 5k/år så kan vilken idiot som helst se hur mycket cash admin plockar in på alla säljare.
Ingen aning vad elit nivå och sånt kostar, men det är säkert betydligt mer än 5k/år.

En sak ska man inte glömma och det är ju större en säljare är/blir desto större krav ställs det på hela organisationen för att saker ska fungera även om nått går knas i ledet.
Nya små säljare är lite gambling i sig då dom oftast antingen inte har koll på saker eller skiter i säkerhet och annat - cash delen styr mer.
Senast redigerad av Av_anledning 2015-05-17 kl. 14:58.
2015-05-17, 17:33
Avslutad
Citat:

+1 på pinsamheten, HB är för mig ett dött koncept eftersom jag fortfarande inte fått så mycket som ett svar från Renkraft ang. en beställning som betalades ca två månader sedan.

Förövrigt kan jag gå i god för Apoteksboden som visserligen haft en hel del strul på senaste, men numer verkar vara tillbaka i full fart, jag kommer utan minsta tveksamhet lägga beställning hos dem nu i veckan.
2015-05-18, 19:43
Medlem
Unniss avatar
Någon som hört nåt från Svea? Kommer man få sina grejer eller är man rökt?
2015-05-19, 00:49
Medlem
Ni som beställt från Apoteksboden det senaste, har ni använt deras beställningsformulär (lägg i kassan-typ av beställning)? Har för mig att det rekomenderades att inte använda detta, så jag slängde iväg ett mail som vanligt. Inget svar. Kan det vara därför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in