Citat:
Ursprungligen postat av
Johan Persson
The End
Red:
Om du vågar ringa och snacka en massa dynga till Björn Asplund, så vågar du väl ringa mig? Eller fastnar du i din feghet? Vill du veta din egen sanning!? Den är att du älskar att snacka skit om folk, det är det ända du kan. Det du skrev privat till mig om dig själv, borde gjort dig till en annan man än du är nu. Jag vet att du är väldigt smart och duktig på att söka sanningar, använd den istället. Om du tror att jag njuter av det här, så har du fel. Jag har spelat mina kort idiotiskt och det vet jag, sagt idiotiska saker som jag ångrar djupt!!! Men jag fortsätter ändå, men mer av dåligt samvete. Aftonbladet och Expressen backar mig, trots att du säger att de inte gör det. Men det finns även Poliser i Sundsvall som gör det. Jag gillar dig trots allt, för att jag vet att du talar sanning!!!!!!
Senast redigerad av Johan Persson Idag kl. 03:23.
Senast redigerad av Johan Persson Idag kl. 03:37.
Är du full på jobbet, Johan?
Det du skriver blir alltmer virrigt.
Det finns säkert diverse åsikter om min ringa person, men jag har faktiskt aldrig hört nån på allvar påstå att jag snackar skit, än mindre har nån som känner mig nånsin sagt till mig att jag är feg. Jag har inte varit rädd sen jag var ett litet barn. Feghet är inte en del av min personlighet.
Ingen annan än jag har ifrågasatt och tagit reda på sanningen om de bisarra lögner du vräkt ur dig om Björn Asplund här i tråden.
Detta har du gjort utan hans kännedom och utan att han kunnat försvara sig mot dina lögner.
Är det ett ärofullt sätt att agera?
Tabloidpressen är hyenor - det vet du - och de backar inte dig.
De avvaktar en möjlighet att utnyttja dig.
Det är en helt annan sak.
Du säger att du gillar mig trots allt, för att du vet att jag talar sanning.
Kanske beror det på att jag är den ende här som brytt mig om att förstå dig. Trots allt dumt du hittat på i den här tråden så har jag aldrig yppat nåt som du skrivit till mig privat. Hur mycket jag än ogillar ditt beteende i vissa stunder så respekterar jag dig som människa, kärnan i dig. De yttre gärningarna är en sak, det inre bevittnande medvetandet är en annan. Pga det tillstånd du befinner dig i harmonierar inte de båda.
Jag har ödat mycket tid på tjuvar, knarkare och lögnare, men jag har inte mer tid att spilla. Jag känner medlidande med dig, men det betyder inte att jag av nedlåtenhet ömkar dig. Du ensam bär ansvaret för dina förvirrade gärningar.
Du säger:
"Jag har spelat mina kort idiotiskt och det vet jag, sagt idiotiska saker som jag ångrar djupt!"
Ja, du orsakar dig själv stor skada. Men även andra. Sluta göra ont och såra andra! Att ha som mål att begå goda gärningar kan kännas ouppnåeligt, men att åtminstone försöka undvika att begå dåliga handlingar är värt ett försök.
Jag ger dig ett råd: sluta försöka vara nåt du inte är, sluta posera, sluta förställa dig, sluta ljuga, sluta hungra efter andras uppmärksamhet. Den kommer aldrig att tillfredställa dig. Lämna Johan Asplund och hans föräldrar i fred. Skriv inte mer i den här tråden. Släpp detta nu. Det finns inget du kan göra. Du har helt enkelt inte den kapaciteten.
Låt detta bli "The End", som du först skrev i det här inlägget. Skapa inga fler fåniga alter egon.