2015-05-20, 21:49
Medlem
Som jag fattat det så har denne persson som tidigare gjord sig känd för falska erkännadet-filmen, och som även fick erkänna att han inte alls känner LA, nu mailat till olika tidningar och sagt att han har ett sökteam ändå som ska söka Johan. Detta borde såklart uppmärksammats i lokal media som Sundsvalls Tidning och lokalradion men de har inget sagt.
Citera
2015-05-20, 21:59
Medlem
aLphaCurLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liar-Is-aLphaCurL

Johan Persson

[ ... ]

spacejump2007@spray.se

[ ... ]

Då det varit personer som utgett sig att vara "mig" i olika forum på nätet, och spridit falska rykten om mig, så har förtroendefrågan för mig försvårats.

Smart kille själv-outar sig!

Nu skyltar Johan Persson med eget namn och epost-adress.
Har dåren gått över till SPAM-fiske?
Men jag tror inte nån är intresserad av att läsa utdrag ur hans epost-trafik med diverse stolpskott.

Johan Persson verkar galet besatt av att sabotera den här tråden.

På hur många "olika forum på nätet" har Johan Persson ljugit om Johan Asplund?

Uttrycket "har förtroendefrågan för mig försvårats" är nog en mild underdrift i Johan Perssons fall.

Påhittigt namn "personer-som-utgett-sig-att-vara-mig" valt denna gång...

Hur många "mig" kan det finnas i samma förvirrade hjärna?

@
Citera
2015-05-20, 22:53
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aLphaCurL
Smart kille själv-outar sig!

Nu skyltar Johan Persson med eget namn och epost-adress.
Har dåren gått över till SPAM-fiske?
Men jag tror inte nån är intresserad av att läsa utdrag ur hans epost-trafik med diverse stolpskott.

Johan Persson verkar galet besatt av att sabotera den här tråden.
@

Ja, @, du har helt rätt som alltid, dags att dissa mytomanen. Vi vet tillräckligt väl hur illa det är ställt med honom. Att fortsätta att vältra sig i detaljer om honom känns smaklöst och lite äcklande.

Ändå, kan inte undgå hur han i senaste inlägget upprepade 7-8 av dina tidigare observationer.
Citera
2015-05-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Och helt plötsligt så kommer det att regna spam på den adressen.
Vilket stolpskott.

Men det är väl bra att det händer något i bushen. Nu vill vi se bilder på action.

Läs Aftonbladet och Expressen, där får ni följa hur markradar avslöjar vad som finns i de syrefattiga myrgroparna runt om i Sundsvall. Men just nu har vi Söråker och skog, men om några veckor är vi på myrarna. Så håll utkik. Har ni tips om var Johan kan finnas? Hör av Er!
Citera
2015-05-21, 00:12
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Läs Aftonbladet och Expressen, där får ni följa hur markradar avslöjar vad som finns i de syrefattiga myrgroparna runt om i Sundsvall. Men just nu har vi Söråker och skog, men om några veckor är vi på myrarna. Så håll utkik. Har ni tips om var Johan kan finnas? Hör av Er!

Men hade inte du varit och besökt Johans "grav"? I så fall borde du väl veta var den finns...
Citera
2015-05-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men hade inte du varit och besökt Johans "grav"? I så fall borde du väl veta var den finns...

Ingen vet var hans grav finns, eller om det finns någon.
Citera
2015-05-21, 21:25
Medlem
Sagacitys avatar
http://www.svt.se/nyhetsklipp/regionalt/vasternorrland/article2933136.svt

Nu har denna mycket bra dokumentär om fallet åter publicerats. Den innehåller, märkligt nog, precis samma bilder som återfinns i 1983 års dokumentär om fallet, så jag förstår egentligen inte varför den har publicerats. Den är i varje fall väldigt rörande.
Citera
2015-05-21, 23:47
Medlem
aLphaCurLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-I-Gathered
Det är jag som blev hörd i fallet om försvunna Johan Asplund, och jag svarar gärna på frågor om ni vill veta sanningen. Jag är en mycket god vän till LA (var) och hans son PW (var), och det är verkligen ingen bluff som Leif GW Persson och andra menar.

[ ... ]

Jag är inte den enda som vet vad som hände Johan Asplund, även LA's sambo CT känner till historien, samt min kompis PW

[ ... ]

det finns en kopia på filmen, där LA berättar och gråter i förtroende till mig om det som hände den dagen. Naturligtvis smygfilmade jag hans bekännelse

[ ... ]

Johan vilar i Celinas skog, i närheten av Kovland, och trots att Lantmäteriet, samt Google map krymt sökområdet till endast en area på 3x3 meter, så kan Polisen inte ta sig ut och leta.

Citat:
Ursprungligen postat av W-I-G-2
Jag har känt LA i över 10 år, och det var han som orsakade så att Johan Asplund dog

[ ... ]

Skulle gärna maila bilder på LA och hans sambo CT, men tyvärr vet man inte vem man kan lita på här.

Citat:
Vet att många tror att jag är mytoman, men jag skulle aldrig ljuga om en sådan här känslig sak!

Citat:
"You can't handle the truth"

Citat:
Ursprungligen postat av Johan Persson
Ingen vet var hans grav finns, eller om det finns någon.

Ingen utom den blåljugande ynkryggen Johan Persson, What-I-Gathered, W-I-G-2, Wag-The-Dog, WIG-IGEN, W-I-G-Again, LA, CT, PW och Lilla JW...

@
Citera
2015-05-22, 00:08
Medlem
Vi har funnit benrester, förmodligen från djur.
Vi återkommer!
Citera
2015-05-22, 00:16
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Vi har funnit benrester, förmodligen från djur.
Vi återkommer!

Spännande, kanske från en stor abborre...
Citera
2015-05-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Spännande, kanske från en stor abborre...

Ålar går upp land, inte abborrar.
Citera
2015-05-22, 00:52
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ålar går upp land, inte abborrar.

Aja, då vet jag, ål-in då.....
Och så struntar vi i alla fossiler vi funnit genom åren, säkert bara nonsens..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in