2015-05-18, 22:14
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det cirkulerar rykten om att matchen skall vara uppgjord:

http://www.reddit.com/r/SoccerBetting/comments/36cwpd/a_fixed_game_from_the_swedish_league/
https://www.facebook.com/davetipscom/photos/a.493951860669880.1073741825.453744061357327/915776058487456/?type=1
Hoppas på en utredning.

Jävligt misstänksamt att skansen ligger i topp. Nåt är allvarligt fel.

Citera
2015-05-18, 22:16
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Jävligt misstänksamt att skansen ligger i topp. Nåt är allvarligt fel.

Haha, verkligen. Dock så känner jag mig rätt lugn då klubben väl är alldeles för fattig för att köpa sig till segrar.

Hänger nog mer på att man lyckades hitta den här nege...öhöm, gamla baketspelaren som gör mål på allt just nu. Personligen trodde jag mer på Sam Johnson faktiskt.
Senast redigerad av gato12 2015-05-18 kl. 22:19.
Citera
2015-05-18, 22:21
Medlem
Salorms avatar
Ursäkta, ville bara säga hej till alla deltagarlag därnere.

Mvh
Serieledarna
Citera
2015-05-18, 22:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Mvh
Serieledarna

Ni börjar bli riktigt styva i korken...

Vad tycker du om Pelle Olsson nu då? Geni?
Citera
2015-05-18, 22:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Blir Nyasha kvar i Djurgården även om dom har pengar att lösa honom i sommar? Tänker på hans höga ålder och att det i princip blir hans sista chans att spela för en större klubb i Europa.

Även om han stannar så ska jag försöka vara nyanserad trots denna serieledning. Spelar ingen roll om han stannar, kolla nu i derbyt då vi möter ett lag som faktiskt ska slåss i toppen, vi kommer klappa ihop som ett jävla korthus och med Emil Bergström avstängd kan det kanske inte bli värre. Vi har Stenman som reserv, så han kommer spela i startelvan mot Gnaget..

Näe, låt oss hållas ett par dagar som serieledare, för det lär bli en kort visit däruppe. Känns som vi har säkrat kontrakt efter idag, mer än så har vi tyvärr inte gjort om man kollar spelmässigt.

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ni börjar bli riktigt styva i korken...

Vad tycker du om Pelle Olsson nu då? Geni?

Nej, vill fortfarande ha bort honom. Är inte han som plockat fram Nyasha och han börjar fortfarande med Kevin "bakåtpass" Walker och inte Klarström. Han är feg, jobbig att vila ögonen på och alldeles åt helvete för passiv.

Vi får en chans att vara styva i korken, och det är dessa 2 dagar tills resten har spelat sina matcher. Låt oss för helvete få dessa 2 dagar av glädje nu!

Mvh: Serieledarna
Senast redigerad av Salorm 2015-05-18 kl. 22:31. Anledning: glömde ju signatur!
Citera
2015-05-18, 22:31
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:

Mvh
Serieledarna
Ni kommer få höra det tillbaka när ni tappar platsen så jävla länge.

Passa på liksom...
Citera
2015-05-18, 22:33
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Top of the League!
Citera
2015-05-18, 22:35
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Tja, Mohammed Ali-Khan är ju inblandad. Han har väl pysslat med skumraskaffärer förut.
Citera
2015-05-18, 22:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Tja, Mohammed Ali-Khan är ju inblandad. Han har väl pysslat med skumraskaffärer förut.

Min polare i Wales vann iallafall 200 pund så han är nöjd! Vore ju helt groteskt om den här matchen var riggad, men den lär ju kollas både en och två gånger efter det som framkommit på nätet.

Citera
2015-05-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Haha, verkligen. Dock så känner jag mig rätt lugn då klubben väl är alldeles för fattig för att köpa sig till segrar.
Det är inte Dif som köpt till sig något, utan, om det stämmer, i sådana fall är det spelare i Halmstad som medvetet sett till att sitt eget lag skulle förlora. Ali Khan och Liverstam är väl de som då bör betraktas som huvudmisstänkta. Inte för att jag tror på det, för oddsen någon minut innan matchstart var helt normala, men det var onekligen märkligt försvarsspel vid 2-3-målet.
Citera
2015-05-18, 22:41
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Min polare i Wales vann iallafall 200 pund så han är nöjd! Vore ju helt groteskt om den här matchen var riggad, men den lär ju kollas både en och två gånger efter det som framkommit på nätet.

Hade det inte varit just MAK som drällde med bollen hade jag inte brytt mig ett skit. Nu känns det typ rimligt.
Citera
2015-05-18, 22:43
Medlem
erikp121s avatar
Det mer intressanta hade väl varit om någon utav er kan peka ut en match som inte är uppgjord?

Svensk fotboll är död. Årets paroll 2015.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in