Citat:
Ursprungligen postat av
Empress
Mmm det är verkligen intelligent bemötande med ledande frågor som baseras på falsk dikotomi från hennes sida. Jätte intelligent.
Och det är verkligen intelligenta svar hon kommer med när hon använder sig av debatt tekniken "straffa barnen" för att kvinnas egoism i att skaffa barnet och ge barnet en framtid utan fader?
Detta med att läsa mellan raderna. Nej du har rätt man behöver inte läsa mellan raderna för att hitta manshatet. Den finns där i klartext. Det finns även i klartext där hon konsekvent sitter och förväxlar "för barnens skull" med "kvinna ville...."
Sedan vad många inte begriper heller, inklusive du, "läsa mellan raderna" är folk som gärna gör som vill projicera sina egna vaneförställningar på omgivningen och använder sig av den korkade bortförklaringen "jag läste bara mellan raderna".
Skall du komma med något konkret i Trådens ämne, eller skall du fortsätta att gå OT och spy galla över folk som inte delar dina och hennes åsikter?
Vad du & dina gelikar vill ha sagt, rent konkret är för mig en gåta, Förmodligen är jag för korkad för ert avancerade sätt att tänka, jag har helt enkelt inte intelligens nog för era hisnande välformulerade idéer och genialiska implementering av dessa i det verkliga livet.
OFFOffT: spy galla har jag varken gjort här eller i någon annan tråd, men jag antar att allt som kommer från en kvinna är galla, så jag kan liksom inte rå för det, sorry!
Nu lämnar jag tråden för att, klart inspirerad av densamma, gå & göra mig gravid med närmaste oskyldiga karl-stackare, Jag är ju trots allt kvinna & därmed är mitt största mål i livet är att - på ett så egotrippat sätt som möjligt - göra livet surt för män.