2015-04-28, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/mode/madelei...ets-hos-paven/

Lite obehagligt att två svenska prinsessor besöker påven, jag hoppas att han inte hade ett skadligt inflytande på dem. Planerar Ciggen måhända att konvertera och lämna de svenska tronföljden?
Citera
2015-04-28, 14:40
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMgX
Lite obehagligt att två svenska prinsessor besöker påven, jag hoppas att han inte hade ett skadligt inflytande på dem. Planerar Ciggen måhända att konvertera och lämna de svenska tronföljden?
Det skulle aldrig komma på fråga! Då skulle hon ju inte få del i apanaget. Det skulle varken hon själv elelt fyllot tillåta. Hon kommer garanterat igla sig fast på Moder Sveas hull tills hon dör.
Citera
2015-04-28, 17:14
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMgX

Konstigt! Kollade nyss Vatikanens hemsida och påvens kalender men inte en rad om detta möte?
http://w2.vatican.va/content/vatican/en.html

Var det något informellt och privat möte tro?

Kanske Jokern diskuterade påvestolens inställning under WW2...
Citera
2015-04-28, 18:12
Medlem
CyberPolices avatar
Intressant att Knugen verkar anammat en policy att utnämna samtliga gemål till Hakan, Gaffeln och Ciggen och även deras barn till prinsar och prinsessor, låt vara att Fyllot avstått titel för att kunna göra affärer. Detta med tanke på att Knugen faktiskt ryckte prinstiteln för Sigvard Bernadotte på grund av dennes giftemål med en ofrälse (vilket både Njuren, Fyllot och Utviket är).

Det ska bli intressant att se om Hakan kommer ha samma utnämningspolicy och utnämna sina syskons barnbarn till prinsar och prinsessor. Det blir snabbt ett större fotbollslag av prinsar och prinsessor med en sådan policy.
Citera
2015-04-28, 20:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberPolice
Intressant att Knugen verkar anammat en policy att utnämna samtliga gemål till Hakan, Gaffeln och Ciggen och även deras barn till prinsar och prinsessor, låt vara att Fyllot avstått titel för att kunna göra affärer. Detta med tanke på att Knugen faktiskt ryckte prinstiteln för Sigvard Bernadotte på grund av dennes giftemål med en ofrälse (vilket både Njuren, Fyllot och Utviket är).

Det ska bli intressant att se om Hakan kommer ha samma utnämningspolicy och utnämna sina syskons barnbarn till prinsar och prinsessor. Det blir snabbt ett större fotbollslag av prinsar och prinsessor med en sådan policy.

Ja nu var det ju inte nuvarande Kungen som tog bort prinstiteln för Sigvard, utan det skedde långt tidigare. Men CG hade dock lätt kunnat görat honom till prins igen. Fy skäms Kungen att du inte gjorde det!

Men snart kommer det som sagt fler prinsar och prinsessor och så länge det är i rakt nedstigande led så har han inga problem med det.
Citera
2015-04-30, 23:35
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helenaell
Finns det verkligen någon sanning i att Madeleine inte skulle gilla Sofia särskilt bra?
Eller är det bara rykten som poppar upp då och då? Skulle vara kul om det fanns att läsa exempelvis här på FB

ser inte ut att hata varandra speciellt mycket..
bild från firandet av kungens födelsedag idag: http://cdn01.nyheter24.se/7a3680ff01...4/ta507d71.jpg
Citera
2015-05-01, 20:07
Medlem
Citat:
Prinsessan Madeleine går i Kate Middletons fotspår.
Den gravida prinsessan inspireras av hertiginnan av Cambridge och på födelsedagsfirandet av kungen bar hon en kappa från Kates favoritmärke Seraphine.
Se de båda kungligheternas gravidstilar här.

http://www.expressen.se/mode/madde-k...ns-gravidstil/
Citera
2015-05-16, 14:29
Medlem
badbollen3s avatar
fråga: röker madeleine nu när hon är gravid? har hon lagt av tillfälligt, eller för gott? och samma när hon väntade leonore?
Citera
2015-05-16, 14:59
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nej, det sa allt. Fy f-n vad drygt av Ciggen.
Tycker jag inte alls. Hade jag varit syskon hade jag gått i träningoverall till victorias bröllop och bojkottat kronprinsens helt och hållet.
Citera
2015-05-16, 17:07
Bannlyst
Med all respekt för Er fantastiska humor måste jag ändå fråga om ni kallar alla personer som röker för Ciggen?
Citera
2015-05-16, 17:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milhouse
Med all respekt för Er fantastiska humor måste jag ändå fråga om ni kallar alla personer som röker för Ciggen?

Inte alls! Fyllot kallas till exempel för Fyllot.
Citera
2015-05-18, 14:25
Medlem
Jag håller fan med de här dårarna för en gångs skull. Chris O'Neill är en lat jävel.

http://shimodas.hant.se/skarp-dig-chris/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in