2015-05-18, 16:09
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annapanna2015
Jag håller fan med de här dårarna för en gångs skull. Chris O'Neill är en lat jävel.

http://shimodas.hant.se/skarp-dig-chris/

Man kan förstås undra över hur mycket karl jobbar egentligen. Men om vi nu antar det faktiskt är så att han flänger runt så som smygheteron Shimoda påstår, är hans kungliga logik intressant i sammanhanget.

Till att börja med beskrivs hans arbete som "privata åtaganden". Jag skulle inte kalla någon av mina resor i tjänsten för "privata", men gäller det knugligheter är det privata offentligt och tvärtom. Vidare ska det alltså anses som "nonchalant" att inte missköta sitt arbete för att flänga runt på familjehlgtider. Alla har inte lust eller förmågan att som Gaffeln ställa sig till förfogande för livslång lättja.

Skärp dig Shimoda!
Citera
2015-06-10, 20:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Hur har det gått för Ciggens jycke nu efter barn, far och fläng över Atlanten, graviditet och passiv rökning?
Citera
2015-06-10, 21:14
Medlem
Tycker väldigt synd om prinsessan Madeleine nu, så märkligt livet blev för henne.
kanske snart ensamstående mamma till två barn och prinsessa, om alla rykten talar sant, vilket de antagligen gör eftersom INGEN dementerar angående hennes eländige make som tycks glömt allt: bröllopsdag, Maddes födelsedag, barn nr2:s födelse. Han har flytt fältet som de säger.
Detta är ju inget som går att ta tillbaka heller, iaf. inte i de kretsar som Prinsessor rör sig i...
Ska bli intressant att se hur de löser detta "odelikata" problem så småningom, för nån gång måste de ju "krevera bomben"..!
Senast redigerad av KIBy 2015-06-10 kl. 21:16.
Citera
2015-06-10, 21:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tycker väldigt synd om prinsessan Madeleine nu, så märkligt livet blev för henne.
kanske snart ensamstående mamma till två barn och prinsessa, om alla rykten talar sant, vilket de antagligen gör eftersom INGEN dementerar angående hennes eländige make som tycks glömt allt: bröllopsdag, Maddes födelsedag, barn nr2:s födelse. Han har flytt fältet som de säger.
Detta är ju inget som går att ta tillbaka heller, iaf. inte i de kretsar som Prinsessor rör sig i...
Ska bli intressant att se hur de löser detta "odelikata" problem så småningom, för nån gång måste de ju "krevera bomben"..!

Jo, det är jättesynd om henne. Hur ska hon hinna med att få barnen till dagis, jobba hela dagen, laga mat och få dem i säng, bara för att börja om nästa dag igen?
Citera
2015-06-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jo, det är jättesynd om henne. Hur ska hon hinna med att få barnen till dagis, jobba hela dagen, laga mat och få dem i säng, bara för att börja om nästa dag igen?

Det är ju inte det allt handlar om egentligen, den biten blir nog inte så svår att lösa för dem. Tror mer det handlar om hur hon blir typ: offentligt utskämd känner sig förnedrad?
Jag förstår inte hur han kunde gå igenom förlovning, giftemål, bröllopsresa, åtaganden, ett barn föds och sen drar han?
Han har ju haft tid på sig att låta allt sjunka in menar jag. OM alla rykten talar sant så måste han vara en fruktansvärt omogen människa.
Citera
2015-06-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Hon är höggravid, hon får inte flyga mellan London och Stockholm och då är enda andra alternativet tåg eller bil och det tar flera dagar. Vi vet inte om det är en fnurra på tråden, allt kan vara tip topp
Citera
2015-06-10, 23:28
Medlem
Giant Squids avatar
Hennes kroppskonstution säger mig att hon är rejält bakmusad.
Citera
2015-06-10, 23:33
Medlem
Retmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hur har det gått för Ciggens jycke nu efter barn, far och fläng över Atlanten, graviditet och passiv rökning?
Är det ett nytt ord för fitta?
Citera
2015-06-11, 00:36
Medlem
526s avatar
Återigen lägger jag mig i utan att veta något. Undrar bara varför man ni tror att det är fel på deras förhållande. Vad är det som tyder på det egentligen?

Att Chris inte vill betala skattmasen? Att han inte är med på alla fåniga kungliga förehavanden?
Citera
2015-06-15, 14:42
Medlem
Hon klämde precis fram en liten son.
Citera
2015-06-15, 14:45
Medlem
Prinsessan Madeleine och Chris O'Neill har blivit föräldrar igen, det blev en son som föddes 13:45.
Citera
2015-06-15, 14:45
Medlem
VonPengstroms avatar
Idag klockan 13.45 nedkom prinsessan Madeleine med en son. Har vi några gissningar på tänkbara namn till sonen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in