2015-05-12, 21:51
Medlem
Jag fattade inte riktigt reglerna i blomkrukeräkningen och saker man skulle placera i rätt ordning. Någon fick ju t.o.m. gissa en ytterligare gång utan att springa iväg. Antar att man inte kunde springa upp allt för ofta/med kort intervall till Leinegard för att gissa?
Citera
2015-05-13, 01:26
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
De får inte lägga ner förrän systrarna Kallur varit med!
Jag tror det skulle bli ett uppsving med deltagare som dom två, Kalla, Haag (och övriga skidtjejer), Angelica Bengtsson (lär dröja), utförsåkningstjejerna, Lisa Nordén osv. Plus herrarna i längdåkning, utförsåkning osv. Nicklas Lidström vore intressant.

Vette fan vad som kan motivera Jenny Kallur en plats iofs Hon var aldrig i toppen.
Citera
2015-05-13, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vette fan vad som kan motivera Jenny Kallur en plats iofs Hon var aldrig i toppen.

Kanske en definitionsfråga, men håller med om att hon inte var på Susannas eller Klüfts nivå.
2006: 7:a EM Göteborg, 100 m häck
2005: 6:a VM Helsingfors, 100 m häck
2005: 2:a Inomhus-EM Madrid, 60 m häck
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jenny_Kallur

Om inte annat så är hon toppen.

Har förresten lite dåligt samvete för det jag skrev om Tomas Jonsson. Det är inte lätt att tävla mot personer som dels är klart yngre och dels "nyss" lagt av. 10 år yngre så hade han kanske blivit farlig.
Citera
2015-05-17, 20:23
Medlem
Giggsys avatar
20 min in i programmet o dom har redan dragit två soundtracks från Fifa 15

Hoppas fan ACO o Patrik tar sig vidare från gruppen.
Citera
2015-05-17, 20:30
Medlem
Gäsp. Patrik Andersson är tråkig som få. Jag kan inte hålla intresset uppe när han står i centrum.
Citera
2015-05-17, 20:40
Bannlyst
Orättvist och dåligt att en Kille tävlar mot 3 tjejer
Citera
2015-05-17, 20:56
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman

Hur tänker du då?
Citera
2015-05-17, 21:04
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman

Tjejerna har ju skickat hem de flesta gubbar vid det här laget?

Programmets behållning var utan tvekan den envisa och elaka katten.

Känns som att MM borde ta ett mångårigt uppehåll så att fler stjärnor hinner gå i pension, sen kanske göra om upplägget en aning. Det finns inte tillräckligt med bra deltagare i Sverige för två grupper och så många tävlande.
Citera
2015-05-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Gäsp. Patrik Andersson är tråkig som få. Jag kan inte hålla intresset uppe när han står i centrum.

Håller helt med dig. Dessutom upplever jag honom som oavspänd och självgod. Ständigt behov av att poängtera vilken vinnarskalle han är. Verkar inte alls kunna spänna av. Jämför med Danijela som är fokuserad i tävlingarna men skämtsam och rätt avspänd däremellan, plus ödmjuk.

I övrigt... Tyvärr spoilade väl SVT genom att redan i inledningen visa vilka som skulle klara rullbandsmomentet sämst.
Citera
2015-05-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Håller helt med dig. Dessutom upplever jag honom som oavspänd och självgod. Ständigt behov av att poängtera vilken vinnarskalle han är. Verkar inte alls kunna spänna av. Jämför med Danijela som är fokuserad i tävlingarna men skämtsam och rätt avspänd däremellan, plus ödmjuk.

I övrigt... Tyvärr spoilade väl SVT genom att redan i inledningen visa vilka som skulle klara rullbandsmomentet sämst.
Fan va han var kylig mot den där brottartjejen när hon kom tillbaka från nattduellen. Innerst inne tänkte han nog "fan, inte hon!". Han är en sjuk vinnarskalle. Torr som fnöske men en jävla tävlingsmänniska.
Citera
2015-05-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Känns som att MM borde ta ett mångårigt uppehåll så att fler stjärnor hinner gå i pension, sen kanske göra om upplägget en aning. Det finns inte tillräckligt med bra deltagare i Sverige för två grupper och så många tävlande.
Ja det börjar bli lite krystat nu. Dessutom är det väl några som har varit med som sedan har gjort comeback. Det är ju bättre att man tar folk som har lagt av definitivt. Men de får verkligen leta med ljus och lykta nu känns det som. Det finns väl iofs ganska mycket lagidrottare man kan ösa av, t.ex. VM-laget 94, handbollslandslaget, hockey-landslag o.s.v.
Citera
2015-05-18, 08:14
Medlem
Citat:
Här är det orättvisa upplägget i "Mästarnas mästare".
Nu berättar Helen A Johansson att hon blev tillfrågad långt senare än de andra deltagarna.
– Om jag hade haft ett halvår till hade det nog sett lite annorlunda ut med mina resultat, säger hon.

http://www.expressen.se/noje/orattvisa-upplagget-i-mastarnas-mastare/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in