Citat:
Ingen större koll på vad de är för mediciner du går på mer än venlafaxin som, om jag inte missminner mig är en SNRI (?)
Ska inte skrika rakt ut, utan att vara helt påläst men LSD funkar med ssri (bör va samma med SNRI) - där har du psykadeliska av högsta kvalité.
Även tramadol ska fungera för dig (tror jag, men dubbelkolla innan!) de funkar för mig än en gång på ssri, där har du något "neråt" och avslappnande.
Amfetamin (även kokain) funkar bra för mig på ssri vet inte där heller hur de är med SNRI (kolla upp de innan!) - där har du något uppåt och energigivande, kan även uppfattas som euforiskt för vissa!
Prova läs lite om lyrica, många uppskattar ruset, andra inte.. (enkelt beskrivet: full och snurrig utan att ha druckit alkohol, men även avslappnande) - inte provat själv!
Div. Bensodiazepiner fungerar med de flesta medicinener (neråt, avslappnad, lite "skiter i vilket" känsla över det hela, lättar ångest och avtändningar från de flesta preparat)
Edit: håll dig borta från MDMA (ecstasy m.m.) som tömmer hjärnan på serotonin!
Men som sagt! Läs på INNAN du provar något över huvudtaget, vet som sagt inte vad de andra medicinerna du går på är för något. Har bara gett dig lite olika förslag på möjliga substanser som jag (tror) skulle funka för dig. Men ta allt VÄLDIGT försiktigt!
Mvh.
Ska inte skrika rakt ut, utan att vara helt påläst men LSD funkar med ssri (bör va samma med SNRI) - där har du psykadeliska av högsta kvalité.
Även tramadol ska fungera för dig (tror jag, men dubbelkolla innan!) de funkar för mig än en gång på ssri, där har du något "neråt" och avslappnande.
Amfetamin (även kokain) funkar bra för mig på ssri vet inte där heller hur de är med SNRI (kolla upp de innan!) - där har du något uppåt och energigivande, kan även uppfattas som euforiskt för vissa!
Prova läs lite om lyrica, många uppskattar ruset, andra inte.. (enkelt beskrivet: full och snurrig utan att ha druckit alkohol, men även avslappnande) - inte provat själv!
Div. Bensodiazepiner fungerar med de flesta medicinener (neråt, avslappnad, lite "skiter i vilket" känsla över det hela, lättar ångest och avtändningar från de flesta preparat)
Edit: håll dig borta från MDMA (ecstasy m.m.) som tömmer hjärnan på serotonin!
Men som sagt! Läs på INNAN du provar något över huvudtaget, vet som sagt inte vad de andra medicinerna du går på är för något. Har bara gett dig lite olika förslag på möjliga substanser som jag (tror) skulle funka för dig. Men ta allt VÄLDIGT försiktigt!
Mvh.
Tack för infon!
Det stämmer att venlafaxin är SNRI.
Voxra är nog mer känd som Wellbutin. "Serotonin = 5-HT (5-hydroxytryptamine) - Noradrenaline = Norepinephrine = NE - Dopamine = DA" vad fan detta nu innebär har jag ännu inte förstått mig på riktigt. Behöver nån sorts "drugs for dummies" tror jag.
kommer absolut läsa på innan, men nu har jag iaf en aning vart jag ska börja!

Och verkar som att många kombinationer är okej, så länge man är väldigt försiktig.
Sen skulle jag kunna göra uppehåll med venlafaxinen, då dosen är såpass låg blir inte bakslaget så kraftigt, och El-stötarna kan vara riktigt mysiga!

Tur att du nämnde Exstscy! Har varit intresserad av att testa det ett tag, och hade planer på att göra det inom snar framtid. Lite tråkigt, men finns ju mer än tillräckligt annat o testa på.
Lyrica - har tidigare stått på 900mg/dag, ordinerat av läkare! O.o
Så är väldigt tolerant. Testade 800mg för nån månad sedan. Fick inte mer än ett 20minuters rus. Medans min kompis fick blackout på 700..
Lite synd då jag gillar det ruset, speciellt att ens Uppfattning av former och rum osv blir helt jävla knas.
Men nu vet jag vart jag ska börja som sagt. Så tack!