2015-05-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamumin
Alltså 3 tabletter. 500 mg var.

Jaha... ja ta dina oxy du Och var rädd om levern! 500mg paracetamol x3 är inte bra att ta på en gång
Citera
2015-05-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Jaha... ja ta dina oxy du Och var rädd om levern! 500mg paracetamol x3 är inte bra att ta på en gång

Okej så bra, tack för svaren! Absolut, försiktig ska jag vara.
Citera
2015-05-03, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamumin
Alltså 3 tabletter. 500 mg var.
De 500 mg du syftar på är 500 mg Paracetamol/30 mg Kodein per tablett. Du har tagit 90 mg Kodein och 1500 mg Paracetamol. Att ta så mycket paracetamol samtidigt är inte bra.

Testa 10-20 mg Oxikodon.
Citera
2015-05-03, 21:16
Bannlyst
Undra om någon här kan hjälpa mig att komponera och dosera rätt med motmedlena mot min tunga opiatAT som fortsätter är akut

Jag har plenty av imovane, mitrazepin, tramadol och några askar loperamid. Det är det enda jag har kvar.
Jag har under dagen tagit 4st 7.5mg imo, och 32mg loperamid och 300mg tramadol.

Hur ska min nästa "motmedel-fix" se ut?????

(har kraftigt opiatberoende)
Citera
2015-05-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
De 500 mg du syftar på är 500 mg Paracetamol/30 mg Kodein per tablett. Du har tagit 90 mg Kodein och 1500 mg Paracetamol. Att ta så mycket paracetamol samtidigt är inte bra.

Testa 10-20 mg Oxikodon.

Ok då vet jag men de gick bra igår i alla fall.
Citera
2015-05-04, 12:19
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Har gått på nära ett gram lyrica och ett gram tramadol fram och tillbaka när jag lagt ner morfinet. Aväånt loperamid vissa dagar och det har hjälpt mer. Allt från 1 till 5 paket. Men lyran och trammet deth ar inte hjälpt alls knappt, frysit och svettats fullständigt hela dagen helt kraftlös, inte kunnat sova mer än nån timme på natten, och läser nu att det är en farlig kombo. Men hur farlig är den egentligen? Jag har ju kört denna kombo massa ggr. Brukade även kombinera detta med moffet förr. Har aldrig krampat. Visst lite ryckig ibland. Men när jag kör moffet så är det som kör över lyran och tramet så det märks knappt. Men det boostar på markant ändå, ffa lyran.
Citera
2015-05-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Har gått på nära ett gram lyrica och ett gram tramadol fram och tillbaka när jag lagt ner morfinet. Aväånt loperamid vissa dagar och det har hjälpt mer. Allt från 1 till 5 paket. Men lyran och trammet deth ar inte hjälpt alls knappt, frysit och svettats fullständigt hela dagen helt kraftlös, inte kunnat sova mer än nån timme på natten, och läser nu att det är en farlig kombo. Men hur farlig är den egentligen? Jag har ju kört denna kombo massa ggr. Brukade även kombinera detta med moffet förr. Har aldrig krampat. Visst lite ryckig ibland. Men när jag kör moffet så är det som kör över lyran och tramet så det märks knappt. Men det boostar på markant ändå, ffa lyran.

Jävligt hög kramptröskel du måste ha Den där Lyrica och Tram kombon är inte bra... om man ser till kramprisken
Citera
2015-05-05, 19:43
Medlem
Tja!
Tror ni det går att blanda in lite 3-cmc, 4-bmc eller NEB med amfetamin?

NEB och 4-bmc gav en jävla massa biverkningar.
men Affe är ju lite stabilare om man säger så?

Tänkte ta en spruta 0,3-0,4 affe fast innan dess en bomb, rektalt, nasalt av något annat först....
Vill boosta ruset lite.

Någon som testat att blanda affe med RC

Sabba svar uppskattas!!!

MVH
Citera
2015-05-06, 20:29
Bannlyst
Nån som vet av egen erfarenhet någon benso som går väldigt bra ihop med stilnoct? När det handlar om att bli lugn och mysig.
Citera
2015-05-07, 15:24
Medlem
Klonazolam 0,5mg och Tramadol 400mg. Safe? Man vet ju inte hur dom där två sybstanserna samverkar
Citera
2015-05-07, 20:11
Medlem
Sek-Losos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets

3x500mg paracetamol dvs 3 alvedon på en gång. Tror levern pallar det!

Alvedon: Vuxna och barn över 40 kg (från ca 12 år): 1-2 tabletter var 4-6 timme, högst 8 tabletter per dygn.

Citodon: Vanlig dos för vuxna: 1-2 tabletter 1-4 gånger per dygn.

I båda fallen får du i dig mer än 3X500mg paracetamol per dygn.

Toxisk (giftig) dos för vuxna är ca 140 mg per kg kroppsvikt, det vill säga 9,8 gram för en människa på 70 kg.[1] Detta kan jämföras med den maximala dagsdosen som är 4 gram.

Så ja, 1500mg paracetamol är nog ganska lungt
Citera
2015-05-07, 20:22
Medlem
Sek-Losos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Vet ju sedan tidigare att Amfetamin + Alkohol går rätt fint ihop! (Eventuellt 3-fpm som är en CS den med)

Men vet ju också att alkohol + Benso kan sluta rätt illa med minnesluckor, idiotiska saker över lag...

Men! Nu undrar jag om någon har en aning om hur de blir om man dricker och tar Tjack (ev. 3-fpm) och ett tag efter man slutat dricka tar någon Benso för att kunna somna / lindra den eventuella AT'n som kan uppkomma (Eller bara för att rent av inte vara "tjackad" längre) (har xanor 1mg och ikto 2mg's att tillgå)

Kommer/kan de sluta i katastrof som när man dricker och tar benso eller lugnar benso't bara ner tjacket och den evtuella AT'n?

Svar uppskattas något oerhört, någon som själv har erfarenheter av detta?

mvh.

Så fort du slutat dricka och inte kommer dricka mer är det lungt med Benzon ( Ja alltså har du precis svept ett helrör kanske du ska vänta ett tag )

Jag börjar med Tjack, sedan dricker jag (öl) för att hålla hjärtat under kontroll, sedan blandar jag öl och tjack, tjack när jag blivit för låg och öl när jag är för speedad. Sedan när jag vill gå av dricker jag öl (7.0) så många jag orkar, sedan försöker jag äta någon (ölen ger aptit) sedan vilar jag lite (låter kroppen jobba med choken av mat) sedan tar jag benzo i rimliga mängder. För min del max 40mg Diazepam eller 2mg Clonazepam.

Jag skulle säga, vänta 30 min efter sista alkoholintag sedan tag benzo= lungt. Försök få i dig mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in