Alkohol+concerta. Jag själv älskar denna mixen men jag läste här
http://adhd-npf.com/concerta-alkohol-nej/ att det absolut inte är okej, samt från läkarn då förstås. Det jag undrar är på ett ungefär hur stor skada tar detta på en? Något som jag har märkt är att ALLA verkar vara olika på just denna kombo. Jag själv blir typ tjackad och har svårt fr att hålla igen käften på denna mix medans vissa andra ramlar bakåt och svimmar eller bara får ont i huvudet utav det (dock så verkar det som att en utav dom som jag har brukat droger med mäst blir påvärkad på samma sätt även om han har helt olika tanke banor jämfört med mina
Dom tjejer jag har provat denna mix med har inte känt ett jack/bara fått ont i huvudet.
Andra grabbar reagerar olika, vissa är lika sociala som på alkohol men dom känner fortfarande av det ,men får ingen tjackballe eller har svårt att sova med mera. Eftersom att alla jag har testat detta med verkar få olika reaktion på det så undrar jag varför? Oftast när man tar en drog enskilt eller blandat så får alla samma eller åtminstone liknande upplevelser