2015-05-09, 00:47
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Beror på hur du beter dig, om du är medveten om dina brister eller inte, om du jobbar på att förändra dig själv och bli en bättre människa eller om du bara vill att jag skall acceptera att du beter dig som skit mot mig utan anledning ibland, för att du "är sån".

Det är ju ingen som gillar att bli illa behandlad.

jag brukar vara snäll och inte direkt vilja göra illa någon, är ödmjuk och empatisk.
men de betydet inte att jag vill gifta mig med dig heller. är väl det som är det svåra för många killar, jag gillar de inte lika mkt som de gillar mig.. det är när killarna "dumpar" som de kan dra ur sig så hemska saker, vet inte om jag är känslig men har redan stått ut med många hårda ord

det är ironiskt

är iaf det jag tror att det är samma sak för många som skriver negativa saker om kvinnor såsom denna tråd, att de handlar om att de inte lyckas med dem och blir sura och skyller över på dem men det är svårt många tjejer är verkligen högfärdiga och kan kräva mkt från killar.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-05-09 kl. 00:50.
Citera
2015-05-09, 00:50
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Men gå ut och kolla på alla dejting sidor då.
Hälften av alla kvinnliga profiler har
"Är bara ute efter sex?"
"Är du bar ute efter kk?"
"Vill du bara snacka snusk?"
"Dra åt helvete".

Jag tycker det visar på vad kvinnor värdesätter.
Inte är det sex i alla fall.

Därför att man vill veta vad förutsättningarna är. Jag kanske inte orkar engagera mig och lära känna en kille som bara är intresserad av sex. Då är det bättre att få veta det med en gång istället för att han ska köra något löjligt spel som ändå blir tydligt ganska snabbt. Raka rör bara.
Citera
2015-05-09, 00:54
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemininFeminist
Därför att man vill veta vad förutsättningarna är. Jag kanske inte orkar engagera mig och lära känna en kille som bara är intresserad av sex. Då är det bättre att få veta det med en gång istället för att han ska köra något löjligt spel som ändå blir tydligt ganska snabbt. Raka rör bara.

De här tjejerna är inte intresserade av relationer som inte leder till villa, vovve, volvo.
Känns som att dem mest är ute efter vad dem kan få i status och materiella ting, och sex kan dem ändå få av vem som helst på krogen så varför skapa profil bara för det?
Senast redigerad av bithax 2015-05-09 kl. 01:11.
Citera
2015-05-12, 15:27
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Tvärtom det finns väldigt många fina svenska kvinnor.
Men svenska killarna verkar inte lyckas med dem riktigt. För det enda de har att komma med är att de inte ska runka..
Sen skyller ni på invandrarna.

1. Mitt inlägg handlade inte om svenska kvinnor i stort utan om feminister, mer specifikt FBs feminister, som kan vara både kvinnor och män. Hur är det med läsförståelsen?

2. Om du hade läst fler inlägg så hade du sett att jag inte har helsvensk bakgrund, men det är inte ens relevant för det jag skrev. Vilka ”ni” menar du?

3. Hänger ditt fokus på mig som person möjligtvis ihop med att du spammat min inkorg med en massa svamliga PM som jag ignorerat? Förutom att du skriver som en clown, så känns det som att du bara ägnar dig att trolla.
Citera
2015-05-12, 15:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
1. Mitt inlägg handlade inte om svenska kvinnor i stort utan om feminister, mer specifikt FBs feminister, som kan vara både kvinnor och män. Hur är det med läsförståelsen?

2. Om du hade läst fler inlägg så hade du sett att jag inte har helsvensk bakgrund, men det är inte ens relevant för det jag skrev. Vilka ”ni” menar du?

3. Hänger ditt fokus på mig som person möjligtvis ihop med att du spammat min inkorg med en massa svamliga PM som jag ignorerat? Förutom att du skriver som en clown, så känns det som att du bara ägnar dig att trolla.
Va? Skrev inte ens till dig.

Senaste jag kollade min läsförståelse utom idag var i femman i mellanstadiet och då var jag långt över normala och dessutom klart långt före på 1/3 av tiden och med allt rätt.

Men det verkar sitta kvar.

Men så klart du ska ignorera det. Ignorera allt bra med feminister och bara gnälla.
Jag kan ge dig några olika anledningar till varför du är ointressant att diskutera med och det där är en
Som sagt skärp dig och sluta spela offer. Ingen vill höra på en lipsill som bara tycker synd om sig själv. Och du dessutom behöver "backup" och ha massa män som försvarar dig för att ens kunna diskutera är patetiskt, ni är flera st emot mig

Jag bryr mig inte det minsta om du anser dig förtryckt eller nåt, tycker sättet du håller på är vidrigt och det vet du om. Finns ingen anledning att jag ska upprepa det en gång till. Det finns inget som helst "sanning" i det du skriver och det vet också om.

Det spelar ingen roll hur många du säger vidriga saker om mig och ljuger för, jag kommer inte ändra mig, du har redan misshandlat mig genom att ljuga för ett helt forum att säga massa fel med mig som aldrig hänt, det spelar ingen roll hur många du har som försvarar dig eller säger samma sak för det är ändå fel.
Vill du vara ett as och ljuga så är det jävligt synd men jag kommer göra allt jag kan för att slippa dig från och med nu.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-05-12 kl. 16:29.
Citera
2015-05-12, 15:45
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
De här tjejerna är inte intresserade av relationer som inte leder till villa, vovve, volvo.
Känns som att dem mest är ute efter vad dem kan få i status och materiella ting, och sex kan dem ändå få av vem som helst på krogen så varför skapa profil bara för det?

När de ser medelklassidyllen, förvandlas de till våldtäktskvinnor...
Citera
2015-05-12, 22:38
Medlem
YolandiVissers avatar
Wow! Diskussionen lever fortfarande. Trodde den var avslutad redan.
Citera
2015-05-13, 06:00
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YolandiVisser
Wow! Diskussionen lever fortfarande. Trodde den var avslutad redan.
Har en känsla, så lär det aldrig bli!!
Så länge de svenska feministerna har blir/känner övergivna av mer toleranta utländska tjejor.
Citera
2015-05-13, 06:59
Medlem
SpoonyOnes avatar
Så nöjd med att ha en sydostasiatisk sambo. Har inte haft en svensk tjej på 5 år och kommer fan inte ha det igen.
Citera
2015-05-14, 01:29
Medlem
Citat:
"Är bara ute efter sex?"
"Dra åt helvete".

Framför allt säger det väl att det är en totalt ointressant "gnällspik" som skrivit profilen. Jag blir sällan attraherad av en sur eller irriterad kvinna.
Citera
2015-05-14, 01:37
Bannlyst
Citat:
"Är bara ute efter sex?"
"Dra åt helvete".

Det kvinnor på dessa sidor menar med det:
"Är bara ute efter sex?"
"Dra åt helvete".

är.... = så länge killen ifråga inte är tillräckligt fysiskt attraktiv. Den texten gäller alltså enbart män som de inte är fysiskt/sexuellt attraherade av. Dyker en riktig het man upp och skriver, skulle de sära på första dejten och ta kuken i alla hål.

Jodå de värdesätter sex............om killen är sexuellt/fysiskt attraktiv
Citera
2015-05-14, 01:55
Medlem
Slints avatar
Jag älskar svenska kvinnor, jävligt vackra men med lite dålig karaktär. Deras ambitioner är att ha en karriär, statusman, statuslägenhet och bil, umgås i de rätta kretsarna. Ja, vad ska man säga, de är lite uptight. Inte så jävla roliga eller spännande. Allt är jävligt inrutat i deras liv. Man kan inte bara leva, man måste ha det perfekta instagramlivet.
Önska dom bara kunde chilla lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in