Citat:
Ursprungligen postat av
NietzschesHorse
1. Mitt inlägg handlade inte om svenska kvinnor i stort utan om feminister, mer specifikt FBs feminister, som kan vara både kvinnor och män. Hur är det med läsförståelsen?
2. Om du hade läst fler inlägg så hade du sett att jag inte har helsvensk bakgrund, men det är inte ens relevant för det jag skrev. Vilka ”ni” menar du?
3. Hänger ditt fokus på mig som person möjligtvis ihop med att du spammat min inkorg med en massa svamliga PM som jag ignorerat? Förutom att du skriver som en clown, så känns det som att du bara ägnar dig att trolla.
Va? Skrev inte ens till dig.
Senaste jag kollade min läsförståelse utom idag var i femman i mellanstadiet och då var jag långt över normala och dessutom klart långt före på 1/3 av tiden och med allt rätt.
Men det verkar sitta kvar.
Men så klart du ska ignorera det. Ignorera allt bra med feminister och bara gnälla.
Jag kan ge dig några olika anledningar till varför du är ointressant att diskutera med och det där är en
Som sagt skärp dig och sluta spela offer. Ingen vill höra på en lipsill som bara tycker synd om sig själv. Och du dessutom behöver "backup" och ha massa män som försvarar dig för att ens kunna diskutera är patetiskt, ni är flera st emot mig
Jag bryr mig inte det minsta om du anser dig förtryckt eller nåt, tycker sättet du håller på är vidrigt och det vet du om. Finns ingen anledning att jag ska upprepa det en gång till. Det finns inget som helst "sanning" i det du skriver och det vet också om.
Det spelar ingen roll hur många du säger vidriga saker om mig och ljuger för, jag kommer inte ändra mig, du har redan misshandlat mig genom att ljuga för ett helt forum att säga massa fel med mig som aldrig hänt, det spelar ingen roll hur många du har som försvarar dig eller säger samma sak för det är ändå fel.
Vill du vara ett as och ljuga så är det jävligt synd men jag kommer göra allt jag kan för att slippa dig från och med nu.