2015-05-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Va fan har vi andra med detta att göra? Vad han hon den det hen gör är väl deras sak. Ni ställer ju frågor som barnrumpor.

Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Är nog fler än jag som undrar, fick nu någon Happy Ending? Eller blev det kanske bara seriös massage.

Det blev enbart en god massage.

Blueswede. Jag kanske kommer fortsätta träffa henne, men då det runnit ut i sanden angående Thaimassage i Sverige [Inga PM-requests eller recensioner] utan att det kanske övergott till mera seriöst så kommer jag ej fortsätta att rapportera om detta.
För inte tror du väl att jag kommer att fråga dig hur du doppar din kärring?
Senast redigerad av Horknullarn 2015-05-10 kl. 18:51.
Citera
2015-05-11, 17:42
Bannlyst
Skrev här i tråden nån dag sen att jag besökte en Thai Massage för första gången samt att jag inte fick någåt extra. Ska förmodligen göra ett återbesök imorgon,hoppas man får lite extra,någon som har några ``last minute`` råd inför morgondagen?Hur jag ökar mina chanser att få lite extra?
Citera
2015-05-11, 18:23
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonZaphiira
Skrev här i tråden nån dag sen att jag besökte en Thai Massage för första gången samt att jag inte fick någåt extra. Ska förmodligen göra ett återbesök imorgon,hoppas man får lite extra,någon som har några ``last minute`` råd inför morgondagen?Hur jag ökar mina chanser att få lite extra?
Kan bara citera mig själv:

Vill du ha garanterat extra, fyll plånboken och gå till någon av de populärare bordellerna du säkert läst om i detta forum. Där kan frågan komma redan inom den första kvarten.

Är det så att du redan besökt en bordell och inte fått något kan det bero på att du varit för tystlåten och inte verkat intresserad. Vi utgår ifrån att du varit trevlig, inte psyko, inte illaluktande och/eller väger 300 pannor så att de blivit avtända.

Och viktigt - få stånd - gärna full flaggstång när hon masserar i närheten efter vändning. Då kan hon inte missa vad du är öppen för.

Lycka till!
Citera
2015-05-11, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Kan bara citera mig själv:

Vill du ha garanterat extra, fyll plånboken och gå till någon av de populärare bordellerna du säkert läst om i detta forum. Där kan frågan komma redan inom den första kvarten.

Är det så att du redan besökt en bordell och inte fått något kan det bero på att du varit för tystlåten och inte verkat intresserad. Vi utgår ifrån att du varit trevlig, inte psyko, inte illaluktande och/eller väger 300 pannor så att de blivit avtända.

Och viktigt - få stånd - gärna full flaggstång när hon masserar i närheten efter vändning. Då kan hon inte missa vad du är öppen för.

Lycka till!

Bordeller här i Sverige?

Sen så e jag 22 år,är ganska trevlig av mig och väger 72 kg,var nyduschad när jag gick till Thai massage stället,så allt va på sin plats.Fick ett par Shorts på mig,ingen handduk...Fick stånd genom``gylfen``då men hon täckte över den typ och skratta lite...hon va snäll men fick inget...får se,om jag inte får något imorgon så ska jag aldrig sätta foten där igen,därför tänkte jag ta 2 timmar istället för 1 timme imorgon.
Citera
2015-05-11, 18:40
Medlem
B-types avatar
Citat:
Bordeller här i Sverige?

Sen så e jag 22 år,är ganska trevlig av mig och väger 72 kg,var nyduschad när jag gick till Thai massage stället,så allt va på sin plats.Fick ett par Shorts på mig,ingen handduk...Fick stånd genom``gylfen``då men hon täckte över den typ och skratta lite...hon va snäll men fick inget...får se,om jag inte får något imorgon så ska jag aldrig sätta foten där igen,därför tänkte jag ta 2 timmar istället för 1 timme imorgon.

Gå till ett annat ställe. Får du brallor att ha på dig är det nog ett av de få ställena som inte ger extra. Det finns några sådana men de är ovanliga.
Citera
2015-05-11, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Gå till ett annat ställe. Får du brallor att ha på dig är det nog ett av de få ställena som inte ger extra. Det finns några sådana men de är ovanliga.

Aha okej,ska kanske gå till ett annat ställe isåfall,men problemet är att jag bor inte i en stor stad...finns 2-3 st som erbjuder oljemassage i min stad.
Citera
2015-05-11, 19:37
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Bordeller här i Sverige?

En annan variant är också att inte tro på allting som du läser på Flashback... Men vad vet jag å andra sidan....
Hursomhelst är i asiater trötta på vissa rykten som sprids!
Senast redigerad av Clodius 2015-05-11 kl. 19:43.
Citera
2015-05-11, 20:51
Medlem
Var på min första thaimassage i skåne där ja va ute efter extra, gick till ett mörkt ställe där flickorna satt med mobilerna o vänta i skyltfönstret (ringde först o bokade tid en halvtimme efter dom stängde)

Blev eskorterad till ett rum av äldsta damen, kom in en inte oattraktiv men vanlig thaitjej, la mig naken med pelle jönsen i luften o hon börja massera på rygg och vid lårpartiet var hon väldigt närgången, när hon massera framsidan nudda hon vid o fråga om extra, jag sa ja och hon började runka o suga tills ja kom, torka av o gjorde rent sen gjorde hon färdigt massagen o ja dricksa 200 spänn

Kommer definitift på återbesök men hoppas ja får välja tjejen.
Citera
2015-05-11, 22:46
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Bordeller här i Sverige?

Det står ju inte "bordell" på en skylt, men hade nästan lika gärna kunnat göra det eftersom tjejerna inte kan massera för fem öre och det blir väldigt tydligt snabbt vad som säljs.

Ja, punkt 1 innan att få stånd ska förstås vara - klä av dig naken. Är det ett ställe där de sagt åt dig att ha kalsongerna på under oljemassage är det inget ställe du ska gå tillbaka till om du vill ha extratjänster.
Citera
2015-05-11, 22:49
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Aha okej,ska kanske gå till ett annat ställe isåfall,men problemet är att jag bor inte i en stor stad...finns 2-3 st som erbjuder oljemassage i min stad.
Okej. Ja det där med bordeller gäller ju främst Stockholm, Malmö och kanske Göteborg med omnejd. Bor du i en mindre ort så kanske det bara finns seriösa ställen. Ta tåget till Stockholm så blir det åka av!
Citera
2015-05-12, 08:55
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
En annan variant är också att inte tro på allting som du läser på Flashback... Men vad vet jag å andra sidan....
Hursomhelst är i asiater trötta på vissa rykten som sprids!
Om du inte vet är det väl en riktigt dålig idé att insinuera motsatsen till vad som påstås.

Ta reda på hur det ligger till istället. Om du tror att "asiater" är trötta på rykten besök en thaimassagesalong i Stockholm istället för att generalisera så grovt.
Citera
2015-05-12, 14:35
Medlem
Hej, jag har varit på en del salonger runt om i huvudstaden men aldrig stött på en shemale som många pratar om, hur vanligt är detta egentligen på thaimassagerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in