Citat:
Ursprungligen postat av
RuneRusk
Den här tråden ligger i Eskortservice och prostitution och handlar ur det perspektivet om vad som händer i thaimassagedjunglen. Som du säkert känner till är det olagligt att köpa sex i Sverige så källkritiken är uppenbarligen något svårare att upprätthålla än vanligt. Därav mitt förslag till att testa själv om du tvivlar.
Självklart finns det som alltid fria fantasier även här, men det faktum att thaimassage är lättillgängligt och att det främst i storstäderna förekommer en del odokumenterade tjänster i menyn gör att många är intresserade.
När du skriver unga asiatiska kvinnor har du redan begränsat urvalet betydligt i förhållande till din ursprungliga generaliserande kommentar "asiater". Det jag känner till och som även skrivits om i tidningarna är thailändska kvinnor på thaimassagesalonger som utsätts för kränkningar då en del män frågar efter sexuella tjänster. Jag har svårt att se att asiatiska kvinnor som grupp skulle vara mer utsatta än andra.
Givetvis handlar det väl om kränkande som sker på Massagesalongerna och inte i det vardagliga livet?
För inte blir väl asiatiskor kränkta när det reser till och från jobbet (massagesalongen)?
Och jo, "tyvärr" så förväntar sig nog de flesta som besöker en massagesalong i dagens läge lite mera än massage.
Är ju betydligt fler ställen som erbjuder extravaganta tjänster i storstäderna än vad det är salonger som inte gör det.
Och folk har blivit fräckare då de redan frågar på telefon om extra tjänster (beskrivet av damen jag träffar/träffat).
Deras salong är ganska nyöppnad och jag var och besökte dem igår och tog en fika. Då har de t.om blivit "tvingade" att skriva en skylt utanför dörren att "Dessa damer som arbetar på denna salong är respektabla damer och är inte intresserade av att utföra sexuella tjänster".
Är det ett tecken på att folk respekterar dessa kvinnor?
Sanningen är att jag plus många andra förväntar oss sexuella tjänster när man kommer till en massagesalong och det är faktiskt den synen jag haft på Thailändskor som jobbar inom massageindustrin.
Med reservation att jag missuppfattat din text.