Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-09, 08:25
  #9049
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad är ok att göra med tjejen om man kommit överrens om B2B?

Det hon låter dig göra.....
Citera
2016-09-09, 13:04
  #9050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad är ok att göra med tjejen om man kommit överrens om B2B?

Om du förstår jämförelsen..........

Hur långt är ett snöre
Citera
2016-09-09, 23:04
  #9051
Medlem
Imorgon är det dax för besök nummer två på en salong där jag förra gången fick en härlig extrabehandllng. Den gången va det min "massageoskuld" så då gick det väldigt fort att skjuta salut.. Den här gången är jag lite mer sansad.. Nu till frågan, om hon går med på att va toples brukar det då även va okej att ta henne på brösten? Vad säger ni med lite erfarenhet från olika ställen?
Citera
2016-09-09, 23:14
  #9052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T64043
Imorgon är det dax för besök nummer två på en salong där jag förra gången fick en härlig extrabehandllng. Den gången va det min "massageoskuld" så då gick det väldigt fort att skjuta salut.. Den här gången är jag lite mer sansad.. Nu till frågan, om hon går med på att va toples brukar det då även va okej att ta henne på brösten? Vad säger ni med lite erfarenhet från olika ställen?

Topless brukar innebära också ett ok att klämma lite, och oftast lite suga på om du vill.
Citera
2016-09-17, 04:55
  #9053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saxtorparen1
Skull gärna vilja veta om där finns någon thaimassage salong i Varberg med bra massage
Gärna med lite möjlighet till extra
Kanske Göteborgsom gäller

Har du givit upp K-stad? du vet här på FB så snyltar vi inte.
Citera
2016-09-20, 10:16
  #9054
Medlem
rikastistorstans avatar
Börjar tro att hela den här grejen med "Happy ending" är en stor jävla "råttan i pizzan" myt. Iaf i GBG. Sex kan jag få på andra håll men vore skönt att få sin tupp ruskad efter en skön massage. Efter att ha besökt tre olika salonger i GBG centrum ger jag nu upp skiten. Ha så kul era troll!
Citera
2016-09-20, 11:16
  #9055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Börjar tro att hela den här grejen med "Happy ending" är en stor jävla "råttan i pizzan" myt. Iaf i GBG. Sex kan jag få på andra håll men vore skönt att få sin tupp ruskad efter en skön massage. Efter att ha besökt tre olika salonger i GBG centrum ger jag nu upp skiten. Ha så kul era troll!

Kan bero på två saker. Du har haft en rejäl otur, eller också är det något fel på dig.
Tre salonger borde ha givit någon utdelning i form av extra.
Citera
2016-09-20, 11:55
  #9056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumlarunt
Några småsaker jag funderat över när jag legat där på britsen/madrassen.

Har thailändskor större fötter än västerländska tjejer?
Tycker tjejerna är ganska små och korta, medans deras fötter ser ut att komma från en rakad hobbit. Eller är det kanske bara att jag inte är van att se västerländska tjejers fötter i dessa vinklar?


Ligger lite i vad du säger. Vissa har väldigt stora o fula fötter, trots att de är små o nätta. Men jag har även också upplevt de som har små och extremt sexiga. Har vid några tillfällen fått ett footjob på egen begäran istället för HJ av hon som masserar. Klart mycket sexigare
Citera
2016-09-20, 12:13
  #9057
Medlem
Stora fötter...LB varning
Citera
2016-09-27, 15:04
  #9058
Medlem
Riskeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Stora fötter...LB varning

Hahaha! Onekligen!
Citera
2016-09-27, 22:45
  #9059
Medlem
Det här med silikontjejer? Kan det vara så vanligt som folk skriver här? Brukar göra mina egna besök i centrala Stockholm då jag är på besök men har aldrig stött på någon tjej med bröst modell större, snarare tvärtom
Förövrigt så var jag med om en skum grej på mitt senaste besök i en stad som tidigare hade godistillverkning..
Vanliga oljesmetandet och taskig massage. Efter vändning så tar hon nått jävla grepp typ ljumskar och magen och håller kvar. Resultatet blir att jag stelnar till på fem röda.. sen fortsätter massagen som ingenting utan tillstymmelse till extra???
Citera
2016-09-28, 19:51
  #9060
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeing
Det här med silikontjejer? Kan det vara så vanligt som folk skriver här? Brukar göra mina egna besök i centrala Stockholm då jag är på besök men har aldrig stött på någon tjej med bröst modell större, snarare tvärtom
Förövrigt så var jag med om en skum grej på mitt senaste besök i en stad som tidigare hade godistillverkning..
Vanliga oljesmetandet och taskig massage. Efter vändning så tar hon nått jävla grepp typ ljumskar och magen och håller kvar. Resultatet blir att jag stelnar till på fem röda.. sen fortsätter massagen som ingenting utan tillstymmelse till extra???

Någon skum grej var det inte. Det låter mer som att hon masserade dina ljumskar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback