2015-05-09, 13:49
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Själv var jag på massage för inte så länge sedan, och i samma veva klargjorde hon att hon inte hade för avsikt att ha sex för pengar. Och i samma veva så fick man ju spela efter hennes pipa så jag frågade helt sonika om vi skulle äta middag någon kväll istället.
Som sagt, givetvis hade jag gärna velat mera än massage just då, men nu har jag en middagsbjudning hemma hos mig istället med en 21 årig massös. Kanske har man mera än middag på schemat då?
En sak är säker, jag ska i alla fall fråga om hon kan ge mig en massage efter middagen och sedan får man hoppas att det ena leder till det andra.
Det här är en kväll jag vill läsa om. Bara att hon gått med på att komma hem till dig låter som du har världens chans! Håller tummarna.

DragonZaphiira Metoderna att påvisa att man vill köpa extra är många, själv skulle jag inte fråga, tafsa, göra runkrörelser eller stöna. De massöser som inte säljer extra utan försöker driva en seriös salong är hjärtligt trötta på kunder som försöker med alla möjliga knep.

Mitt tips är, var trevlig, respektfull, ren och lukta gott och få stånd - gärna full flaggstång när hon masserar i närheten efter vändning. Om hon ignorerar den så låt det vara och njut av massagen.

Vill du ha garanterat extra, fyll plånboken och gå till någon av de populärare bordellerna du säkert läst om i detta forum. Där kan frågan komma redan inom den första kvarten. Lycka till!
Citera
2015-05-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det här är en kväll jag vill läsa om. Bara att hon gått med på att komma hem till dig låter som du har världens chans! Håller tummarna.

DragonZaphiira Metoderna att påvisa att man vill köpa extra är många, själv skulle jag inte fråga, tafsa, göra runkrörelser eller stöna. De massöser som inte säljer extra utan försöker driva en seriös salong är hjärtligt trötta på kunder som försöker med alla möjliga knep.

Mitt tips är, var trevlig, respektfull, ren och lukta gott och få stånd - gärna full flaggstång när hon masserar i närheten efter vändning. Om hon ignorerar den så låt det vara och njut av massagen.

Vill du ha garanterat extra, fyll plånboken och gå till någon av de populärare bordellerna du säkert läst om i detta forum. Där kan frågan komma redan inom den första kvarten. Lycka till!

Det är ikväll det händer. Hon går av sitt pass klockan 20 när de stänger massagen. Så jag har inget annat val än att vara spik nykter då jag är den gentleman som hämtar och troligtvis får lämna av henne (om hon inte väljer att stanna över natten).
To be continued.
Citera
2015-05-09, 17:27
Medlem
Lycka till HK
Citera
2015-05-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Lycka till HK

Tack tack.

Fan länge sedan man dejtade en "vanlig" brud.
Känns skumt att behöva försöka "imponera" på en dam efter alla dessa år som Horknullare
Men på menyn står någon Thairätt jag inte kan uttala namnet på.
Efterrätten består av mig och Bluebelly pie.
Citera
2015-05-09, 20:59
Medlem
Citat:
Du var alltså inte så värst talför under massagen? Och du frågade inte om lite extra i slutet av din massage?

Nej jag kan bara svara för mig själv, och jag själv skulle inte vilja ge ett lik en Happy Ending i slutändan.
Men till nästa gång så kanske du ska öppna munnen. För om svenskan inte var så bra kan man alltid gå över till Engelska. Och om hon inte fattar engelska så lovar jag att hon kommer fatta orden "Happy Ending" och " Boom boom". Får du ett nej, vad är då det värsta som kommer hända?

Så mitt tips blir som sagt att våga öppna munnen.

Hon börjar skrika högt, det kommer andra tjejer inrusande och de kastar ut dig med kläderna kastade efter dig, eventuellt en polisanmälan som följd!

Det hände en båsgranne
Citera
2015-05-09, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonZaphiira
Läste i tråden att folk sa att man inte ska säga något? Att hon kommer erbjuda i slutet automatiskt? haha trodde verkligen hon skulle göra de för hon``runka`` mina fingrar typ haha var så säker på att hon skulle erbjuda happy ending.men de gjorde hon inte.Ska man göra ett återbesök och fråga om happy ending i slutet?eller ska man välja en annan?vad rekommenderar du/ni?

edit: De värsta att hon säger nej sen anmäler mig?

Jag har ingen utbildning så kan inte beskriva med rätt ord men drog/sträckte ut dina fingrar och runkade dem inte
Citera
2015-05-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Hon börjar skrika högt, det kommer andra tjejer inrusande och de kastar ut dig med kläderna kastade efter dig, eventuellt en polisanmälan som följd!

Det hände en båsgranne

Låter fasansfullt överdrivet. Men säger du det så är det säker sant.

Men jag har frågat det flesta damerna som jag varit sugen på.
Oftast kan det vara när det är slut på massagen att man ligger kvar och frågar lite snällt "Är det verkligen över nu?" Fattar inte tjejerna då vad man syftar på, ja då är det nog över.

Att jag på detta viset skulle bli polisanmäld och utkastad med kläderna hängandes över axeln ser jag som osannolikt.
Citera
2015-05-10, 10:34
Medlem
Till gårdagskvällen då.

Kort och gott kan jag säga att detta verkar vara en tjej som inte släpper till i första taget. En "väl uppfostrad" dam.
Vi åt middag och snackade lite. Det blev massage men inget sova över. Klockan 02.00 skjutsade jag hem henne och har ännu inte bestämt mig om jag ska fortsätta denna "leken".
Är ju ett plus om man ser det till "flickvänsobjekt" att hon inte verkar lättfotad. Men jag vet som sagt inte om jag vill se henne som ett flickvänsobjekt.
Hon bor heltid i Sverige då hennes mamma är gift med en Svensk man.

Blev en ganska kort redogörelse, men sedan hände ju inte så mycket annat än att vi åt gott och jag fick en skön massage.
Citera
2015-05-10, 11:41
Medlem
1cleas: Nu får du rensa i inkorgen igen så mina PM kommer fram

Mod kan radera detta lite senare gärna.
Citera
2015-05-10, 16:04
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Till gårdagskvällen då.

Kort och gott kan jag säga att detta verkar vara en tjej som inte släpper till i första taget. En "väl uppfostrad" dam.
Vi åt middag och snackade lite. Det blev massage men inget sova över. Klockan 02.00 skjutsade jag hem henne och har ännu inte bestämt mig om jag ska fortsätta denna "leken".
Är ju ett plus om man ser det till "flickvänsobjekt" att hon inte verkar lättfotad. Men jag vet som sagt inte om jag vill se henne som ett flickvänsobjekt.

Blev en ganska kort redogörelse, men sedan hände ju inte så mycket annat än att vi åt gott och jag fick en skön massage.
Du ska fotsätta ett tag till och vara gentleman och se vartåt det leder! Varför det då? Jo, därför att jag och många andra(?) här vill följa denna storyn lite! :-)
Citera
2015-05-10, 16:16
Medlem
Citat:
Till gårdagskvällen då.

Är nog fler än jag som undrar, fick nu någon Happy Ending? Eller blev det kanske bara seriös massage.
Citera
2015-05-10, 17:05
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Är nog fler än jag som undrar, fick nu någon Happy Ending? Eller blev det kanske bara seriös massage.

Va fan har vi andra med detta att göra? Vad han hon den det hen gör är väl deras sak. Ni ställer ju frågor som barnrumpor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in