Citat:
Ursprungligen postat av
Horknullarn
Själv var jag på massage för inte så länge sedan, och i samma veva klargjorde hon att hon inte hade för avsikt att ha sex för pengar. Och i samma veva så fick man ju spela efter hennes pipa så jag frågade helt sonika om vi skulle äta middag någon kväll istället.
Som sagt, givetvis hade jag gärna velat mera än massage just då, men nu har jag en middagsbjudning hemma hos mig istället med en 21 årig massös. Kanske har man mera än middag på schemat då?

En sak är säker, jag ska i alla fall fråga om hon kan ge mig en massage efter middagen och sedan får man hoppas att det ena leder till det andra.
Det här är en kväll jag vill läsa om. Bara att hon gått med på att komma hem till dig låter som du har världens chans! Håller tummarna.
DragonZaphiira Metoderna att påvisa att man vill köpa extra är många, själv skulle jag inte fråga, tafsa, göra runkrörelser eller stöna. De massöser som inte säljer extra utan försöker driva en seriös salong är hjärtligt trötta på kunder som försöker med alla möjliga knep.
Mitt tips är, var trevlig, respektfull, ren och lukta gott och få stånd - gärna full flaggstång när hon masserar i närheten efter vändning. Om hon ignorerar den så låt det vara och njut av massagen.
Vill du ha garanterat extra, fyll plånboken och gå till någon av de populärare bordellerna du säkert läst om i detta forum. Där kan frågan komma redan inom den första kvarten. Lycka till!