Citat:
Ursprungligen postat av
Zummar

Ok mongol-BOY. Jag ser på din text att du är mongolturk.
Dumma människor finns överallt. Men dummast är nog att neka 22 miljoner människor deras mänskliga rättigheter. Tragiskt är att folkmörda 1,5-2 miljoner människor och sedan förneka att något sådant har någonsin inträffat. Tragiskt är att stödja en terrorgrupp som våldtar och mördar människor bara för att ta bort Assad. Detta kallar jag för dumhet och tragedi. Listan är lång men jag orkar inte argumentera med en turk, för man kommer ingen vart.
Att några enstaka kurdiska imamer går med isis är inte helt överraskande då kurder utgörs till 90 % av sunniter. Extremister finns inom alla folkgrupper. I isis finns tusentals turkar (näst största gruppen efter sunni-araber). Allt från kinesturkar (ugurer) till turkar i öst Grekland (det som ni kallar mongolturkiet). Hur kommer det sig att turkarna lyckades få tillbaka sina så kallade "gisslan" men Jordanien som är ett arabland och sunniter inte lyckades få tillbaka sin pilot? Det säger väl allt.
Jag skyller allt det tragiska som idag händer i Syrien på mongol-terroristerna.
Vem tror du inte skyller på MongoloidTurkiet?
Alla vet vilka backstabbers dessa är, kolla historien bara! Förrädiska in i benmärgen.
Hela Syriska regimen går ut officiellt och skyller med hela handen på Turken med fesen på huvudet bakom stenen, turken tror inte att han syns, men det gör han.
Turken slutar aldrig ha blod på sina händer.
Ännu ett århundrande med blod på sina händer.
Erkänner inte folkmord på kristna och armenier mfl efter 100år, tror du att dessa ska erkänna något nu? Om detta?
Glöm det.
Vilka hederliga muslimer dom leker på hemmaplan i sina kanaler, men verkligheten är helt annorlunda!