2015-05-11, 18:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Hoppas inte länge till, för då kan man byta ut almen mot Axen, hade firat då tror jag om det hade blivit verklighet.
Nu måste du skämta?
Citera
2015-05-11, 20:22
Medlem
Bajen inledde säsongen bra men har varit rätt kassa senaste 2-3 matcherna..

Trubbiga bakåt och veka framåt. Giffarna håller uppe spelet fint och jag tycker mig ha uppfattat spridda burop under matchens gång..

Smekmånaden över för Nanne?
Citera
2015-05-11, 20:55
Medlem
Lillemess avatar
Fan, även om det är en match innan derbyt så har derbyångesten redan hittat fram.
Citera
2015-05-11, 20:57
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Skönt att DIF kan ta tre pinnar trots att vi inte gör någon kanonmatch.
Citera
2015-05-11, 21:04
Moderator
easy_dans avatar
Bajen gör kanske 30 riktigt bra minuter idag, ska göra två mål minst men lyckas bara göra ett, andra halvlek är direkt genomusel och sista 15 pinsamma där man huvudlöst jagar vinst men istället för att nöta ner sundsvall blir man långa och tappar allt.

För i helvete Nanne ta kommande träningar och spela in Birkir som vänsterback och in med Haglund, idag är både Batan och Silverholt bederövliga. Söderqvist kan behöva en match på bänken och fundera på vad han sysslar med, i första skjuter han på allt och i andra ska det bara slås den svåraste passen möjlig.
Citera
2015-05-11, 21:10
Medlem
Salorms avatar
Nämen hoppsan, vi är alltså bäst i stan igen.

Tack och hej!
Citera
2015-05-11, 21:15
Medlem
Bajenjeppes avatar
Nästan alla Hammarbyspelare bör ta sig en ordentlig funderare efter den här insatsen. Detta handlar enbart om dålig inställning. Att slå bort passningar konstant och inte ens kunna slå två pass i rad, är inte okej nånstans. Trots att vi gör en patetisk insats har vi flera lägen där det ska vara mål, men... nej.

Linus gör inte mycket rätt. Han kommer åtminstone till alldeles för få avslut och är väldigt ofarlig framåt. Trots att han är lång kan han inte hålla i bollen överhuvudtaget. Han har själv varit väldigt kritisk mot sig själv nu i inledningen av säsongen. Låt honom vila nästa match.

Måns, ja vad gör han? Springa kan han, men idag slår han bort varenda boll han får.

Besara inte bra idag och tappar mycket boll. Israelsson väldigt anonym.

Återigen, Hopf kan aldrig göra några avgörande räddningar som exempelvis Naurin gjorde idag.

Persson visar i alla fall bra inställning och likaså mittbackarna. Resten får underkänt.

Tabellmässigt är jag inte orolig alls, men spelmässigt kan vi inte fortsätta såhär. Och alla ni som tänker skriva "Är smekmånaden över?" kan bara hålla käften. Vi är fortfarande inne i en process där vi inte har något resultatmål förutom att hänga kvar den här säsongen. Nästa säsong kommer vi att vara bättre och likaså säsongen efter.
Citera
2015-05-11, 21:24
Medlem
Julinhos avatar
Vilken fullkomligt oacceptabel insats. Så här rövknullade har vi inte blivit sedan grisbönderna i Äckelholm åkte upp och gjorde processen kort med fotbollsdagiset Färgglada Fotbollsskon. Jag ställer mig frågande till syftet med att vara så nedtränade att spelarna gör hockeyvändningar vid varje inbromsning.

Dessutom undrar man vilken hake Söderqvist har på Nanne. Inte en passning rätt och i defensiven såg det ut som killen var ute på söndagspromenad. Kennedy var inte mycket bättre, hade samma utgångsposition som en vänsterback, men med den skillnaden att han lät bli att försvara och istället lite lojt försökte bryta passningen, ungefär som en skadad kille med väst i kvadraten på träning.

Och sämst av alla är Amadaiya Rennie, som inte får spela en sekund trots att Fuhre och Torsteinbø inte skulle kunna dämpa en sandsäck ens om dom fick använda händerna.

Ljusglimt? Det är 9 dagar kvar till nästa match. Skönt att den enda med cojones är avstängd så vi kan fortsätta utveckla svensk fotboll i lugn och ro.
Citera
2015-05-11, 21:27
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat

Hallå där nere.

Hej hej!
#deltagarlag
Citera
2015-05-11, 21:30
Medlem
anteri17s avatar
Jag hatar tränare som inte utnyttjar sin trupp. Hammarby håller redan på att köra slut på sig själv, trots att väldigt lite har gått av säsongen. Det har varit tight matchande hittills, ändå har man suttit med typ samma elva varje match.

Man kan inte heller förvänta sig att Fuhre, Torsteinbö och Pablo kommer spela särskilt bra när de är totalt matchotränade.
Citera
2015-05-11, 21:31
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Vill man vara lite sådär Göteborgsvitsig kan man konstatera att detta var omgången som serieledningen gick upp i rök för MFF.
Citera
2015-05-11, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Vill man vara lite sådär Göteborgsvitsig kan man konstatera att detta var omgången som serieledningen gick upp i rök för MFF.
Förutom att det inte fanns någon rök då. Jag undrar fortfarande hur man kom fram till att man skulle lägga på tjugo minuter.

I övrigt så är Sana sämst. Malmös försvar måste dessutom skärpa till sig. Rejält. Helst i går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in