2015-05-04, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det är dumt att skriva ut namnet på en sådan pass liten stad, okej?
Hon annonserar regelbundet och håller inte till i den lilla staden utan betydligt längre österut. Ställde endast en fråga om hon var seriös, ingen negativ eller positiv kommentar. Nu kör vi på med bra Thai information här och den andra tråden.
Citera
2015-05-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64fun7412
Hon annonserar regelbundet och håller inte till i den lilla staden utan betydligt längre österut. Ställde endast en fråga om hon var seriös, ingen negativ eller positiv kommentar. Nu kör vi på med bra Thai information här och den andra tråden.

"Jag har också scannat av många i XXXX (stadens namn), ca 8 av 10 ger Hj" skrev du

Jag blev bara så jävla förbannad att det ska vara så svårt! Jag får väl be om ursäkt om du tog illa vid dig men hoppas att andra inte göra samma misstag i fortsättningen!
Citera
2015-05-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
"Jag har också scannat av många i XXXX (stadens namn), ca 8 av 10 ger Hj" skrev du

Jag blev bara så jävla förbannad att det ska vara så svårt! Jag får väl be om ursäkt om du tog illa vid dig men hoppas att andra inte göra samma misstag i fortsättningen!
Det är okay. Du såg kanske inte att det var två inlägg, varav ett som du citerat handlar om staden X. Det andra med ett namn är från annonser från en lägenhetstjej i en stad mer än 15 mil från X. Alltså ingen tjej på salong jag outat, angav ett namn och ställde en icke sexuell fråga om någon kände till om hon var säker att besöka (alltså ingen rånrisk vilket har varit fallet tidigare när annonser lovar Allt för att snabbt få många kunder). Jag är inte sur längre, vi har ju dessutom tidigare PM:at varandra i recensionstråden. Nu glömmer vi detta.
Citera
2015-05-05, 13:40
Medlem
Dubbel30s avatar
Någon som känner till ifall det jobbar några Ladyboys/Katoyer på salonger i Stockholm?
Citera
2015-05-05, 15:27
Medlem
Suck, idag har jag avverkat 3 salonger UTAN att kunna få massage! Jag brukar gå kanske en gång i månaden för en skön och avkopplande oil-massage men just idag hade jag muskelvärk i ena benet och frågade efter Thai-massage men se det gick inte. På ett ställe sa dom rent ut att dom inte kunde annat än oil-massage och på de andra två var det helt uppenbart att ingen kunde vanlig traditionell thai-massage, bara att be om pengarna tillbaka och gå därifrån.
Citera
2015-05-07, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseiudon
Suck, idag har jag avverkat 3 salonger UTAN att kunna få massage! Jag brukar gå kanske en gång i månaden för en skön och avkopplande oil-massage men just idag hade jag muskelvärk i ena benet och frågade efter Thai-massage men se det gick inte. På ett ställe sa dom rent ut att dom inte kunde annat än oil-massage och på de andra två var det helt uppenbart att ingen kunde vanlig traditionell thai-massage, bara att be om pengarna tillbaka och gå därifrån.

De seriösa salongerna bör ta sig i kragen och profilera sig så att de skiljer sig från mängden av bordeller.
Tror inte att det finns många salonger som har egenkontroll eller en susning om vad som gäller kraven på massageverksamheten:

http://www.socialstyrelsen.se/sosfs/2006-4
Yrkesmässig hygienisk verksamhet kan innebära risker för olägenhet för människors hälsa. Till sådana verksamheter räknas bland annat fotvård, massage, hårvård och tatuering. Enligt miljöbalken har verksamhetsutövaren ansvaret för att undanröja de risker som finns vid denna typ av verksamhet. Ansvaret för den operativa tillsynen av yrkesmässig hygienisk verksamhet från hälsoskyddssynpunkt ligger på den kommunala nämnden för miljö- och hälsoskydd (miljönämnden).

Byråkratin omfamnar företagen även i detta segment..vilka trevliga uppdrag för miljöinspektörerna
Citera
2015-05-08, 16:41
Bannlyst
Var på min första Oljemassage idag.Är en grabb på 22 år.Tror jag fick en blandning av Olje och thai massage.Fick stånd men då täckte hon över det haha.fick inget extra alls,trodde verkligen jag skulle få de i början.Hon var snäll men snackade inte så bra svenska,hon sa några meningar som högst annars var de mest tystnad.Vad krävs de för att man ska få lite extra egentligen? gäller de o ha tur bara?
Citera
2015-05-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonZaphiira
Var på min första Oljemassage idag.Är en grabb på 22 år.Tror jag fick en blandning av Olje och thai massage.Fick stånd men då täckte hon över det haha.fick inget extra alls,trodde verkligen jag skulle få de i början.Hon var snäll men snackade inte så bra svenska,hon sa några meningar som högst annars var de mest tystnad.
Vad krävs de för att man ska få lite extra egentligen? gäller de o ha tur bara?

Du var alltså inte så värst talför under massagen? Och du frågade inte om lite extra i slutet av din massage?

Nej jag kan bara svara för mig själv, och jag själv skulle inte vilja ge ett lik en Happy Ending i slutändan.
Men till nästa gång så kanske du ska öppna munnen. För om svenskan inte var så bra kan man alltid gå över till Engelska. Och om hon inte fattar engelska så lovar jag att hon kommer fatta orden "Happy Ending" och " Boom boom". Får du ett nej, vad är då det värsta som kommer hända?

Så mitt tips blir som sagt att våga öppna munnen.
Citera
2015-05-08, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Du var alltså inte så värst talför under massagen? Och du frågade inte om lite extra i slutet av din massage?

Nej jag kan bara svara för mig själv, och jag själv skulle inte vilja ge ett lik en Happy Ending i slutändan.
Men till nästa gång så kanske du ska öppna munnen. För om svenskan inte var så bra kan man alltid gå över till Engelska. Och om hon inte fattar engelska så lovar jag att hon kommer fatta orden "Happy Ending" och " Boom boom". Får du ett nej, vad är då det värsta som kommer hända?

Så mitt tips blir som sagt att våga öppna munnen.

Läste i tråden att folk sa att man inte ska säga något? Att hon kommer erbjuda i slutet automatiskt? haha trodde verkligen hon skulle göra de för hon``runka`` mina fingrar typ haha var så säker på att hon skulle erbjuda happy ending.men de gjorde hon inte.Ska man göra ett återbesök och fråga om happy ending i slutet?eller ska man välja en annan?vad rekommenderar du/ni?

edit: De värsta att hon säger nej sen anmäler mig?
Citera
2015-05-08, 18:06
Medlem
Citat:
Läste i tråden att folk sa att man inte ska säga något? Att hon kommer erbjuda i slutet automatiskt? haha trodde verkligen hon skulle göra de för hon``runka`` mina fingrar typ haha var så säker på att hon skulle erbjuda happy ending.men de gjorde hon inte.Ska man göra ett återbesök och fråga om happy ending i slutet?eller ska man välja en annan?vad rekommenderar du/ni?

Fråga aldrig. Gör där emot antydningar! Råka lägga en hand någonstans, på hennes lår. Småtaffsa på hennes rumpa...Du lär märka om hon inte gillar det
Citera
2015-05-08, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Fråga aldrig. Gör där emot antydningar! Råka lägga en hand någonstans, på hennes lår. Småtaffsa på hennes rumpa...Du lär märka om hon inte gillar det

Blir förvirrad om vad jag ska göra när alla säger olika haha.Men okej...finns risken att hon anmäler mig för sexuellt ofredande eller liknande? tror inte hon skulle göra de för hon va väldigt snäll,men tror jag ska göra ett återbesök inom någon dag och ska se hur de blir,kan komma in här och skriva hur de gick inom några dagar.
Citera
2015-05-08, 18:33
Medlem
Citat:

Vad ska hon anmäla dig för? Är nästan 100% säker att hon och definitivt salongens ägare INTE vill ha polisen dit då det ofta jobbar folk med turistvisum och inga arbetstillstånd på dessa salonger.

Och då hon i samma veva "runkade" av dina fingrar så var det antagligen att hon drog i dom och det ingår liksom i massagen.
Men det jag menar är att är du inte helt bakom flötet så ger man ett par hintar som stigvig62 säger.

Oftast räcker det med att peka på Lilleman i slutändan och väljer hon att ignorera det, ja då var det fel ställe.

Själv var jag på massage för inte så länge sedan, och i samma veva klargjorde hon att hon inte hade för avsikt att ha sex för pengar. Och i samma veva så fick man ju spela efter hennes pipa så jag frågade helt sonika om vi skulle äta middag någon kväll istället.
Som sagt, givetvis hade jag gärna velat mera än massage just då, men nu har jag en middagsbjudning hemma hos mig istället med en 21 årig massös. Kanske har man mera än middag på schemat då?
En sak är säker, jag ska i alla fall fråga om hon kan ge mig en massage efter middagen och sedan får man hoppas att det ena leder till det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in