Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-22, 19:12
  #9025
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420noob
Finns det något bra ställe i Eskilstuna?

Det finns enligt TMG 5 salonger i Eskilstuna:
http://www.thaimassageguiden.se/salo...skilstuna.html

Jag föreslår att du testar dig igenom de 5 och kommer med en rapport i recensionstråden.

Enligt en annan tråd här i forumet så skall stället som erbjuder "sensuell massage" ej erbjuda något extra. Om det är extra du är ute efter kan du ju ta de andra fyra först.
__________________
Senast redigerad av berra77 2016-08-22 kl. 19:26.
Citera
2016-08-22, 22:33
  #9026
Medlem
Bra salonger i Halland? Bra menar jag framförallt med yngre tjejer ( absolut inte underåriga) sen får de gärna se bra ut med.
Citera
2016-08-24, 22:40
  #9027
Medlem
B-types avatar
Hittade ett ställe som inte finns i TMG.
Har inte hunnit besöka men planerar att göra det. Någon som har erfarenheter av icke-TMG salonger och vill dela med sig av lite råd?
Citera
2016-08-25, 06:55
  #9028
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade ett ställe som inte finns i TMG.
Har inte hunnit besöka men planerar att göra det. Någon som har erfarenheter av icke-TMG salonger och vill dela med sig av lite råd?

Att de inte finns med i TMG betyder inte ett skvatt.
Ofta beror det på att de inte betalt den lilla avgiften för att få ha en liten reklamannons eller
synas överst då man börjar att söka.
Citera
2016-08-25, 08:39
  #9029
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Att de inte finns med i TMG betyder inte ett skvatt.
Ofta beror det på att de inte betalt den lilla avgiften för att få ha en liten reklamannons eller
synas överst då man börjar att söka.

Okej. Tack för svaret.
Citera
2016-08-25, 11:20
  #9030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Att de inte finns med i TMG betyder inte ett skvatt.
Ofta beror det på att de inte betalt den lilla avgiften för att få ha en liten reklamannons eller
synas överst då man börjar att söka.

Det är gratis att registrera sig och listas. Annonsering är fritt val.

Att en salong inte är med kan ha olika skäl. Att de inte känner till sajten och därmed inte registrerar sig är ett såklart, en annan att man varit det och sedan valt att gå ur.

Får man tre usla betyg på första recensionerna kan en del tycka att det är bättre att avregistrera sig exempelvis.
Citera
2016-08-25, 17:39
  #9031
Medlem
Jag blev alldeles nyss erbjuden massage med happy ending av tre asiater mitt på Norrmalms torg i Stockholm. De såg bra ut och var välklädda och trevliga, och tyckte att massagen skulle vara bra för mig. Klockan 16 en torsdag, bland fullt med folk. Jag tackade vänligt och bestämt nej. Det måste varit något skumt på gång eller är det här något som händer i Stockholm nu för tiden?
Citera
2016-08-25, 17:51
  #9032
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade ett ställe som inte finns i TMG.
Har inte hunnit besöka men planerar att göra det. Någon som har erfarenheter av icke-TMG salonger och vill dela med sig av lite råd?

Jag skulle vilja säga stor varning. Det kan vara så att de bara levererar medioker massage och vill sälja på dig en massa snusk till en rimlig peng. Det hände mig både första, andra och tredje gången..

/Antex
Citera
2016-08-27, 07:11
  #9033
Medlem
Nu kanske de flesta av er som går på thaimassage är ute efter HE och lite till men då jag har en "lättare" fotfetish undrar jag om någon har erfarenhet av hur öppna massöserna är för att få en fotmassage eller kanske få sina fötter dyrkade?

Jag förstår att det inte går att inte går att dra alla massöser över en kam men jag vet att jag har läst i den här tråden eller recensionstråden att någon eller några av er har fått denna möjlighet.
Citera
2016-08-27, 08:24
  #9034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade ett ställe som inte finns i TMG.
Har inte hunnit besöka men planerar att göra det. Någon som har erfarenheter av icke-TMG salonger och vill dela med sig av lite råd?

Min erfarenhet är att den bästa massagen får du på salong som inte är registrerad på TMG.
Citera
2016-08-30, 00:32
  #9035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag skulle vilja säga stor varning. Det kan vara så att de bara levererar medioker massage och vill sälja på dig en massa snusk till en rimlig peng. Det hände mig både första, andra och tredje gången..

/Antex



Det verkar misstänkt. Men det är ändå säkrast att kolla några gånger till innan du kan veta säkert.
Citera
2016-08-30, 09:52
  #9036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade ett ställe som inte finns i TMG.
Har inte hunnit besöka men planerar att göra det. Någon som har erfarenheter av icke-TMG salonger och vill dela med sig av lite råd?

Salonger som inte är listade på TMG ger inte sämre massage.
Har själv erfarenhet av ett par salonger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback