Citat:
Ursprungligen postat av
DragonZaphiira
Läste i tråden att folk sa att man inte ska säga något? Att hon kommer erbjuda i slutet automatiskt? haha trodde verkligen hon skulle göra de för hon``runka`` mina fingrar typ haha var så säker på att hon skulle erbjuda happy ending.men de gjorde hon inte.Ska man göra ett återbesök och fråga om happy ending i slutet?eller ska man välja en annan?vad rekommenderar du/ni?
edit: De värsta att hon säger nej sen anmäler mig?
Vad ska hon anmäla dig för? Är nästan 100% säker att hon och definitivt salongens ägare INTE vill ha polisen dit då det ofta jobbar folk med turistvisum och inga arbetstillstånd på dessa salonger.
Och då hon i samma veva "runkade" av dina fingrar så var det antagligen att hon drog i dom och det ingår liksom i massagen.
Men det jag menar är att är du inte helt bakom flötet så ger man ett par hintar som stigvig62 säger.
Oftast räcker det med att peka på Lilleman i slutändan och väljer hon att ignorera det, ja då var det fel ställe.
Själv var jag på massage för inte så länge sedan, och i samma veva klargjorde hon att hon inte hade för avsikt att ha sex för pengar. Och i samma veva så fick man ju spela efter hennes pipa så jag frågade helt sonika om vi skulle äta middag någon kväll istället.
Som sagt, givetvis hade jag gärna velat mera än massage just då, men nu har jag en middagsbjudning hemma hos mig istället med en 21 årig massös. Kanske har man mera än middag på schemat då?

En sak är säker, jag ska i alla fall fråga om hon kan ge mig en massage efter middagen och sedan får man hoppas att det ena leder till det andra.