2015-04-27, 17:46
Medlem
Något nytt angående västerbotten? Finns de något?
Citera
2015-04-30, 20:10
Medlem
Hur brukar det vara på första maj. Är de ute och demonstrerar eller kan man räkna med vanliga öppettider imorgon?
Citera
2015-04-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Hur brukar det vara på första maj. Är de ute och demonstrerar eller kan man räkna med vanliga öppettider imorgon?

Alla fackanslutna demonstrerar. Inte så många fackliga dock, eftersom arbetsvillkoren är så goda och anställningstryggheten är så hög.
Citera
2015-05-01, 07:50
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Alla fackanslutna demonstrerar. Inte så många fackliga dock, eftersom arbetsvillkoren är så goda och anställningstryggheten är så hög.
Men det finns åtminstone en facklig representant på varje salong för att kolla upp så de anställda jobbar rätt antal timmar, inte utsätts för fysisk eller psykisk stress osv.

Nej då, det masseras som vanligt i dag, möjligen med det lilla undantaget att de mamsor med svensk kille kanske stänger salongen för att hänga med honom om han är ledig, men det är ju inte av fackliga eller politiska skäl. Trevlig 1 maj och Happy Ending på er!
Citera
2015-05-01, 08:45
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Men det finns åtminstone en facklig representant på varje salong för att kolla upp så de anställda jobbar rätt antal timmar, inte utsätts för fysisk eller psykisk stress osv.

Nej då, det masseras som vanligt i dag, möjligen med det lilla undantaget att de mamsor med svensk kille kanske stänger salongen för att hänga med honom om han är ledig, men det är ju inte av fackliga eller politiska skäl. Trevlig 1 maj och Happy Ending på er!

Jag känner bara till en Thaidamer som är sosse, varför vet hon nog inte själv, men jag misstänker att hon har påverkats i en viss riktning av en viss person.
Men någon demonstration från det hållet skulle jag inte tro äger rum, till detta är hon nog för arbetsam.
Citera
2015-05-03, 16:44
Medlem
Har liksom ett annan Fb broder sett annonser från en Anna som erbjuder massage m.m. så det hör väl hemma här. Verkar ej vara en salong utan privat i lägenhet. Någon som vet om det är en "seriös" tjej så man inte möts av några stora bodybuilders.
Citera
2015-05-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
haha den va rolig och det kunde vara så men icke,(hade jag thaitjej skulle hon aldrig få jobba med thaimassage kan jag erkänna) däremot tycker jag att det är för jävligt när man skriver en sak utan att ha på fötterna, jag går ofta på massage pga fysiska problem, och vet att några salonger inte erbjuder nåt, och faktiskt så är dom bäst på massage, kanske för att dom inte tänker på pengarna i första hand, värsta jag vet när dom redan efter nån min börjar peta för långt upp, sen gillar ja det också ibland, men då väljer jag dom anda ställena, har provat alla i Örebro

Jag har också scannat av många i Örebro, ca 8 av 10 ger Hj. Efter en bra massage vill jag ha mer än hj men det verkar inte vara lätt, trots över 20 salonger i området.
Citera
2015-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64fun7412
Jag har också scannat av många i Örebro, ca 8 av 10 ger Hj. Efter en bra massage vill jag ha mer än hj men det verkar inte vara lätt, trots över 20 salonger i området.

Det kanske är för att du är dum i huvudet?
Citera
2015-05-03, 22:48
Medlem
Citat:
Det kanske är för att du är dum i huvudet?
Tycker inte ditt inlägg är riktigt relevant i detta delforum. Här handlar det om thaimassage, vilket jag hoppas vi kan fortsätta med. Dock några frågor till den flitiga skribenten Mackan: att skriva att jag är dum i huvudet är ärekränkning, hade du skrivit att du tycker att jag uppför mig som om jag vore dum i huvudet vore det legalt (personligt tyckande och inget påstående). Vet inte vad du hängt upp dig på. Det jag skrev har två före mig skrivit samma sak utan att bli påhoppade.1 En skrev att alla i Örebro ger he, en annan höll inte med, jag redovisade min uppfattning. 2 Även ang en annons från en thaitjej Anna-th har en person före mig frågat mer utförligt om henne. Nu hoppas jag att vi fortsättningsvis kan ägna oss åt trådens ämne även om vissa har skrivdiare' och ser sig som självpåtagna trådpoliser.
Citera
2015-05-03, 23:01
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Har du väl tagit full service på ett ställe, så är det svårt att gå dit och bara få massage. Tjejerna snackar med varandra och förväntar sig att tjäna extra pengar. Försöker du ändå att bara få massage så kan det hända saker.

Idag klev tjejen omkring på mig, skitsur, och tryckte med fötterna ganska nära känsliga delar. Hon muttrade något om att jag tyckte att hon var ful och äcklig, men då på engelska. Tvungen att avbryta misshandeln och med milt våld knuffa bort henne från mig.

Varför sa hon så?
Citera
2015-05-04, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 64fun7412
Tycker inte ditt inlägg är riktigt relevant i detta delforum. Här handlar det om thaimassage, vilket jag hoppas vi kan fortsätta med. Dock några frågor till den flitiga skribenten Mackan: att skriva att jag är dum i huvudet är ärekränkning, hade du skrivit att du tycker att jag uppför mig som om jag vore dum i huvudet vore det legalt (personligt tyckande och inget påstående). Vet inte vad du hängt upp dig på. Det jag skrev har två före mig skrivit samma sak utan att bli påhoppade.1 En skrev att alla i ger he, en annan höll inte med, jag redovisade min uppfattning. 2 Även ang en annons från en thaitjej Anna-th har en person före mig frågat mer utförligt om henne. Nu hoppas jag att vi fortsättningsvis kan ägna oss åt trådens ämne även om vissa har skrivdiare' och ser sig som självpåtagna trådpoliser.

Det är dumt att skriva ut namnet på en sådan pass liten stad, okej?
Citera
2015-05-04, 08:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Det är dumt att skriva ut namnet på en sådan pass liten stad, okej?
I och för sig är detta helt rätt, men du har ingen anledning att döma ut en person på det viset
Att kalla någon idiot rakt ut bevisar mer om dig än om honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in