2015-05-07, 18:28
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Har det grundläggande yttrandefrihets-princip öht varit seriöst ifrågasatt?

I så fall endast av dig och dina geliker, som fiskar efter kritik-immunitet.

Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja så låter det då en ovettig ateistagnostiker som lider av kroniskt storhetsvansinne tar till orda...
Inget annat än okritiskt självuppblåst babbel.

Men är du ett yxskaft så är du och behöver lite styrning och hjälp uppifrån

Det är knappast ett svar på min fråga (och dennas implicerade kritik).

Citat:
Tips till moderatorerna. Kan ni inte starta en forum som kallas ateismen/agnostiker?
De gelikarna har också behov av att prata av sig.......

Det räcker väl med redan existerande tråder om ateism per se.
Citera
2015-05-07, 18:42
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Det är knappast ett svar på min fråga (och dennas implicerade kritik).

Det räcker väl med redan existerande tråder om ateism per se.
Nej det var inget svar på din fråga eftersom att jag fullständigt skiter i din fråga.
Det är MITT NARCISSISTISKA BEHOV.
Dig bryr jag mig inte ett skvatt om, du får ta hand om dig själv lilla vännen.

Finns inget eget ateistforum där ni stackare kan klappa varandra på magarna.
Jag säger det av kärlek......Ni behöver lite omtanke ni också.
Det kan vara bra för er att få ha ett ställe att gå in på som religionen har sitt SJÄLVKLARA glänsande egna fina forum och till och med under vetenskapstråden.
Kan det vara så att ni är avundsjuka för att ni ej fått en egen kolumn under vetenskapen?????
Ja så är det.
Ateismen är ju som sagt var ingen religion så ni stackare skulle verkligen behöva ett KBT ställe.

Ge ateisterna en egen kolumn under vetenskap. Tror att de känner sig utanför gemenskapen.Tips från lilla fina dysfunktionella orginalet Gabrielle.
Senast redigerad av goran744 2015-05-07 kl. 18:58.
Citera
2015-05-07, 18:48
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Finns inget eget ateistforum där ni stackare kan klappa varandra på magarna.

Vad jag vet finns det inte heller något formulerat önska från ateister om ett sånt.

Citat:
Det kan vara bra för er att få ha ett ställe att gå in på som religionen har sitt SJÄLVKLARA glänsande egna fina forum och till och med under vetenskapstråden.
Kan det vara så att ni är avundsjuka för att ni ej fått en egen kolumn under vetenskapen?????
Ja så är det.
Ateismen är ju som sagt var ingen religion så ni stackare skulle verkligen behöva ett KBT ställe.

Ge ateisterna en egen kolumn under vetenskap. Tror att de känner sig utanför gemenskapen.Tips från lilla fina dysfunktionella orginalet Gabrielle.

Emotionellt laddade psykologiska analyser är ett klent underlag för en eventuell omstrukturering av religionsforumet.
Citera
2015-05-07, 19:02
Medlem
Citat:
Tips till moderatorerna. Kan ni inte starta en forum som kallas ateismen/agnostiker?
Nya subforum kommer inte få ateisterna att vilja lämna religiösa ifred för att snacka gallimatias med varandra. Det är inte ett strukturproblem i forumet. Du kommer helt enkelt inte få bort ateisterna oavsett vad du gör, eftersom dom inte vill det. Ge upp.
Citera
2015-05-07, 19:13
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Nya subforum kommer inte få ateisterna att vilja lämna religiösa ifred för att snacka gallimatias med varandra. Det är inte ett strukturproblem i forumet. Du kommer helt enkelt inte få bort ateisterna oavsett vad du gör, eftersom dom inte vill det. Ge upp.
Nu sa inte jag detta dumkopf. Jag sa att de stackrarna borde få ett eget krypin. Tror du jag är rädd? Har själv varit ateist, en snäll sådan
Citera
2015-05-07, 19:25
Medlem
Bogomils avatar
Jag vill bara påminna om mitt eget förslag i inlägg #981:

(FB) Hur gör vi forumet bättre? (metadiskussion)

föra detta druknar i dom senaste emotionella psykologiska "analyser" av ateismen.

Och jag skulle vara tacksam för kommentarer till/om mitt inlägg (#981), positiva såväl som kritiska.
Citera
2015-05-07, 19:30
Medlem
goran744s avatar
Citat:

föra detta druknar i dom senaste emotionella psykologiska "analyser" av ateismen.

Och jag skulle vara tacksam för kommentarer till/om mitt inlägg (#981), positiva såväl som kritiska.
För mycket Asberger kan jag tycka i dina förslag.
Citera
2015-05-07, 19:40
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
För mycket Asberger kan jag tycka i dina förslag.

Tackar för din kommentar. Kan/vill du precisera eller vill du stanna vid din svart/vit dikotomi mellan mitt erbjudande till "vettige teister" och din egen emotionella "psykologiska" ateist-analys.
Citera
2015-05-07, 19:51
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Tackar för din kommentar. Kan/vill du precisera eller vill du stanna vid din svart/vit dikotomi mellan mitt erbjudande till "vettige teister" och din egen emotionella "psykologiska" ateist-analys.
Irrelevant!
Citera
2015-05-07, 19:56
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Irrelevant!

Det är knappast irrelevant att förtydliga skillnaden mellan olika förslag till förum-förbättringer.
Citera
2015-05-07, 20:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Det är knappast irrelevant att förtydliga skillnaden mellan olika förslag till förum-förbättringer.
Jag har inget mer att säga om det du ville ha ris eller ros för. Nu återstår resten av risarna och rosorna.
Citera
2015-05-07, 20:20
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag har inget mer att säga om det du ville ha ris eller ros för. Nu återstår resten av risarna och rosorna.

Jag avvaktar naturlig andra kommentarer till mitt forumförbättrings-förslag.

Det kanske även finns vettiga teister som anser att du inte skall vara teismens representant och som vill samarbete med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in