Citat:
Ursprungligen postat av
Ladida
Nej jag är inte bästis med OW din jävla nöt, men det var allmänt känt att hon var trög.
Och är man trög så är man nog lättledd också, vilken 16 årig ung människa har aldrig åkt buss själv förut??
Tänk lite..
Ja hon var säkert en underbar människa, man behöver inte vara en dålig människa för att man är lite trög.. Sedan har jag väl aldrig skrivit något som hyllat OW? Sluta dra egna slutsatser ditt jävla spån, jag försöker komma med en förklaringsmodell till varför man följer med en främmande människa, på en främmande plats.
Tror inte det var under hot utan hon blev lurad eftersom..hon var lite trög.
Du verkar vara en smula besatt av Malin Lindström, har du något du själv vill bidra med kring henne, eftersom du verkar veta att hon var "underbar" och "väldigt smart".. :/
Underbar svenska...
Hon var inte 'trög', snarare inte så jäkla världsvan - 'streetsmart' som Crap_Fucks_Crap framför. 'Trög' är man inte för att man inte åkt buss själv, men man leder antagligen ett skapligt skyddat liv. Kanske var det del av hennes kristna tro? Flera kristna samfund har ju som regel att inte umgås med några utanför församlingen.
Om man är duktig i skolan kan man inte vara 'trög' så som du anspelar med meningen att hon var 'ointelligent'. Hon var lättledd och trodde gott om folk. Trodde väl att OW skulle hjälpa henne på rätt väg i Husum men istället våldförde sig det inavlade aset på henne och mördade henne. Allt annat är uppdiktade sagor.
Nej, jag är inte besatt av Malin Lindström, jag känner varken henne eller familjen. Det är brottet som fascinerar och mest av allt är jag snarare förbannad och helt oförstående för hur svenskt rättsväsende kunde missa det uppenbara och klantat bort en fällande dom. OW borde spärrats in och nyckeln kastats bort om domstolens ledamöter inte var tappade bakom en vagn.