Citat:
Ursprungligen postat av
GladaKalle
Vad är det för jävla skitsnack om en mördad flicka?
Men jag antar att du har bevis för att en blyg och godtrogen flicka också inte är 'skarp'? Eller betyder 'blyg' samma sak som 'trög' för dig?
På tal om "vassaste kniven i lådan", jag anar att hon var bättre i skolan än vad du någonsin var eller kommer att bli, och en långt bättre människa. Om du hade varit en person med det minsta hjärtat och blott minimal hjärna hade du i alla fall aldrig skrivit något så korkat om en död person
Men du kanske är bästis med OW och ni leker tillsammans med hans dockor?

Nej jag är inte bästis med OW din jävla nöt, men det var allmänt känt att hon var trög.
Och är man trög så är man nog lättledd också, vilken 16 årig ung människa har aldrig åkt buss själv förut??
Tänk lite..
Ja hon var säkert en underbar människa, man behöver inte vara en dålig människa för att man är lite trög.. Sedan har jag väl aldrig skrivit något som hyllat OW? Sluta dra egna slutsatser ditt jävla spån, jag försöker komma med en förklaringsmodell till varför man följer med en främmande människa, på en främmande plats.
Tror inte det var under hot utan hon blev lurad eftersom..hon var lite trög.
Du verkar vara en smula besatt av Malin Lindström, har du något du själv vill bidra med kring henne, eftersom du verkar veta att hon var "underbar" och "väldigt smart".. :/