2015-12-10, 18:42
Medlem
jag har kvar mailet som bevis och vet fler som blivit blåsta så det är inget jag hittar på för att skapa dåligt rykte
2015-12-10, 18:44
Medlem
användaren hellaaa här på flashback är a-grossisten om det ger nån ledtråd. men han har massor med konton
2015-12-10, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
användaren hellaaa här på flashback är a-grossisten om det ger nån ledtråd. men han har massor med konton

Jaså. Det finns betydligt bättre och och framförallt billigare ställen att handla på om man skulle råka trampa honom på tårna.
Senast redigerad av bjorneman 2015-12-10 kl. 19:27.
2015-12-10, 20:20
Medlem
Väntar på en beställning från A-grossisten sedan förra veckan, de har inte svarat på mail heller. STOR GULING än så länge. Känns som jag blivit blåst men vet inte.
2015-12-10, 20:22
Avslutad
Ska förövrigt säga att A-G är gröna för mig. Jag har betalat och fått grejerna efter ett par dagar.
2015-12-10, 23:17
Medlem
Ett gram tjack betalat...3 veckor...mailar och frågar...blir kallad Zigenare...stor röd till a-grossisten

Har mailkonversation kvar som bevis för en äkta röding
2015-12-10, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ett gram tjack betalat...3 veckor...mailar och frågar...blir kallad Zigenare...stor röd till a-grossisten

Har mailkonversation kvar som bevis för en äkta röding

Bara den tonen dom har i mailen säger ju allt, samt att dom skickar ut fel varor till folk som mottagit paket?
Finns flera x antal personen som ej fått det dom köpt.
Så ja, a-grossiten är röda. VARNING.
2015-12-11, 00:34
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwatten
Är de nån som provat de gula tjacket som dom säljer på knarka.re?

Ja, väldigt nöjd. WhatsApp får tummen upp också.
2015-12-11, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Ni som lovordar a-grossistens tjack har ni testat det bruna klettjacket dom sålde för några månader sen? Jag läste att även det skulle va dunder men jag upplevde det som nästan värdelöst. Blev pigg i några timmar men inte mycket mer. Vilken batch ska jag välja om jag vill ha pulver som e potent och går att inta nasalt? Tack för hjälpen

absolut inte det bruna, det funkade typ 50% på mig men vännen som enligt sig själv ska ha slagit i sig sa att det var jätte bra så antar att det handlar lite om hur stor del man får i sig, men det vita är GO på så välj inte bruna kletet då kastar du slantarna i sjön om du inte ska skjuta det det vita är som det står ++ mycket bättre
2015-12-11, 04:40
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
jag har kvar mailet som bevis och vet fler som blivit blåsta så det är inget jag hittar på för att skapa dåligt rykte

Jag har alltid fått mina beställningar och när dom missade 1 lien sak skickade jag ett mail
och fick sjukt bra kompensation.

Får se imorgon om det trillar in i lådan efter 3 dagar som det brukar göra..
2015-12-11, 05:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Jag har alltid fått mina beställningar och när dom missade 1 lien sak skickade jag ett mail
och fick sjukt bra kompensation.

Får se imorgon om det trillar in i lådan efter 3 dagar som det brukar göra..

Hur svårt ska det vara att folk ska ha de produkter dom har beställt?
Kolla bak i tråden så är det rätt många som fått andra varor, än de dom beställt.

Sen står det på sidan att många inte kommer få sina paket imorgon. Aja, jag och DampNisse har varnat er att handla därifrån så det är ert val. Kom inte och säg att ni blivit skammad om ett par veckor..
Senast redigerad av LysergicZero 2015-12-11 kl. 05:25.
2015-12-11, 13:12
Medlem
Någon som haft kontakt med rcb*dega på senaste? Deras sida har legat nere ett tag nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in