2009-09-03, 11:19
Medlem
funkersteins avatar
Kan ta och gröna ett par shoppar i UK som jag brukar beställa från, chem-shop och rgshop. Potent pulver och snabba leveranser, mina växter växer som ogräs.
2009-09-03, 15:21
Medlem
Reality81s avatar
fyfan

LD blåste mig med, det blev aldrig reggat sim jag trodde. och inte svarar dom på mejl. 500kr åt helvete.... förbannade #¤%&¤# blir methedrone inrikes nu.
2009-09-03, 17:53
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
LD blåste mig med, det blev aldrig reggat sim jag trodde. och inte svarar dom på mejl. 500kr åt helvete.... förbannade #¤%&¤# blir methedrone inrikes nu.

riktigt pissigt, innan deras semester så gick allt som smort och nu helt plötsligt så scammar dom..
2009-09-03, 23:24
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Hmm, är det ld***t* du talar om? En bekant till mig (rätt känd på cs-forumet) grönade den.
2009-09-03, 23:36
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkerstein
Kan ta och gröna ett par shoppar i UK som jag brukar beställa från, chem-shop och rgshop. Potent pulver och snabba leveranser, mina växter växer som ogräs.
Är det den första som kommer upp på google?
2009-09-04, 08:52
Medlem
funkersteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Är det den första som kommer upp på google?

På google.se är det den första. Powered by...
2009-09-04, 09:06
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkerstein
På google.se är det den första. Powered by...
Tack.
2009-09-04, 12:04
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Hmm, är det ld***t* du talar om? En bekant till mig (rätt känd på cs-forumet) grönade den.

Ja, men dom är scammers nu.. tråkigt tråkigt.
2009-09-04, 14:27
Medlem
M1 är grejer, ska definitivt prova lagligtpulver när den öppnat . Men hur fan kommer det sig att svenska online shoppar ska se så löjliga ut. När jag kollar på t ex discopulvers gamla sida och denna, så påminns jag om en lekplats och inte en sida som säljer RCs.

Hur som helst är det kvaliteten på produkterna, servicen och priserna som är de viktigaste punkterna, och sidan har inte allts dåliga priser den. Inrikes shoppar brukar alltid vara så överprisade, men nu har monopolet brutits och konkurransen blivit hårdare tur nog.

Skulle vara nice dock om shopparna tog in fler nya RCs som kan vara intressanta att testa. Methedronet är ju en miss, behöver vi verkligen mer av det? De bör ersätta den med MDPV som iaf är en ok drog.
2009-09-04, 14:57
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guuten
M1 är grejer, ska definitivt prova lagligtpulver när den öppnat . Men hur fan kommer det sig att svenska online shoppar ska se så löjliga ut. När jag kollar på t ex discopulvers gamla sida och denna, så påminns jag om en lekplats och inte en sida som säljer RCs.

Hur som helst är det kvaliteten på produkterna, servicen och priserna som är de viktigaste punkterna, och sidan har inte allts dåliga priser den. Inrikes shoppar brukar alltid vara så överprisade, men nu har monopolet brutits och konkurransen blivit hårdare tur nog.

Skulle vara nice dock om shopparna tog in fler nya RCs som kan vara intressanta att testa. Methedronet är ju en miss, behöver vi verkligen mer av det? De bör ersätta den med MDPV som iaf är en ok drog.

Mer 4-fma till folket! Eller kanske en bra batch dimethocaine?
2009-09-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Mer 4-fma till folket! Eller kanske en bra batch dimethocaine?

Dimethocaine? Är inte den i stort sett en fjutt drog bra batch eller inte?

4-FMA skulle jag inte ha något emot, fast jag är tveksam över den också. Effekterna verkar ju vara decent i flesta fall efter att ha läst många rapporter, men faktum att den har "fluor" och "metamfetamin" i namnet får mig att fundera över dess stryk potential. Sen verkade den inte fungera så bra på mig även fastän jag bombade 200mg a la ORC.

Angående 4FMA så läste jag någon snubbe som rökte den och fick effekter som påminnde honom mycket om metamfetamin själv. Om någon är modig nog så kan det ju vara värt att testa.
2009-09-04, 16:21
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guuten
Dimethocaine? Är inte den i stort sett en fjutt drog bra batch eller inte?

4-FMA skulle jag inte ha något emot, fast jag är tveksam över den också. Effekterna verkar ju vara decent i flesta fall efter att ha läst många rapporter, men faktum att den har "fluor" och "metamfetamin" i namnet får mig att fundera över dess stryk potential. Sen verkade den inte fungera så bra på mig även fastän jag bombade 200mg a la ORC.

Angående 4FMA så läste jag någon snubbe som rökte den och fick effekter som påminnde honom mycket om metamfetamin själv. Om någon är modig nog så kan det ju vara värt att testa.

Tydligen så har vissa på bluelight fått en rätt bra effekt av dimethocaine, så det kan mycket väl vara så att det endast finns en dålig variant av det som florerar i sverige.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in